Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
winmau222_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

LTE verkko Uusi-Summa Hamina

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi

Milloin LTE verkko laajenee Haminan Uuteen-Summaan? on kuitenkin Haminan suurimpia asuinalueita ja täällä ei ole yhdenkään operaattorin LTE verkkoa vielä, ei ole mahdollisuus edes kaapeli nettiin joten surkeassa jamassa netti puoli.

Kiitos vastauksesta etukäteen..
11 vastausta
winmau222_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Täähän vain paranee:) nyt lataus nopeutta huimat 10Mbit/s.
Näköjään kuuluvuus karttaakin tehty päivitys ja kuuluvuus alue pienentynyt??
DNA 3g mene tällä hetkellä kovempaa kuin Soneran 4g
Edelleen signaali sama kuin kesällä ja silti vauhdissa -90%
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei winmau222!

Kiitos viestistäsi. On totta, että kuuluvuuskarttaamme on päivitetty, jolloin 4G-verkon peittoalueet ovat joillakin alueilla suppeampia kuin ennen päivitystä. Tämä johtuu siitä, että ennen päivitystä peittoalueet olivat vähintäänkin optimistisia.

Mainitset aikaisemmissa viesteissäsi, että liittymäsi latausnopeudet ovat olleet huomattavastikin nykyistä parempia. Tällä hetkellä ei ole tiedossa olevia häiriöitä Soneran 4G-verkossa Haminan alueella, joten liittymästäsi on syytä tehdä vikailmoitus, jotta asiantuntijamme voivat tutkia tilanteen.

Voit tehdä liittymästäsi vikailmoituksen Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:

https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=3417

Sisäänkirjautumisen/rekisteröitymisen jälkeen valitset oikean liittymän ja tämän jälkeen kohdan Tee vikailmoitus.

Vikailmoituksesta on hyvä ilmetä 3-5 kappaletta nopeustestien tuloksia ajankohtineen mitattuina eri vuorokauden aikoina, tieto siitä milloin hidastelu on arviolta alkanut sekä tieto käytössäsi olevista laitteista.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu