Telia Rajaton 4G 20 M saa ostettua 14,90€ kk-hintaan?


Mistä tämän Telia Rajaton 4G 20 M saa ostettua 14,90€ kk-hintaan?
 
En saa teidän asiakaspalvelua kiinni mitenkään, chatit ei toimi eikä sähköposti-osoitetta saa mistään.
Ei myöskään soittopyyntöä voi jättää, enkä kerkeä odottamaan puhelimessa teidän maksullisessa numerossa minuuttikaupalla.
 
Myöskään kirjautuminen ei auta, koska sitäkään kautta ei pääse chattia käyttämään.

26 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@anttivi2022  kirjoitti:
Mistä tämän Telia Rajaton 4G 20 M saa ostettua 14,90€ kk-hintaan?

Ei mistään. Olet poiminut hinnan sivustolta, joka kerää yhteen eri operaattoreiden tarjouksia. Tarjoukset muuttuvat koko ajan, joten tuollaiset sivustot ovat aina askeleen pari jäljessä. Sivustoa ei päivitetä mitenkään aktiivisesti, sillä sieltä löytyy vanhentuneita hintatietoja jopa vuodelta 2015!

 

Tänään 12.5.2022 saat uuden Telia Yhteys Rajaton 20 M liittymän hintaan avausmaksu 6,90 € + 17,99 €/kk 12 kk ajan, normaalisti 26,90 €/kk.

Miten Telian asiakaspalveluun saa sähköpostitse yhteyden tai soittopyynnön tänään?

 

DNA-tarjosi tuon saman paketin 15,90€/kk hintaan perheellemme, mutta voisimme neuvotella Telian kanssa myös.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Sähköpostia Telialla ei ole, mutta voit kirjautua Omille Sivuille ja jättää viestin https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.

 

Olet kyllä hieman huonoon aikaan kilpailuttamassa liittymää, sillä ICT-lakon johdosta operaattoreiden asiakaspalvelut voivat ruuhkautua ja toimitukset viivästyä: Telian tiedote lakosta, Dna:n tiedote lakosta.

Käyttäjätaso 7

@anttivi2022  kirjoitti:

Miten Telian asiakaspalveluun saa sähköpostitse yhteyden tai soittopyynnön tänään?

 

DNA-tarjosi tuon saman paketin 15,90€/kk hintaan perheellemme, mutta voisimme neuvotella Telian kanssa myös.


Tässä on aspan yhteystiedot.

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot 

Yhteyttä voi ottaa myös yhteyslomakkeella.

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

 

ICT-lakon aikana en osaa sanoa kuinka nopeasti yhteyttä saa käytännössä.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@anttivi2022  kirjoitti:

Miten Telian asiakaspalveluun saa sähköpostitse yhteyden tai soittopyynnön tänään?


 


DNA-tarjosi tuon saman paketin 15,90€/kk hintaan perheellemme, mutta voisimme neuvotella Telian kanssa myös.




Yhteydenottopyynnön pääset täyttämään nettisivuiltamme.


 


Soittoa en usko kuitenkaan saavan enään tälle päivälle, vaan neuvoisinkin kiireellisemmässä tapauksessa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.


 


Asiakaspalvelu katsoo sulle parhaimmat tarjoukset, jotka on tällä hetkellä saatavilla! 😁>


 


Edit. Täällä olikin nopeimmat antaneet jo samat ohjeet 😋>


@irritus  kirjoitti:

Sähköpostia Telialla ei ole, mutta voit kirjautua Omille Sivuille ja jättää viestin https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.

 

Olet kyllä hieman huonoon aikaan kilpailuttamassa liittymää, sillä ICT-lakon johdosta operaattoreiden asiakaspalvelut voivat ruuhkautua ja toimitukset viivästyä: Telian tiedote lakosta, Dna:n tiedote lakosta.


Omat sivut ja viestit jättäminen ei toimi kuten tuossa taisin mainitakin aloituksessa. Kirjautumisen jälkeen homma ei etene mihinkään.

Aika lailla yhtä epäonnistunut systeemi Telialla kuin Postilla.


