Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TOKASUR
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Prepaid liittymän saldolataus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hankin prepaid-liittymän riistakameraan.  Mitenkähän sen saldoa voisin tutkia puhelimestani, jonka numero on lyhyt (8 merkkiä). Google playn latausapissa toiminto luo tili vaatii puhelinnumeron pituudeksi 10-11 merkkiä.  

11 vastausta
TOKASUR
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitoksia vastauksista, asia selvisi. 

irritus
Konkari ☆
  • 577 custom-general.kudos
  • 1057 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967@  kirjoitti:

Ensiasennuksessa appi näyttää kysyvän jonkun yhteyspuhelinnumeron , mutta pitääkö sen olla juuri se mikä ko. puhelimessa , missä appikin on , on käytössä. Vai voiko se olla ihan mikä tahansa numero?


Ei tarvitse olla. Numero saa olla mikä hyvänsä kotimainen matkapuhelinnumero, johon voit vastaanottaa tekstiviestejä ja jota haluat jatkossa käyttää käyttäjätunnuksena halllintasivustolle kirjauduttaessa.

 

Telian järjestelmässä on kuitenkin vikaa, jonka johdosta mm. 7- ja 8-numeroiset matkapuhelinnumerot eivät toimi hallintasivustolla.

 


@kustaa1967@  kirjoitti:

En muista mitä appi kyseli silloin , kun sen asensin , em. puhelinnumeron syöttämisen jälkeen.

Saat tekstiviestinä ensimmäisen salasanasi hallintasivustolle. Tarvitset tämän salasanan voidaksi kirjautua prepaid-hallintaan. Mikäli valitsit käyttäjätunnukseksi prepaid-liittymän itsensä numeron, tilin luonnin pitäisi olla tässä vaiheessa valmis.

 

Mikäli käyttäjätunnuksesi ei ole prepaid-liittymän itsensä numero, prepaid-liittymä tulee vielä lisätä hallintatilillesi.

 

Tämä tapahtuu klikkaamalla hallintasivuston isoa plus-merkkiä ja syöttämällä Prepaid-liittymän numero hallintasivustolle. Numeron liittäminen tulee vahvistaa lähettämällä kyseisestä prepaid-liittymästä tekstiviesti PREPAID PERHE OK numeroon 15400.

 

Yhdellä prepaid-hallintatunnuksella voi siis hallita muutamaa prepaid-liittymää samalla kertaa.

 

Hallintasivusto ja lataussovellus käyttävät samoja käyttäjätunnuksia. Mikäli olet luonut tilin www-sivuilla, voit kirjautua samalla tunnuksella suoraan sisään hallintasovellukseen ja päin vastoin.