Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JuhaTapio70
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Prepaid saldon tarkastus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miten prepaid liittymän saldon voi tarkistaa kun liittymä on lämmittimen kauko-ohjaimessa jolla ei voi lähettää saldon tarkistus tekstiviestiä?

 

Minulla telian prepaid appikin mutta sen antama saldotieto ei näytä päivittyvän.

 

 

3 vastausta
irritus
Konkari ☆
  • 611 custom-general.kudos
  • 1127 custom-general.replies
  • 91 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mahtaisikohan tämä olla ongelmasi syy?

 

Huoltokatko: Telia Prepaid -lataussivulla ja -lataussovelluksessa tehdään huoltotöitä ke 28.10.2020 klo 06.00–08.00. Huoltotyön aikana liittymien latauksissa voi olla ajoittaisia katkoja ja viiveitä. Pahoittelemme huoltotyöstä aiheutuvaa haittaa.

Voit toki aina yrittää kirjautua samoilla tunnuksilla millä käytät lataussovellustakin Telia Prepaidin hallintasivustolle.

JuhaTapio70
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@irritus@  kirjoitti:

Mahtaisikohan tämä olla ongelmasi syy?

 

Huoltokatko: Telia Prepaid -lataussivulla ja -lataussovelluksessa tehdään huoltotöitä ke 28.10.2020 klo 06.00–08.00. Huoltotyön aikana liittymien latauksissa voi olla ajoittaisia katkoja ja viiveitä. Pahoittelemme huoltotyöstä aiheutuvaa haittaa.

Voit toki aina yrittää kirjautua samoilla tunnuksilla millä käytät lataussovellustakin Telia Prepaidin hallintasivustolle.


Ei ole tuo syynä

 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 140 custom-general.kudos
  • 800 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JuhaTapio70@  kirjoitti:

@irritus@  kirjoitti:

Mahtaisikohan tämä olla ongelmasi syy?

 

Huoltokatko: Telia Prepaid -lataussivulla ja -lataussovelluksessa tehdään huoltotöitä ke 28.10.2020 klo 06.00–08.00. Huoltotyön aikana liittymien latauksissa voi olla ajoittaisia katkoja ja viiveitä. Pahoittelemme huoltotyöstä aiheutuvaa haittaa.

Voit toki aina yrittää kirjautua samoilla tunnuksilla millä käytät lataussovellustakin Telia Prepaidin hallintasivustolle.


Ei ole tuo syynä

 


Millä tavalla liittymä näkyy sovelluksessasi? Näkyykö nykyistä saldoa ollenkaan siellä vai eikö se vain muutu?

Olethan sen jo lisännyt sovellukseen yhtenä liittymänä? Sitä varten tätä lämmittimen SIM-korttia täytyy käyttää puhelimessa, jotta voi sen vahvistusviestin vastaanottaa liittymälle.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.