@SakuMik  kirjoitti:

@anttivi2022  kirjoitti:

Miten Telian asiakaspalveluun saa sähköpostitse yhteyden tai soittopyynnön tänään?

 

DNA-tarjosi tuon saman paketin 15,90€/kk hintaan perheellemme, mutta voisimme neuvotella Telian kanssa myös.


Yhteydenottopyynnön pääset täyttämään nettisivuiltamme.

 

Soittoa en usko kuitenkaan saavan enään tälle päivälle, vaan neuvoisinkin kiireellisemmässä tapauksessa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Asiakaspalvelu katsoo sulle parhaimmat tarjoukset, jotka on tällä hetkellä saatavilla! 😁>

 

Edit. Täällä olikin nopeimmat antaneet jo samat ohjeet 😋>


Tässä on sen verran monta konkaria mukana, että varmaan suoraan osaatte sanoa tehdäänkö diili Telia Rajattomasta (4G 20 M) 14,90€ kk-hintaan?

En turhaan soita asiakaspalveluiden palvelunumeroihin.

Käyttäjätaso 7

@anttivi2022  kirjoitti:

@SakuMik  kirjoitti:

@anttivi2022  kirjoitti:

Miten Telian asiakaspalveluun saa sähköpostitse yhteyden tai soittopyynnön tänään?

 

DNA-tarjosi tuon saman paketin 15,90€/kk hintaan perheellemme, mutta voisimme neuvotella Telian kanssa myös.


Yhteydenottopyynnön pääset täyttämään nettisivuiltamme.

 

Soittoa en usko kuitenkaan saavan enään tälle päivälle, vaan neuvoisinkin kiireellisemmässä tapauksessa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Asiakaspalvelu katsoo sulle parhaimmat tarjoukset, jotka on tällä hetkellä saatavilla! 😁>

 

Edit. Täällä olikin nopeimmat antaneet jo samat ohjeet 😋>


Tässä on sen verran monta konkaria mukana, että varmaan suoraan osaatte sanoa tehdäänkö diili Telia Rajattomasta (4G 20 M) 14,90€ kk-hintaan?

En turhaan soita asiakaspalveluiden palvelunumeroihin.


Jos Telian nettisivuilta et sellaista tarjousta löydä , niin ainoa mahdollisuus kysyä ko. tarjousta on Telian aspa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@anttivi2022  kirjoitti:


@SakuMik  kirjoitti:


@anttivi2022  kirjoitti:

Miten Telian asiakaspalveluun saa sähköpostitse yhteyden tai soittopyynnön tänään?


 


DNA-tarjosi tuon saman paketin 15,90€/kk hintaan perheellemme, mutta voisimme neuvotella Telian kanssa myös.




Yhteydenottopyynnön pääset täyttämään nettisivuiltamme.


 


Soittoa en usko kuitenkaan saavan enään tälle päivälle, vaan neuvoisinkin kiireellisemmässä tapauksessa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.


 


Asiakaspalvelu katsoo sulle parhaimmat tarjoukset, jotka on tällä hetkellä saatavilla! 😁>


 


Edit. Täällä olikin nopeimmat antaneet jo samat ohjeet 😋>




Tässä on sen verran monta konkaria mukana, että varmaan suoraan osaatte sanoa tehdäänkö diili Telia Rajattomasta (4G 20 M) 14,90€ kk-hintaan?


En turhaan soita asiakaspalveluiden palvelunumeroihin.




Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, vaan autamme yleisellä tasolla. Kuten @kustaa1967 neuvoikin, jos tarjousta ei ole saatavilla nettisivuiltamme, voit tämän hetkisiä tarjouksiamme tiedustella vielä asiakaspalvelusta. Kannattaa myös tarkastaa Omat Sivut voisiko sinulle olla siellä tarjolla millaisia etuja!


@kustaa1967  kirjoitti:

@anttivi2022  kirjoitti:

@SakuMik  kirjoitti:

@anttivi2022  kirjoitti:

Miten Telian asiakaspalveluun saa sähköpostitse yhteyden tai soittopyynnön tänään?

 

DNA-tarjosi tuon saman paketin 15,90€/kk hintaan perheellemme, mutta voisimme neuvotella Telian kanssa myös.


