Soneran keskittämisedut

  • 10 December 2015
  • 4 kommenttia
  • 22 katselukertaa

 

https://www.sonera.fi/kauppa/tarjoukset+ja+asiakasedut/keskittamisedut

 

Tuolta löysin tietoa että soneran netin omaavat saisivat matkapuhelinliittymään isomman liittymäpaketin pienemmän hinnalla. Tarkoittaako tuo käytännössä korotusta paketista S pakettiin M ja niin edelleen? Koskeeko tuo ainoastaan yhtä puhelinliittymää vai saako tuon edun mahdollisesti useampaankin puhelinliittymään?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Kyllä se näin menee muistakseni, mutta koski muistakseni vain yhtä liittymää. Tällä viikolla Klaanissa ei ole Soneran henkilökuntaa saatavilla. Ensiviikon maanantaina Soneralaiset voisivat vahvistaa tämän.

Juu, siis juuri näin. S-pakettiin M jne. :smileyhappy: 


Ja yhteen valitsemaasi liittymään saa tuon edun käyttöön.

Soneralta mielestäni ihan järkevä koukku. 🙂 Eli näihin tuli siirryttyä, kun vuorostaan DNA:n vastaavilla heitettiin vesikukkoa. ETU 4G liittymien ansiosta ks. liittymien hinta nyt puolet halvempi mitä se olisi DNA:n vastaavilla liittymillä, ks. asiakasetu on ainakin minulle tuntuva (Puheliittymä Sonera Sopiva XL + ETU Plus 4G, ei määräaikaisuutta) – Soneran 4G/3G DC tällä alueella toimii myös selkeästi paremmin kuin edeltävillä DNA:n vastaavilla, toivottavasti näin myös jatkossa, aika näyttää?

 

Soneralla näyttäisi olevan myös tuollainen ”Yhdessä perheelle” puheliittymä palvelu + 4G netti, joka käsittääkseni on hieman samalla periaatteella kuin edellä mainittu (myös ilman määräaikaisuutta?).

 Tuo Sonera Yhdessä palvelu meillä on myös tarjolla.


Mulla itselläni on tuo käytössä :smileyhappy: Toimii vallan mainiosti! Ei mitään määräaikaisuuksia!


Olen itseni lisäksi kolme vekaraa liittänyt siihen. Mun puheliittymä on hinnalla 24,90 ja seuraavat kolme puheliittymää hintaan 9,90e/kpl. Puhepaketit sisältää rajattomat puheet ja viestit.


Sitten olen valinnut tälle neljän koplalle yhteisnettipaketin XXL. Hyvin on riittänyt meidän yhteiskäyttöön tuo paketti! Mä kyllä vekaroille olen painottanut, että käyttävät silti Wlania kotona ollessaan, ihan vain "just in case" :smileyvery-happy:  

Vastaa