ASIAKASPALAUTE

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Olin ennen saunalahden asiakas. Päätin ostaa iPhonen joten vaihdoin liittymää soneraan. Nyt kyllä kyrsii.

Menin sonerapisteeeseen hakemaan uuden puhelimeni ja uuden liittymän. Ajattelin siirtää numeroni uuteen liittymään joten otin väliaikaisen liittymän MISSÄ EI PITÄNYT OLLA MITÄÄÄN PALVELU PAKETTEJA. tarkoitus oli vain tutustua puhelimeen, koska myyjä sanoi että siirrossa menee parisen viikkoa. No ensinnäkin numeroni siirto epäonnistui ( 3 kertaa ) ja yhtäkkiä väliaikaseen liittymääni pamahtaa palvelupaketteja mitkä piti tulla vasta sillon kun numeroni on oikeasti siirtynyt. No, Vihdoin 2kk jälkeen sain numeroni siirrettyä ja olin sopinut asiakaspalvelussa että kun numeroni siirtyy niin kaikki palvelut mitä väliaikaisessa liittymässäni on niin tulee myös olemaan oikeassa liittymässäni. NO EIPÄ OLLU !? huomasin tämän muutamapäivä myöhemmin numeron siirron jälkeen. Joten laskua olikin jo kertynyt, kiva maksaa se. Soitin asiakaspalveluun ja pyysin laittamaan palvelupaketit(puhe,txt,data,teho) plaplapalaa. " joo hoidan asian välittömästi ja tämän päivän aikana pitäisi siirtyä "

No Seuraavana päivänä EI VISSII OLLU MITÄÄN LAITETTU !? MITEN TON VOI KÄMMÄÄ !? ZIISUS !!!!!!!!!!!!!!!! mulla on tullu niin turhia laskuja teidän takii. Harmittaa niin paljon et otin Soneran liittymän. Ei saa mitään asiaa hoidettua vaan pitää monta kertaa soittaa perään.

Yks kerta soitin ja pyysin vaihtamaan mun laskutus osotetta. " JOO MÄ HOIDAN "
NO EI . EI VISSII HOITANU KU TAIS TULLA VÄÄRÄÄN OSOTTEESEEN LASKU. sitte taas soittelemaan ja toivoo et onnistuisko nytte !?!?!?!??! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARh

joopajoo....

- ekaks kestää kauan siirtää numero
- mulle tulee himaan jotai simkortteja millä mä en tee yhtään mitään
- palvelupaketit laitetaan väärin, tai niitä laiteta ollenkaa ennenku oon soittanu asiakaspalveluuun kolme kertaa.
- Luvataan asioita mitä ei kumminkaan tehdä

6 kommenttia

eikä mitään korvausta mistään tai ei ees " anteeksi "

kyllä pistää vaa närsyttää ku näin kauan on joutunut säätämään yhden liittymän takia. Ja laskut on lähtenyt aivan käsistä teidän mokienne takia.
Joopa joo, Mä olen vielä Soneran asiakas. Tähän asti olen ollu vähän kiikun kaakun, mutta eipä muutkaan ole pystyneet paljoa parempia asioita lupailemaan... mutta nyt...

Mä tilasin Soneralta puhelimen osamaksulla, onko se nyt niin sanottu kytkykauppa tai vastaava. Puhelin meni viikossa rikki. Mä kyselin tietoja, asiakas pelvelu sanoi ensin ohjeet miten toimia ja tein niin...

lopulta multa paloi pensaa 100 km takia, kun mua täältä maalta ajeletuttiin liikkeestä liikkeeseen. soitin uudestaan asiakas palveluun ja sain uudet ohjeet?
No tällä kertaa otin tiukemman asenteen ja alkoi hommat etenemään.

Silti tästä on taas viikko kun puhelin on palautettu, enkä ole saanut mitään tietoa miten tästä eteenpäin.
Saanko uuden puhelimen tilalle? Saako viikonvanhan puhelimen korjattua?

Kaikki toimia puhelimen tänne saapumiseen nopeasti, mikä nyt maksaa, kun mitään tietoa asian edistymisestä ei kuulu?

Tietääkö teillä johtajat miten kukakin toimii, onko kaikilla eri ohjeistukset, miksi saan erilaisia vastauksia kokoajan ja tiedättekö miten paljon vituttaa mennä naapureilta lainaamaan puhelinta että voi ottaa teihin tai sukulaisiin yhteyksiä?

Mun ei ole mitään järkeä ostaa uutta puhelinta, ennenkuin tiedän mikä tuon teiltä tilatun puhelimen tilanne on ja mä haluan tietää miten sen kanssa toimitaan.

No toisaalta on ihan hyväkin, kun saa olla omassa rauhassa kun ei täällä pahemmin ystävät ja sukulaiset pyöri ja kun ei ne saa muhun yhteyttä.

No kaikkea hyvää ja jään odottelemaan vastauksia 😉
Puhelinlaitteiden huoltopisteet voivat vaihdella puhelimen merkin mukaan. Matkapuhelinpuolemme vikapalvelu 0206 90101 (mpm/pvm) pystyy ohjeistamaan tarkemmin minkä tahon kautta kunkin laitteen huolto tapahtuu. Jos laite on ostettu liikkeestä, kannattaa olla yhteydessä ensin kyseiseen liikkeeseen.

Muistatko tarkemmin, mihin huoltoliikkeeseen tai osoitteeseen sinua neuvottiin toimittamaan laite? Kyseisellä huoltoliikkeellä voi olla tarkempi arvio siitä, kauanko laitteen huolto tulee kestämään.

Yksi yleinen huoltoliike josta on voinut olla kyse on SCF Huolto, jonka sivut ja yhteystiedot löytyvät täältä. Huoltoyhtiön puhelinnumero on maksullinen, mutta sivuilla on mainittu myös palautesähköpostiosoite (en tiedä käsittelevätkö he sähköpostiosoitteessa myös laitteiden huoltokyselyitä).

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Puhelin oli Nokia 6700 Classic. Aika vaikeeta soittaa mihinkään kun ei ole sitä puhelinta. Puhelinta ei ostettu liikkeestä, vaan teidän nettisivujen kautta.

Palautin puhelimen tänne:
Itella Logistics Oy E-varasto
Satamatie 37
37800 TOIJALA

Joo niiden kai piti jatkaa puhelin tuonne SCF Huoltoon. Yritetään sitten vielä kysellä tilannetta sähköpostilla, mutta mihinkäs paikkaan noista kolmesta otan yhteyttä? En kyllä tilaa enää netin kautta mitään, ajan vaikka sen 40 km lähimpään soneran liikkeeseen.

Entäs se kun joudun maksamaan sitä 8€/kk vaikka mulla ei ole sitä koko puhelinta hallussa?
Huoltotilannetta voi tiedustella suoraan huollosta, mutta jos et sieltä saa vastausta, niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä matkapuhelinyksikkömme vikapalveluun.

Mitä tulee puhelimen kuukausimaksuun, niin kyseessä on osamaksusopimuksen tapainen sopimus, ei siis mikään vuokra. Tällöin luonnollisesti laitteen kuukausierät veloitetaan silloinkin kun laite on huollossa.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyy myös lisätietoa matkapuhelinlaitteidemme huolto- ja takuuasioihin liittyen:

Puhelimien ja Liikkuvan laajakaistan takuu ja huolto

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa