Skip to main content

Telia prepaid saldon lataus

  • 27. syyskuuta 2018
  • 5 kommenttia
  • 765 katselukertaa

Latasin prepaid saldoa 2x10 euroa. Vain toinen lataus näkyy saldossa. Missä vika ?

5 kommenttia

SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1029 kommenttia
  • 27. syyskuuta 2018

Hei @Teliaprepaid ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! :smileyhappy:

 

Teitkö nuo kummatkin lataukset netin kautta peräkkäin, ja tarkistitko että on myös veloittunut kahdesti tuo 10 euroa? 

 

Ainakin sen tiedän heti sanoa, että jos et latauksen jälkeen palannut verkkopankista enää meidän sivulle, niin pienellä viiveellä tuo saldo latautuu näkyviin! Siinä voi mennä noin yksi arkipäivä, eli pitäisi näkyä huomiseen mennessä viimeistään. :smileyhappy:

Voisiko tämä olla syynä? 


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 15. tammikuuta 2019

Hei! 

Latasin prepaid saldoa 20€ ei ladattu missä on vikaa? 


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • 6537 kommenttia
  • 15. tammikuuta 2019

@Ahmad3205930@  kirjoitti:

Hei! 

Latasin prepaid saldoa 20€ ei ladattu missä on vikaa? 


Hei!

 

Millä tavalla latasit liittymän? Jos latauksen yhteydessä pyydettiin antamaan liittymänumero (eli siis puhelinnumero), niin annoithan varmasti oikean numeron? Jos numero on ollut väärä, niin käsittääkseni mitään ei ole tehtävissä :smileysad: Joskus saldon ilmestymisessä voi kestää jonkin aikaa, mutta jos mitään ei tapahdu, niin kysyisin asiasta asiakaspalvelusta.


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 12. marraskuuta 2020

Liittymä on menossa umpeen ja sain siitä tekstarimuistutuksen. Viestin mukaan lataamalla jatkan liittymän käyttöä kun hoidan sen ennen määräaikaa. Nyt ladattuani lisää saldoa liittymän voimassaoloaika ei kuitenkaan siirtynyt eteenpäin vaan saldokyselyn mukaan liittymän voimassaolo päättyy samana päivänä kuin ennen latausta. Miksi? Latasinko turhaan saldoa?


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • 1890 kommenttia
  • 12. marraskuuta 2020

Voimassaoloajan päivittymiseen menee vajaa tunti aikaa. Odota siis noin tunti lataamisen jälkeen ja tarkasta voimassaoloaika uudelleen.

 

Mikäli voimassaoloaika ei ole vielä tunninkaan kuluttua päivittynyt, tee asiasta vikailmoitus asiakaspalveluun.


Vastaa