Olin ennen saunalahden asiakas. Päätin ostaa iPhonen joten vaihdoin liittymää soneraan. Nyt kyllä kyrsii.
Menin sonerapisteeeseen hakemaan uuden puhelimeni ja uuden liittymän. Ajattelin siirtää numeroni uuteen liittymään joten otin väliaikaisen liittymän MISSÄ EI PITÄNYT OLLA MITÄÄÄN PALVELU PAKETTEJA. tarkoitus oli vain tutustua puhelimeen, koska myyjä sanoi että siirrossa menee parisen viikkoa. No ensinnäkin numeroni siirto epäonnistui ( 3 kertaa ) ja yhtäkkiä väliaikaseen liittymääni pamahtaa palvelupaketteja mitkä piti tulla vasta sillon kun numeroni on oikeasti siirtynyt. No, Vihdoin 2kk jälkeen sain numeroni siirrettyä ja olin sopinut asiakaspalvelussa että kun numeroni siirtyy niin kaikki palvelut mitä väliaikaisessa liittymässäni on niin tulee myös olemaan oikeassa liittymässäni. NO EIPÄ OLLU !? huomasin tämän muutamapäivä myöhemmin numeron siirron jälkeen. Joten laskua olikin jo kertynyt, kiva maksaa se. Soitin asiakaspalveluun ja pyysin laittamaan palvelupaketit(puhe,txt,data,teho) plaplapalaa. " joo hoidan asian välittömästi ja tämän päivän aikana pitäisi siirtyä "
No Seuraavana päivänä EI VISSII OLLU MITÄÄN LAITETTU !? MITEN TON VOI KÄMMÄÄ !? ZIISUS !!!!!!!!!!!!!!!! mulla on tullu niin turhia laskuja teidän takii. Harmittaa niin paljon et otin Soneran liittymän. Ei saa mitään asiaa hoidettua vaan pitää monta kertaa soittaa perään.
Yks kerta soitin ja pyysin vaihtamaan mun laskutus osotetta. " JOO MÄ HOIDAN "
NO EI . EI VISSII HOITANU KU TAIS TULLA VÄÄRÄÄN OSOTTEESEEN LASKU. sitte taas soittelemaan ja toivoo et onnistuisko nytte !?!?!?!??! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARh
joopajoo....
- ekaks kestää kauan siirtää numero
- mulle tulee himaan jotai simkortteja millä mä en tee yhtään mitään
- palvelupaketit laitetaan väärin, tai niitä laiteta ollenkaa ennenku oon soittanu asiakaspalveluuun kolme kertaa.
- Luvataan asioita mitä ei kumminkaan tehdä
ASIAKASPALAUTE
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.