Yhteydenottopyynnön pääset täyttämään nettisivuiltamme.

 

Soittoa en usko kuitenkaan saavan enään tälle päivälle, vaan neuvoisinkin kiireellisemmässä tapauksessa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Asiakaspalvelu katsoo sulle parhaimmat tarjoukset, jotka on tällä hetkellä saatavilla! 😁>

 

Edit. Täällä olikin nopeimmat antaneet jo samat ohjeet 😋>


Tässä on sen verran monta konkaria mukana, että varmaan suoraan osaatte sanoa tehdäänkö diili Telia Rajattomasta (4G 20 M) 14,90€ kk-hintaan?

En turhaan soita asiakaspalveluiden palvelunumeroihin.


Jos Telian nettisivuilta et sellaista tarjousta löydä , niin ainoa mahdollisuus kysyä ko. tarjousta on Telian aspa.


Sain yhteysottolomakkeen puhelinnumerollani varustettuna eteenpäin Firefoxilla - Chrome ei toiminut jostain syystä.

Miten kauan Telian soitossa kestää?

Käyttäjätaso 7

@SakuMik  kirjoitti:


Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, vaan autamme yleisellä tasolla.


Niinhän se on ja myös paha puute.

Kilpailijalla Yhteisön modet ovat osa aspaa ja heillä on yhteinen tunnus , jonne voi laittaa yksityisviestiä ja asia käsitellään kuten muutkin yhteydenotot aspaan. Siis ei kilpaijallakaan tietenkään julkisella keskustelupalstalla käsitellä asiakkuuksiin liittyviä asioita , mutta ne voi saman "käyttöliittymän" kautta hoitaa yksityisesti.

Teillä ne yksityisviestit ei johda yhtään mihinkään. Enpä enää löytänyt sellaista mahdollisuutta ollenkaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@anttivi2022  kirjoitti:


@kustaa1967  kirjoitti:


@anttivi2022  kirjoitti:


@SakuMik  kirjoitti:


@anttivi2022  kirjoitti:

Miten Telian asiakaspalveluun saa sähköpostitse yhteyden tai soittopyynnön tänään?


 


DNA-tarjosi tuon saman paketin 15,90€/kk hintaan perheellemme, mutta voisimme neuvotella Telian kanssa myös.




Yhteydenottopyynnön pääset täyttämään nettisivuiltamme.


 


Soittoa en usko kuitenkaan saavan enään tälle päivälle, vaan neuvoisinkin kiireellisemmässä tapauksessa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.


 


Asiakaspalvelu katsoo sulle parhaimmat tarjoukset, jotka on tällä hetkellä saatavilla! 😁>


 


Edit. Täällä olikin nopeimmat antaneet jo samat ohjeet 😋>




Tässä on sen verran monta konkaria mukana, että varmaan suoraan osaatte sanoa tehdäänkö diili Telia Rajattomasta (4G 20 M) 14,90€ kk-hintaan?


En turhaan soita asiakaspalveluiden palvelunumeroihin.




Jos Telian nettisivuilta et sellaista tarjousta löydä , niin ainoa mahdollisuus kysyä ko. tarjousta on Telian aspa.




Sain yhteysottolomakkeen puhelinnumerollani varustettuna eteenpäin Firefoxilla - Chrome ei toiminut jostain syystä.


Miten kauan Telian soitossa kestää?




Valitettavasti aika-arviota en pysty antamaan. Normaali käsittelyaika yhteydenottopyynnöillä on muutama päivä, mutta viivästyksiä voi tulla takaisinsoittoon.

Miten nopeasti uuden Telia-liittymän saa aktivoitua/numeron siirrettyä?

Nykyinen määräaikainen DNA-liittymäni loppuu 14.5.2022.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@kustaa1967  kirjoitti:


@SakuMik  kirjoitti:




Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, vaan autamme yleisellä tasolla.




Niinhän se on ja myös paha puute.


