SIM-kortin aktivointi

  • 8 September 2015
  • 5 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei

 

Kuinka saan sim kortin aktivoitua kun asiakaspalvelu on kiinni

 


5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Hei, aktivointi ohje löytyy alla olevan linkin ohjeen loppuosasta


 


http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ohjeet/SIM-kortin-vaihto?id=37f10ea0-630e-453e-a1b1-018247fea8bc


 


Uuden SIM-kortin käyttöönotto (aktivointi)

Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa

Toivottavasti sinulla on aktiivinen liittymä saatavilla jolla voit aktivoida liittymän. Toki autan jos sinulla ei ole aktiivista liittymää, ota yksityisviestillä yhteyttä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@RikhardRiku kirjoitti:

Hei

 

Kuinka saan sim kortin aktivoitua kun asiakaspalvelu on kiinni

 


 

Ongelman ratkaisua helpottaisi, jos kertoisit millainen liittymä ja tuote on käytössäsi. Olkitun linkistä löytyykin ohjeet aktivointiin.

 

Jos kyseessä on operaattorin vaihto (numeronsiirto), on tuohon operaatioon annettu liittymää hankkiessa arvioitu aika, jolloin numero siirtyy uudelle operaattorille. Lähempänä ajankohtaa tästä ilmoitetaan esim. tekstiviestein tarkemmin. Numeronsiirron ajankohtaa ei voine muuttaa edes aspa.

 

Soneran Omilla Sivuilla tavoittaa aspan chatin välityksellä 24/7, jos tekstariaktivointi ei onnistu. Tunnuksen luomiseen tarvitaan vahva tunnistautuminen, eli tunnistautumien esim. verkkopankkitunnuksilla.

Terve. Ostin uuden puhelimen ja sain mukaan uuden tyhjän nano sim kortin. Miten aktivoin kortin? Mielestäni myyjä ei rekisteröinyt sitä mihinkään vaan antoi nipusta uuden ja sanoi että rekisteröit sen kotona netissä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Jos siihen ei ole mitään määritettyä niin kyllä sitten varmaan pitää soittaa aspaan... 


 


https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/SIM-kortin-vaihto?id=1182


 


Mutta tossahan ohjetta on... Kokeileppa :)

Pitää soitella, kiitoksia 🙂.

Vastaa