Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HELENAFELDT
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Simkortti on lukittu - Puhelin ei aukea

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen maksanut laskuni ja Telialle ja silti puhelimeni ei aukea, lukee vain että Sim-kortti on lukittu. Maksoin laskuni 18.9. ja 19.9. Hullua kun telialla ei ole sähköpostia. En pysty soittamaan puhelimella sen takia kun Telian laskut pitää maksaa aina niin että ensin pitää kirjautua. haluaisin että laskuni tulisivat sähköpostiin.

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

2 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3938 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @HELENAFELDT ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko käyttänyt sim-korttia pois puhelimesta? Kysyykö puhelin pin-koodia? Telian oletus pin-koodi on 0000, jos et ole itse vaihtanut sitä.

Kun pin-koodi on laitettu niin pitäisi vielä painaa joko ok painiketta tai väkästä.

Anteeksi, jos koet nämä ohjeet vähättelynä. Mutta yritän ratkoa missä tilanteissa puhelimessa näkyy sim-kortti lukittu.

Jos pin-koodin näpyttelee 3 kertaa väärin, pitäisi puhelimen kysyä puk-koodia.

Laskun vaihtaminen sähköpostilaskuksi pitäisi hoitua näin : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/sahkopostilasku

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 313 custom-general.kudos
  • 529 custom-general.replies
  • 21 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heippa! Selvisikö tämä @kiisseli67 :n neuvoilla?

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Sarjat ja elokuvat |

Tämän osion uusimmat keskustelut