Kilpailijalla Yhteisön modet ovat osa aspaa ja heillä on yhteinen tunnus , jonne voi laittaa yksityisviestiä ja asia käsitellään kuten muutkin yhteydenotot aspaan. Siis ei kilpaijallakaan tietenkään julkisella keskustelupalstalla käsitellä asiakkuuksiin liittyviä asioita , mutta ne voi saman "käyttöliittymän" kautta hoitaa yksityisesti.


Teillä ne yksityisviestit ei johda yhtään mihinkään.




Täällä Yhteisössä tosiaan me moderaattorit autamme yleisellä tasolla niin pitkälle kuin se on mahdollista ilman asiakastietoja. Jos on tarvetta avulle esimerkiksi omien liittymäasioiden kanssa, joka vaatii asiakastietojen käsittelyä, tulee ne hoitaa asiakaspalvelun kautta. Onneksi meidän chattimme on avoinna 24/7 joten apua saa aina tarvittaessa! 😁>

Käyttäjätaso 7

@SakuMik  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

@SakuMik  kirjoitti:


Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, vaan autamme yleisellä tasolla.


Niinhän se on ja myös paha puute.

Kilpailijalla Yhteisön modet ovat osa aspaa ja heillä on yhteinen tunnus , jonne voi laittaa yksityisviestiä ja asia käsitellään kuten muutkin yhteydenotot aspaan. Siis ei kilpaijallakaan tietenkään julkisella keskustelupalstalla käsitellä asiakkuuksiin liittyviä asioita , mutta ne voi saman "käyttöliittymän" kautta hoitaa yksityisesti.

Teillä ne yksityisviestit ei johda yhtään mihinkään.


Täällä Yhteisössä tosiaan me moderaattorit autamme yleisellä tasolla niin pitkälle kuin se on mahdollista ilman asiakastietoja. Jos on tarvetta avulle esimerkiksi omien liittymäasioiden kanssa, joka vaatii asiakastietojen käsittelyä, tulee ne hoitaa asiakaspalvelun kautta. Onneksi meidän chattimme on avoinna 24/7 joten apua saa aina tarvittaessa! 😁>


Kyllä tämä on tiedossa , mutta ei se ole mitään helppoa "yhdenluukun palvelua". Kun joutuu samat asiat selittämään moneen kertaan eri "luukuille" , niin se tympii. No ilmeisesti se on teidän strategiannekin , että homma tehdään asiakkaalle monimutkaiseksi.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@anttivi2022  kirjoitti:

Miten nopeasti uuden Telia-liittymän saa aktivoitua/numeron siirrettyä?


Nykyinen määräaikainen DNA-liittymäni loppuu 14.5.2022.




Numeronsiirron siirtoaika on 5-15 arkipäivää. Siirron voit myös sopia myöhemmälle ajankohdalle tarvittaessa asiakaspalvelussa. 😁>


 


Voit myös käynnistää siirron helposti itse verkkokaupassamme.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@kustaa1967  kirjoitti:


@SakuMik  kirjoitti:


@kustaa1967  kirjoitti:


@SakuMik  kirjoitti:




Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, vaan autamme yleisellä tasolla.




Niinhän se on ja myös paha puute.


Kilpailijalla Yhteisön modet ovat osa aspaa ja heillä on yhteinen tunnus , jonne voi laittaa yksityisviestiä ja asia käsitellään kuten muutkin yhteydenotot aspaan. Siis ei kilpaijallakaan tietenkään julkisella keskustelupalstalla käsitellä asiakkuuksiin liittyviä asioita , mutta ne voi saman "käyttöliittymän" kautta hoitaa yksityisesti.


Teillä ne yksityisviestit ei johda yhtään mihinkään.




Täällä Yhteisössä tosiaan me moderaattorit autamme yleisellä tasolla niin pitkälle kuin se on mahdollista ilman asiakastietoja. Jos on tarvetta avulle esimerkiksi omien liittymäasioiden kanssa, joka vaatii asiakastietojen käsittelyä, tulee ne hoitaa asiakaspalvelun kautta. Onneksi meidän chattimme on avoinna 24/7 joten apua saa aina tarvittaessa! 😁>




Kyllä tämä on tiedossa , mutta ei se ole mitään helppoa "yhdenluukun palvelua". Kun joutuu samat asiat selittämään moneen kertaan eri "luukuille" , niin se tympii. No ilmeisesti se on teidän strategiannekin , että homma tehdään asiakkaalle monimutkaiseksi.




