SIM-kortti ei rekisteröidy


Tänään piti puhelinliittymän siirtyä Telialle, mutta nyt ole ilman puhelinta, sillä SIM-kortti ei rekisteröidy. Olen aiemminkin vaihtanut 2 kertaa yhtiötä ilman ongelmia. Tosin kyseessä ei ollutkaan Telia...

Taidanpa vaihtaa piakkoin takaisin jollekin muulle firmalle. Nämä Telian nettisivutkin ovat kyllä epäkäytettävyydessään, hitaudessaan, sekavuudessaan ja toimimattomuudessaan ihan omaa luokaansa. Olisinpa vaan tämän tiennyt etukäteen, niin olisi pysynyt kaukana tästä puljusta!

Kyllä ottaa päästä, kun pitäisi hoitaa asioita.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei ja tervetuloa Yhteisöön @hanget!


 


Suosittelen perehtymään tähän Telian tukisivuston artikkeliin:


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/numeronsiirto


 


Oletko saanut mitään tekstiviestejä numeronsiirrosta? Numeron siirto kestää 5-7 arkipäivää. Viimeinen tulee ennen siirtymistä ja vanhan teleoperaattorin liittymä lakkaa toimimasta. Tekninen katkos kestää noin 10 minuuttia. Puhelin suositellaan käynnistämään uudelleen. Lähtisin asiaa tiedustelemaan Telian asiakaspalvelusta esim. Facebook chatista tai puhelimitse ongelmatilanteissa :smileyhappy:

Joo, viesti tuli tuntia ennen siirtymää tänään klo 15.20. Huvittavinta asiassa on, että "entisen" liittymäni SIM-kortti toimii edelleen. Siirtoa ei siis tapahtunutkaan. Keskinkertaista palvelua yritetään, mutta sutta tulee.

Hyvä vaan, jos siirto ei onnistu. Kaduttaa jo koko siirto.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin käsiksi, jotta voisin tarkistaa siirron tilannetta tarkemmin. Suosittelen, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme kuten @Sekunti tuossa mainitsikin. Asia saadaan aivan varmasti selvitettyä :smileyhappy:

Vastaa