Telia prepaid saldon lataus

  • 27 September 2018
  • 5 kommenttia
  • 499 katselukertaa

Latasin prepaid saldoa 2x10 euroa. Vain toinen lataus näkyy saldossa. Missä vika ?


5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Hei @Teliaprepaid ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! :smileyhappy:


 


Teitkö nuo kummatkin lataukset netin kautta peräkkäin, ja tarkistitko että on myös veloittunut kahdesti tuo 10 euroa? 


 


Ainakin sen tiedän heti sanoa, että jos et latauksen jälkeen palannut verkkopankista enää meidän sivulle, niin pienellä viiveellä tuo saldo latautuu näkyviin! Siinä voi mennä noin yksi arkipäivä, eli pitäisi näkyä huomiseen mennessä viimeistään. :smileyhappy:


Voisiko tämä olla syynä? 

Hei! 

Latasin prepaid saldoa 20€ ei ladattu missä on vikaa? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Ahmad3205930@  kirjoitti:

Hei! 


Latasin prepaid saldoa 20€ ei ladattu missä on vikaa? 




Hei!


 


Millä tavalla latasit liittymän? Jos latauksen yhteydessä pyydettiin antamaan liittymänumero (eli siis puhelinnumero), niin annoithan varmasti oikean numeron? Jos numero on ollut väärä, niin käsittääkseni mitään ei ole tehtävissä :smileysad: Joskus saldon ilmestymisessä voi kestää jonkin aikaa, mutta jos mitään ei tapahdu, niin kysyisin asiasta asiakaspalvelusta.

Liittymä on menossa umpeen ja sain siitä tekstarimuistutuksen. Viestin mukaan lataamalla jatkan liittymän käyttöä kun hoidan sen ennen määräaikaa. Nyt ladattuani lisää saldoa liittymän voimassaoloaika ei kuitenkaan siirtynyt eteenpäin vaan saldokyselyn mukaan liittymän voimassaolo päättyy samana päivänä kuin ennen latausta. Miksi? Latasinko turhaan saldoa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Voimassaoloajan päivittymiseen menee vajaa tunti aikaa. Odota siis noin tunti lataamisen jälkeen ja tarkasta voimassaoloaika uudelleen.

 

Mikäli voimassaoloaika ei ole vielä tunninkaan kuluttua päivittynyt, tee asiasta vikailmoitus asiakaspalveluun.

Vastaa