Tarkoitus ei tietenkään ole tehdä asioista monimutkaisia. Esimerkiksi chatissa asioidessa voi halutessaan laittaa linkin yhteisön keskusteluun, jos on täällä jostain asiasta aikaisemmin kysynyt apua.

Käyttäjätaso 7

@SakuMik  kirjoitti:



@SakuMik  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

@SakuMik  kirjoitti:


Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, vaan autamme yleisellä tasolla.


Niinhän se on ja myös paha puute.

Kilpailijalla Yhteisön modet ovat osa aspaa ja heillä on yhteinen tunnus , jonne voi laittaa yksityisviestiä ja asia käsitellään kuten muutkin yhteydenotot aspaan. Siis ei kilpaijallakaan tietenkään julkisella keskustelupalstalla käsitellä asiakkuuksiin liittyviä asioita , mutta ne voi saman "käyttöliittymän" kautta hoitaa yksityisesti.

Teillä ne yksityisviestit ei johda yhtään mihinkään.


Täällä Yhteisössä tosiaan me moderaattorit autamme yleisellä tasolla niin pitkälle kuin se on mahdollista ilman asiakastietoja. Jos on tarvetta avulle esimerkiksi omien liittymäasioiden kanssa, joka vaatii asiakastietojen käsittelyä, tulee ne hoitaa asiakaspalvelun kautta. Onneksi meidän chattimme on avoinna 24/7 joten apua saa aina tarvittaessa! 😁>


 

Tarkoitus ei tietenkään ole tehdä asioista monimutkaisia. Esimerkiksi chatissa asioidessa voi halutessaan laittaa linkin yhteisön keskusteluun, jos on täällä jostain asiasta aikaisemmin kysynyt apua.

Niinpä niin. Ette näytä ymmärtävän asioinnin helppoudesta yhtään mitään. Ei se linkki sinne chatiin tule itsestään , vaan pitää olla useita sivustoja auki samanaikaisesti ja asioita pitää kopioida paikasta toiseen.

 

Jääkö niistä chat-keskusteluista asiakkaalle mitään dokumenttia? Minä arvostan sellaisia palveluja , joista jälkeenpäinkin näkee mistä on keskusteltu ja mitä on sovittu.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@kustaa1967  kirjoitti:


@SakuMik  kirjoitti:





@SakuMik  kirjoitti:


@kustaa1967  kirjoitti:


@SakuMik  kirjoitti:




Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, vaan autamme yleisellä tasolla.




Niinhän se on ja myös paha puute.


Kilpailijalla Yhteisön modet ovat osa aspaa ja heillä on yhteinen tunnus , jonne voi laittaa yksityisviestiä ja asia käsitellään kuten muutkin yhteydenotot aspaan. Siis ei kilpaijallakaan tietenkään julkisella keskustelupalstalla käsitellä asiakkuuksiin liittyviä asioita , mutta ne voi saman "käyttöliittymän" kautta hoitaa yksityisesti.


Teillä ne yksityisviestit ei johda yhtään mihinkään.




Täällä Yhteisössä tosiaan me moderaattorit autamme yleisellä tasolla niin pitkälle kuin se on mahdollista ilman asiakastietoja. Jos on tarvetta avulle esimerkiksi omien liittymäasioiden kanssa, joka vaatii asiakastietojen käsittelyä, tulee ne hoitaa asiakaspalvelun kautta. Onneksi meidän chattimme on avoinna 24/7 joten apua saa aina tarvittaessa! 😁>




 


Tarkoitus ei tietenkään ole tehdä asioista monimutkaisia. Esimerkiksi chatissa asioidessa voi halutessaan laittaa linkin yhteisön keskusteluun, jos on täällä jostain asiasta aikaisemmin kysynyt apua.



Niinpä niin. Ette näytä ymmärtävän asioinnin helppoudesta yhtään mitään. Ei se linkki sinne chatiin tule itsestään , vaan pitää olla useita sivustoja auki samanaikaisesti ja asioita pitää kopioida paikasta toiseen.


