Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jarnold71
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Prepaid saldo virheellinen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Prepaid ilmottaa soittaessa et saldo loppu vaikka viestissä lukee et paketti käytettävissä 23.7.2020 asti. Ei oo eka kerta ku tapahtuu...

 

EDIT katjane: muokattu otsikkoa

4 vastausta
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 188 custom-general.kudos
  • 403 custom-general.replies
  • 28 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Jarnold71 ja tervetuloa Yhteisöön! 

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin päästään tarkistamaan tilanne. Näin äkkiseltään on hankala sanoa mistä tuo johtuu. Mutta aspan kautta selviää kyllä! 🙂

Telia Yhteisön moderaattori
Jarnold71
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mihin numeroon voi soittaa, ainiin ei voi soittaa ku paketti loppunut muka, en tosiaan oon mitään 5000 minuuttia läheskään käyttäny, tää ei oo eka kerta ku tapahtunu ja ei varmaan viiminenkään .. kattokaa ite sieltä mun tiedot, kait te sen verran ossaatte.. 

Jarnold71
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Numero on XXXXXXX ja edellinen telian viesti sanoo et et paketti päättyy 23.7, mulla kyl toi kalenteri sanoo et on vasta 15.7.. menee hermot

 

EDIT katjane: liittymänumero piilotettu

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 188 custom-general.kudos
  • 403 custom-general.replies
  • 28 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@Jarnold71@  kirjoitti:

Mihin numeroon voi soittaa, ainiin ei voi soittaa ku paketti loppunut muka, en tosiaan oon mitään 5000 minuuttia läheskään käyttäny, tää ei oo eka kerta ku tapahtunu ja ei varmaan viiminenkään .. kattokaa ite sieltä mun tiedot, kait te sen verran ossaatte.. 


Voit ottaa yhteyttä sähköisten kanavien kautta, tai laittaa yhteydenottopyynnön niin asiakaspalvelusta soitellaan sinullepäin. Tämä yhteisö on julkinen sivusto emmekä siis sen vuoksi pääse liittymätietoja katselemaan. 

Telia Yhteisön moderaattori