Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66758
Kirjoituksia 180171

Liittymän tilauksen yhteydessä luvattu lahjakortti?

kjohanss
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

1/4

Tilasin 2.8.2020 kampanjan voimassa ollessa Telian kännykkäliittymän. Sen kylkiäisenä luvattiin 30€ K-ryhmän lahjakortti. Milloin tuo lahjakortti toimitetaan? Liittymän pari ensimmäistä laskuakin on jo maksettu.

Edit ReOlivia: Poistettu allekirjoitus. Voit halutessasi kirjoittaa profiiliisi tietoja itsestäsi.

Vastaa
0 tykkäystä
3 vastausta

ReOlivia
Yhteisömanageri
Viestejä 471 kpl

2/4

@kjohanss  kirjoitti:

Tilasin 2.8.2020 kampanjan voimassa ollessa Telian kännykkäliittymän. Sen kylkiäisenä luvattiin 30€ K-ryhmän lahjakortti. Milloin tuo lahjakortti toimitetaan? Liittymän pari ensimmäistä laskuakin on jo maksettu.

Edit ReOlivia: Poistettu allekirjoitus. Voit halutessasi kirjoittaa profiiliisi tietoja itsestäsi.

Huomenta! Tuo lahjakortti olisi sinulle jo pitänyt lähteä. Ottaisitko yhteyttä asiakaspalveluun niin selvitetään missä K-ryhmän lahjakortti oikein luuraa.

Vastaa
0 tykkäystä

Eetu_aleks1
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

3/4

Vaihdoin liittymäni telialle 28.9.2020 ja minulle luvattiin kanssa 30 euron k-ryhmän lahjakortti eikä ole näkynyt. Olin pari kuukautta sitten yhteydessä asiakaspalveluun jossa sanottiin että kun liittymä on ollut 2 kuukautta niin lahjakortti lähetetään minulle postitse ja vieläkin odottelen lahjakorttiani...

Vastaa
0 tykkäystä

SannaMKoo
Moderaattori
Viestejä 561 kpl

4/4

@Eetu_aleks1  kirjoitti:

Vaihdoin liittymäni telialle 28.9.2020 ja minulle luvattiin kanssa 30 euron k-ryhmän lahjakortti eikä ole näkynyt. Olin pari kuukautta sitten yhteydessä asiakaspalveluun jossa sanottiin että kun liittymä on ollut 2 kuukautta niin lahjakortti lähetetään minulle postitse ja vieläkin odottelen lahjakorttiani...

Heippa @Eetu_aleks1 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan! Kiva että löysit paikalle 😊

Äkkiseltään näillä tiedoin sanoisin, että kyllä sinullekin tässä tapauksessa olisi lahjakortti pitänyt jo lähteä. Onko sinulla Minun Telia -sovellusta vielä käytössä? Jos kirjaudut sovellukseen, niin voisimme sieltä löytyvän chatin kautta vilkaista missä lahjakorttisi viipyy.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.