peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52085 Jäsentä
150327 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Kootusti: eSIM, käyttökokemukset ja kysymykset

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-10-2016
Kirjoituksia: 31
81/96

Vs: eSIM ja uudet iPhonet

@ilegal@  kirjoitti:

Onko eSIM nyt ”sertifioitu” kun Suomen Telia mainitaan Applen sivuilla eSIM palveluntarjoajana? 

Lähde?

Täällä ei mainintaa Teliasta.

https://support.apple.com/fi-fi/HT209096

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎06-12-2018
Kirjoituksia: 3
82/96

Miten ihmeessä Telian aspa voi olla niin kuutamolla tästä eSIM-asiasta? Olen käynyt kahdessa Telian liikkeessä Jyväskylässä ja yhdessä palvelupisteessä Tampereella ja saanut kaikista vastauksen, ettei eSIM vielä ole palveluvalikoimassa. Olen näyttänyt Telian sivuilta, että tieto ei pidä paikkaansa mutta ei ole auttanut asiaa. Jyväskylän Seppälän liikkeessä sain aggressiivista palvelua asiassa ja ehdottoman varmana kerrottuna, ettei tuotetta ole saatavilla. Henkilö yritti myydä minulle mutli-SIM-liittymää sen sijaan. Aivan käsittämätöntä touhua. Nyt siis kolmen yrityksen jälkeen olen edelleen ilman eSIMmiä. Hankin iPhonen XS:n ja Telian liittymän pitkälti tupla-SIM-mahdollisuuden vuoksi.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 072
83/96

@Herbie@  kirjoitti:

Miten ihmeessä Telian aspa voi olla niin kuutamolla tästä eSIM-asiasta? Olen käynyt kahdessa Telian liikkeessä Jyväskylässä ja yhdessä palvelupisteessä Tampereella ja saanut kaikista vastauksen, ettei eSIM vielä ole palveluvalikoimassa. Olen näyttänyt Telian sivuilta, että tieto ei pidä paikkaansa mutta ei ole auttanut asiaa. Jyväskylän Seppälän liikkeessä sain aggressiivista palvelua asiassa ja ehdottoman varmana kerrottuna, ettei tuotetta ole saatavilla. Henkilö yritti myydä minulle mutli-SIM-liittymää sen sijaan. Aivan käsittämätöntä touhua. Nyt siis kolmen yrityksen jälkeen olen edelleen ilman eSIMmiä. Hankin iPhonen XS:n ja Telian liittymän pitkälti tupla-SIM-mahdollisuuden vuoksi.

Isot pahoittelut @Herbie, että homma ei ole nyt mennyt ihan putkeen!

Tämä eSIM tekniikka on melko uusi juttu ja siitä syystä voi aiheuttaa vähän haastetta myös asiakaspalvelussa. Tilauksia varten on kuitenkin selkeät ohjeet kaikkien asiakasneuvojien tarjolla, jotta homma pitäisi hoitua tyylikkäästi maaliin. Selvästi tilanne vaatii pientä muistuttelua, joten laitanpa tästä myös palautetta eteenpäin.

Pääsisitkö meidän chattiin hoitamaan asiaa tänään tai vaihtoehtoisesti laittamalla palvelupyynnön, jolloin meiltä ollaan sinun suuntaan yhteydessä?

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Uusi jäsen
84/96

@NikoNo@  kirjoitti:

@Herbie@  kirjoitti:

Tämä eSIM tekniikka on melko uusi juttu ja siitä syystä voi aiheuttaa vähän haastetta myös asiakaspalvelussa. Tilauksia varten on kuitenkin selkeät ohjeet kaikkien asiakasneuvojien tarjolla, jotta homma pitäisi hoitua tyylikkäästi maaliin. Selvästi tilanne vaatii pientä muistuttelua, joten laitanpa tästä myös palautetta eteenpäin.

Pääsisitkö meidän chattiin hoitamaan asiaa tänään tai vaihtoehtoisesti laittamalla palvelupyynnön, jolloin meiltä ollaan sinun suuntaan yhteydessä?

Yritin juuri chatin kautta. Siellä Heidi kertoo, että ohjelmistossanne on vikaa ja eSIMmiä ei siksi voida tehdä Hymiö Surullinen

0 tykkäystä
Uusi jäsen
85/96

@Herbie@  kirjoitti:

@NikoNo@  kirjoitti:

@Herbie@  kirjoitti:

Yritin juuri chatin kautta. Siellä Heidi kertoo, että ohjelmistossanne on vikaa ja eSIMmiä ei siksi voida tehdä Hymiö Surullinen

Ja nyt vuorostaan Katriina väittää että tässä pitää olla multiSIM. Ihan oikeasti, tässä ei ole enää mitään tolkkua. Olen ottanut kuvankaappaukset chatista ja pidän toimintaa ala-arvoisena.

0 tykkäystä
Highlighted
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 2 935
86/96

@Herbie@  kirjoitti:

Hankin iPhonen XS:n ja Telian liittymän pitkälti tupla-SIM-mahdollisuuden vuoksi.

Varmistan vain, mutta tarkoittanet tuolla tupla-SIM-mahdollisuudella siis iPhone XS:n tupla-SIM-featurea?

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-10-2016
Kirjoituksia: 31
87/96

Tässä saa näköjään olla tosi tyytyväinen, että sain jo toisella yrittämällä täysipäisen asiakaspalvelijan silloin kun oman eSIMmini aktivoin...

94F7A9D2-C7DB-4652-8333-1CC4AB56BF4C.jpeg

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎18-11-2016
Kirjoituksia: 1
88/96

@JuhaPN@  kirjoitti:

@ilegal@  kirjoitti:

Onko eSIM nyt ”sertifioitu” kun Suomen Telia mainitaan Applen sivuilla eSIM palveluntarjoajana? 

Lähde?

Olisiko lähde tämä Mac Rumorsin uutinen: According to Apple's website, the latest carriers supporting the eSIM feature include AT&T in the United States; Rogers and Fido in Canada; 3 in Denmark and Sweden; Orange in Poland and Spain; Telia in Estonia and Finland; Telenor in Norway

0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
89/96

@JuhaPN@  kirjoitti:

@ilegal@  kirjoitti:

Lähde?

En pysty vahvistamaan tässä vaiheessa - paremman tiedon puutteessa - mutta nyt tuon ko. linkin takaa Suomen kohdalla meidän firma mainitaan. Ja tämä kyllä mielestäni viittaa siihen, että iPhonen eSIM olisi nyt verifioitu.

Palaan tähän kun saan vahvistuksen.

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
90/96

Tämähän meni nopeasti, nyt tuli vahvistus:

Kyllä, meidän eSIM on nyt sertifioitu. Edaan tämän tiedon aloituspostaukseen.