Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62320
Kirjoituksia 170283

Telia prepaid hukkaa saldoa



Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 653
21/29

Vs: Telia prepaid hukkaa saldoa


@kustaa1967  kirjoitti:

@irritus  kirjoitti:

Ainoastaan numeropalvelu on siirtynyt numeroon 02001000.

 

Saldot, multimediaviestiasetukset, prepaid-hallinnan vahvistus, omien sivujen salasana jne. ovat edelleen numerossa 15400.


Ok. Nuo viimeksi mainitut ovat samanlaisia ilmaispalveluja kuin saldokyselykin. Ongelmahan aiemmin oli , että jos lähetti virheellisen saldokyselytekstin numeroon 15400 , niin palvelu veloitti siitä. No eipä näytä veloittavan enää , vaan antaa vain virheilmoituksen.

 

Ilmeisesti korjattu.


Tekstiviestikysely PREPAID SALDO numeroon 15400 on maksuton. Virheellisestä viestistä en osaa sanoa tuleeko veloitusta vai ei. Selvitän asiaa ja palaan saatuani vastauksen. 

Kateissa oleva 14 snt saattaa selvitä sillä, kun otat @kustaa1967  yhteyttä Häiriöilmoituksiin ja lähdetään asiaa tutkimaan tarkemmin liittymätietojen perusteella. 

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 442
22/29

Vs: Telia prepaid hukkaa saldoa


@PiaJo  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

@irritus  kirjoitti:

Ainoastaan numeropalvelu on siirtynyt numeroon 02001000.

 

Saldot, multimediaviestiasetukset, prepaid-hallinnan vahvistus, omien sivujen salasana jne. ovat edelleen numerossa 15400.


Ok. Nuo viimeksi mainitut ovat samanlaisia ilmaispalveluja kuin saldokyselykin. Ongelmahan aiemmin oli , että jos lähetti virheellisen saldokyselytekstin numeroon 15400 , niin palvelu veloitti siitä. No eipä näytä veloittavan enää , vaan antaa vain virheilmoituksen.

 

Ilmeisesti korjattu.


Tekstiviestikysely PREPAID SALDO numeroon 15400 on maksuton. Virheellisestä viestistä en osaa sanoa tuleeko veloitusta vai ei. Selvitän asiaa ja palaan saatuani vastauksen. 

Kateissa oleva 14 snt saattaa selvitä sillä, kun otat @kustaa1967  yhteyttä Häiriöilmoituksiin ja lähdetään asiaa tutkimaan tarkemmin liittymätietojen perusteella. 


Tänään viimeksi toheloin ja naputtelin saldokyselyyn virheellisen viestin. Ei tullut veloitusta kuten joskus aiemmin eli sikäli näyttää hyvältä. Siis palvelin vain antoi virheilmoituksen kuten pitääkin.

 

No voittehan te varmistaa asian , mutta toistaiseksi olen tyytyväinen. Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎13-10-2017
Kirjoituksia: 311
23/29

Vs: Telia prepaid hukkaa saldoa

Virheellisestä saldokyselyviestistä ei ole peritty maksua 24.4.2020 jälkeen.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-04-2016
Kirjoituksia: 8
24/29

Vs: Telia prepaid hukkaa saldoa

Taas kadonnut pari euroa, vaikka datapaketti voimassa.

 

Edit ReOlivia: Yhdistetty kaksi samankaltaista ketjua.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 314
25/29

Vs: Telia prepaid hukkaa saldoa


@gnitset  kirjoitti:

Taas kadonnut pari euroa, vaikka datapaketti voimassa.


Kuukausmaksullisen paketin tilatessa liittymän tulisi käyttää sitä ennen tuota perus saldoa. Tuo on hyvä tutkia täältä meidän kautta tarkemmin.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-04-2016
Kirjoituksia: 8
26/29

Vs: Telia prepaid hukkaa saldoa

Nyt en ymmärrä mitä tuo "tutkia meidän kautta" tarkoittaa? Yritin asiaa selvittää asiakaspalvelu chatissa puolituntia edellisen katoamisen yhteydessä ja asiakaspalvelija antoi periksi. Mikä on oikea kanava?

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 314
27/29

Vs: Telia prepaid hukkaa saldoa

Siirrettiinkö sinut Häiriötilmoitusten puolelle? Sitä kautta pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin. Häiriöilmoituksiin pääset chatin kautta tai soittamalla numeroon 020 690400(mpm/pvm) ma–pe 8–18. Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-04-2016
Kirjoituksia: 8
28/29

Vs: Telia prepaid hukkaa saldoa

Chatti päättyi siihen että asiakaspalvelija neuvoi menemään web sivulle täyttämään soittopyyntö. Tuossa vaiheessa olin aika turhautunut ja kuluttanut aikaani yli 3 euron edestä. Jos haluatte tutkia asiaan chatti historia löytyy tältä samalta tunnukselta. Siellä on liittymän puhelinnumero ja tietoja latausajoista.

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 419
29/29

Vs: Telia prepaid hukkaa saldoa


@gnitset  kirjoitti:

Chatti päättyi siihen että asiakaspalvelija neuvoi menemään web sivulle täyttämään soittopyyntö. Tuossa vaiheessa olin aika turhautunut ja kuluttanut aikaani yli 3 euron edestä. Jos haluatte tutkia asiaan chatti historia löytyy tältä samalta tunnukselta. Siellä on liittymän puhelinnumero ja tietoja latausajoista.


Täyttelitkö lopulta yhteydenottolomakkeen? Yhteydenottopyyntöjen käsittelyaika on tällä hetkellä noin yhden vuorokauden verran. Telia Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin lainkaan käsiksi, joten asian hoito ei ikävä kyllä onnistu tätä kautta. Häiriöilmoitusten puolella voidaan katsoa tätä asiaa tarkemmin, kuten @MikaelMu tuossa ylempänä ohjeisti.

0 tykkäystä