Uuden numeron avaaminen vanhan elisan nron tilalle

  • 1 July 2022
  • 1 kommentti
  • 39 katselukertaa

Moi! 

Mulla oli Elisan Prepaid liittymä, jonka nyt vaihdan telian liittymään. Sain Telialta viestin, että liittymää ei voi siirtää vanhalle numerolle, koska numero on prepaidnumero, ja että mulle voidaan avata uusi numero. Miten saan sen uuden numeron? Liittymän aktivoimista varten pitäisi kirjautua, mutta pankkitunnuksilla kirjautuessa lukee vain, että en ole ”liittymän omistaja”. Luulin kyllä olevani. Mikä neuvoksi? Reissuun pitäisi päästä huomenna :0

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Apuapliis  kirjoitti:

 


Mulla oli Elisan Prepaid liittymä, jonka nyt vaihdan telian liittymään. Sain Telialta viestin, että liittymää ei voi siirtää vanhalle numerolle, koska numero on prepaidnumero, ja että mulle voidaan avata uusi numero. Miten saan sen uuden numeron? Liittymän aktivoimista varten pitäisi kirjautua, mutta pankkitunnuksilla kirjautuessa lukee vain, että en ole ”liittymän omistaja”. Luulin kyllä olevani. Mikä neuvoksi? Reissuun pitäisi päästä huomenna :0


 




Heippa @Apuapliis ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! Kiva että löysit paikalle. 😁>


 


Toisen operaattorin prepaid-numeroa et pysty suoraan siirtämään meille laskutusliittymäksi. Se pitäisi ensin alkuperäisellä operaattorilla muuttaa tavalliseksi laskutusliittymäksi (jos se on heillä mahdollista), ja tämän jälkeen vasta siirto meille on onnistuu. 


Se kannattaa myös huomioida, että siirtoon operaattoreiden välillä menee n. 10 arkipäivää, eli jos tarkoitus on saada liittymä huomenna reissuun mukaan niin se ei harmi kyllä tässä tilanteessa ole mahdollista! 


 


Eli tosiaan uuden liittymän avaaminen uudella numerolla olisi paras ratkaisu. 😁> Mihinkään sinun ei pitäisi tarvita kirjautua, voit lähteä etenemään tilauksessa tältä puhelinliittymien verkkokauppasivulta, jolloin tilauksella edetessä pääset valitsemaan että haluat tilata kokonaan uuden numeron. Tämän jälkeen teet verkkopankkitunnuksilla tunnistautumisen ja etenet tilauksella hyväksymis-vaiheeseen asti! SIM-kortin postituksessa menee aina muutama päivä. Voit kuitenkin käydä SIM-korttia tiedustelemassa myös Telia Kaupasta, tai sitten tehdä sieltä myös koko tuon liittymän tilauksen. Telia Kaupassa siis voimme tehdä sen puolestasi, ja saat SIM-kortin heti mukaan. 


 


Olisiko tuosta ratkaisuksi? 😁>

Vastaa