 


Jääkö niistä chat-keskusteluista asiakkaalle mitään dokumenttia? Minä arvostan sellaisia palveluja , joista jälkeenpäinkin näkee mistä on keskusteltu ja mitä on sovittu.




Jos olet sisäänkirjautuneena chat-keskustelussamme ne jäävät talteen, jolloin niitä voi itse lukea jälkikäteen. 😁>

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

realiteetti on että tarjoukset voivat vaihdella hyvinkin nopeilla aikaitauluilla.

 

mutta tällaista oli tarjolla jokin aika sitten:

 

numeronsiirrolla ja winback neuvotteluissa alkaa tulemaan tarjouksia.

 

Käyttäjätaso 7

@SakuMik  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

@SakuMik  kirjoitti:



@SakuMik  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

@SakuMik  kirjoitti:


Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, vaan autamme yleisellä tasolla.


Niinhän se on ja myös paha puute.

Kilpailijalla Yhteisön modet ovat osa aspaa ja heillä on yhteinen tunnus , jonne voi laittaa yksityisviestiä ja asia käsitellään kuten muutkin yhteydenotot aspaan. Siis ei kilpaijallakaan tietenkään julkisella keskustelupalstalla käsitellä asiakkuuksiin liittyviä asioita , mutta ne voi saman "käyttöliittymän" kautta hoitaa yksityisesti.

Teillä ne yksityisviestit ei johda yhtään mihinkään.


Täällä Yhteisössä tosiaan me moderaattorit autamme yleisellä tasolla niin pitkälle kuin se on mahdollista ilman asiakastietoja. Jos on tarvetta avulle esimerkiksi omien liittymäasioiden kanssa, joka vaatii asiakastietojen käsittelyä, tulee ne hoitaa asiakaspalvelun kautta. Onneksi meidän chattimme on avoinna 24/7 joten apua saa aina tarvittaessa! 😁>


 

Tarkoitus ei tietenkään ole tehdä asioista monimutkaisia. Esimerkiksi chatissa asioidessa voi halutessaan laittaa linkin yhteisön keskusteluun, jos on täällä jostain asiasta aikaisemmin kysynyt apua.

Niinpä niin. Ette näytä ymmärtävän asioinnin helppoudesta yhtään mitään. Ei se linkki sinne chatiin tule itsestään , vaan pitää olla useita sivustoja auki samanaikaisesti ja asioita pitää kopioida paikasta toiseen.

 

Jääkö niistä chat-keskusteluista asiakkaalle mitään dokumenttia? Minä arvostan sellaisia palveluja , joista jälkeenpäinkin näkee mistä on keskusteltu ja mitä on sovittu.


Jos olet sisäänkirjautuneena chat-keskustelussamme ne jäävät talteen, jolloin niitä voi itse lukea jälkikäteen. 😁>


Ei minua kiinnosta keskustella jonkun chatbotin kanssa eikä sinne chatiin pääse suoraan täältä yhteisöstä , vaan pitää kirjautua useampaan palveluun.

 

KIlpailijalla kaikki on yhden ja saman "käyttöliittymän" takana ja kaikki keskustelut , niin julkiset kuin yksityiset , on saatavilla yhdessä palvelussa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@kustaa1967  kirjoitti:
Kilpailijalla Yhteisön modet ovat osa aspaa ja heillä on yhteinen tunnus , jonne voi laittaa yksityisviestiä ja asia käsitellään kuten muutkin yhteydenotot aspaan. Siis ei kilpaijallakaan tietenkään julkisella keskustelupalstalla käsitellä asiakkuuksiin liittyviä asioita , mutta ne voi saman "käyttöliittymän" kautta hoitaa yksityisesti.

Teillä ne yksityisviestit ei johda yhtään mihinkään. Enpä enää löytänyt sellaista mahdollisuutta ollenkaan.




Juu, tästähän me ollaan väännetty kättä jo muutaman kerran. Lupaan pitää tämän asian mielessä, mutta jos tähän joskus tulee muutos niin en lupaa muutosta kuitenkaan ainakaan lyhyellä aikavälillä. Tiedän ja ymmärrän näkökulmanne tässä asiassa kyllä.


