Puheluiden ja datan rajoitus

  • 29 April 2016
  • 2 kommenttia
  • 23 katselukertaa

Onko olemassa palvelua jossa liittymän saisi kiinni haluamaksi ajaksi, esim liittymä kiinni klo 21-07? Rajoitusaikaa pitäisi pystyä itse muokkaamaan netissä.

Jos tälläinen on mahdollista, vaihdan heti 4 liittymää Soneralle. On nimittäin haasteellista joka ilta kalastaa puhelimet nuorisolta..

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@LumppiJuu kirjoitti:
Onko olemassa palvelua jossa liittymän saisi kiinni haluamaksi ajaksi, esim liittymä kiinni klo 21-07? Rajoitusaikaa pitäisi pystyä itse muokkaamaan netissä.

Jos tälläinen on mahdollista, vaihdan heti 4 liittymää Soneralle. On nimittäin haasteellista joka ilta kalastaa puhelimet nuorisolta..


Hei LumppiJuu ja tervetuloa Klaaniin!


 


Noin äkkiseltään ainakin tuota datan käyttöä voisi rajoittaa Sonera Turvapaketin avulla, siinä voi lapsiturvassa määrittää mihin aikaan netissä voi surfata : https://www.sonera.fi/kauppa/palvelut/tietoturva

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

@LumppiJuu kirjoitti:
Onko olemassa palvelua jossa liittymän saisi kiinni haluamaksi ajaksi, esim liittymä kiinni klo 21-07? Rajoitusaikaa pitäisi pystyä itse muokkaamaan netissä.

Jos tälläinen on mahdollista, vaihdan heti 4 liittymää Soneralle. On nimittäin haasteellista joka ilta kalastaa puhelimet nuorisolta..


Eiköhän tämäkin ole ihan huoltajan tehtävä. Ei sitä kasvatusta kannata ulkoistaa. Minusta tämä on vanhempien tehtävä ihan ottaa sitten vaikka fyysisesti puhelimet pois vaikka kuukaudeksi. Ei sitä puhelinta ole 10 vuotta sitten tarvinut olla nuorisolla niin miksi nyt? Yhteiset pelisäännöt ovat tärkeämpiä kuin se että käsin estää.


 


Puhelimeen voi toki tunkea erilaisia sovelluksia rajoittaaksesi mutta tuskinpa nuoriso puhelinta antaa että pääset koluamaan. Varmaan jo valmiiksi salattu ettet pääse sinne. 


 


Manuaalisesti voi Omilta sivuilta katkaista mutta ajastusta ei ainakaan ole. 

Vastaa