 


Otettiin tosiaan taannoin noi privat pois päältä kokonaan. Tässä on mennyt paljon aikaa ja koska vaihdamme yhteisöalustan kokonaan uuteen alustaan (eri toimittaja) niin olen miettinyt, että avaan privat käyttöön sitten siellä uudella platalla. Siellä on adminin näkökulmasta enemmän asetuksia tähän privahommaan liittyen.


 



@kustaa1967  kirjoitti:

Ei minua kiinnosta keskustella jonkun chatbotin kanssa eikä sinne chatiin pääse suoraan täältä yhteisöstä , vaan pitää kirjautua useampaan palveluun.


 


KIlpailijalla kaikki on yhden ja saman "käyttöliittymän" takana ja kaikki keskustelut , niin julkiset kuin yksityiset , on saatavilla yhdessä palvelussa.






Kommentoin toki vain omaa tekemistämme mutta sen verran kuitenkin, että ei taida heilläkään olla chatit saatavissa omayhteisön kautta, vain ne jotka on siellä käyty privan kautta. Toki nekin on chatteja tavallaan mutta ne on vain sen ko. alustan chatteja? Vai tätä taisit tarkoittaakin?


 


Meillä ei tosiaan ole täällä tarjolla tuota meidän 24/7 chattia. Mutta, jos keskustelun aloittaa telia.fi:llä niin se seuraa kyllä mukana myös tänne. Pitäisikö tuo chatti olla niin sanotusti tarjolla myös täällä, että chat-keskustelun voisi myös aloittaa täällä?


 


Mitä tulee kirjautumisiin niin jos sinulla on Telia-tunnus (eli ns. master-tunnus) ja siihen liitettynä Yhteisön tunnarit niin kun olet kirjautuneena telia.fi niin olet kirjautuneena myös tänne Yhteisöön. Ja toisin päin. Samoin uloskirjaukset toimii ristiin. Tämä vähentää kirjautumisten määrää ja ruljanssia, sekä sitä ettei tarvi olla monia eri tunnuksia. Tiesitkö tätä?


 


On meillä toki paljon tehtävää asiakaskokemuksen suhteen, todellakin. Ei me kuitenkaan ihan täysin umpisurkeita olla 🙂>

Käyttäjätaso 7

Eniten minua nyppii hyppiminen palvelusta toiseen.

 

En ole suuremmin ihastunut mihinkään chatteihin. No ehkä sitäkin voisi käyttää , jos olisi saatavilla suoraan yhteisössä. Täällähän se asioiden selvittely yleensä alkaa ja sitten edetään eri suuntiin , kun tietoa on mitä on viisainta tehdä. Ne privat on mieluisampi tapa , jos sinne voi tallettaa asiakastiedot niin , että niitä ei tarvitse erikseen joka kerran kirjoitella. Privoissa kaikki keskustelut säilyvät ja niihin pääsee samoin kuin julkisiinkin keskusteluihin.

 

Toki tiedän , että Telia-tunnuksilla pääsee kaikkiin palveluihinne , mutta mieluummin käytän julkisessa yhteisössä tietoturvasyistä eri tunnuksia kuin itsepalvelussa.

 

PS. Se merkittävä ero kilpailijan ja teidän privojen välillä on se , että kilpailijalla voi yksinkertaisesti lähettää privalla toimenpidepyynnön/vikailmoituksen ja se riittää , että operaattori ryhtyy toimenpiteisiin. Toki muitakin tapoja on valittavissa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Liekkö keskittäjän etu kun tarjottiin 50M mobiililaajakaistaa hintaan 9,99€/kk. 

Tarjous voimassa nyt viikonlopun.  

 

Mökkiläisille ja reissaajille hyvä tarjous mikäli ei halua värkätä prepaidin kanssa. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Kuukkelinpuu, Yhteys Mukaan kotimaa 50 M saavat nykyään kaikki asiakkaat. Keskittämisedut ovat nopeusluokissa 0,256/5, 100/50 ja 200/50 Mbit/s.

Vastaa