Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille

  • 26 December 2018
  • 3 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Moi.


 


Tässä loppuu määrä-aikainen soppari ja ilmeisesti alkaa täysi-hintainen soppari 01.02.2019, joka on kova tietysti, tarjouksessa ollut tammikuussa 2018 jotain 25 e., muta ensikuussa noussee sitten 32 euroon, kun missään ei ole hm... jatkamis mahdollisuutta kuin vain normaali hinnalla tai liittymän irtisanominen.


 


Saman aikaisesti Telia tarjoaa uusille asiakkaille 26.12. ... 01.01. välisenä aikana aika halpaa liittymää 20 - 22 euroa vuodeksi.


 


Tässähän "vanha"-asiakas ikään kuin pakoitetaan vaihtamaan liittymä-operaattoria, minulle kait viimeistään helmikuussa 2019 toiselle palvelun tarjoaajalle ja vain "muutaman euron" tähden ?


 


Aika paljon mainostettu DOT, no vaikea saada todellista vertailua omiin käyttöihin ja lisäksi, kun ei toimi tärkeä mobiilivarmenne liittymässä.


Kuka tommosta nykyisin edes haluaa, joka netti-palvelu halajaa tunnistautumista joko mobiilina tai pankintunnuksin.


 


Nyt kyllä Telia unohti "vanhat"-asiakkaat tässä joulun ja uudenvuoden tohinoissa, joilta soppari on loppumassa.


 


Miltähän muille Telia´n toiminta näyttäytyy niin kuin sopimus-rintamalta ?


 


Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14



Hintaetuja löytyy ilman muuta vanhoillekin asiakkaille, ja ovat päivitettävissä asiakassivujen kautta. Katsoitko nimenomaan sieltä, ja ei näyttänyt sinulle muuta vaihtoehtoa kuin liittymän hinnastohinnan? Vaihtoehdot löytyvät, kun klikkaat kirjautumisen jälkeen oikeassa ylänurkassa nimestäsi, ja tämän jälkeen:


-> Liittymäni ja palveluni


-> Klikkaa puhelinnumeroasi, jolloin aukeaa sen tarkemmat tiedot


-> Päivitä liittymä


 


Hinnoissa voi olla eroavaisuuksiakin verkkokaupan kautta tilattuihin liittymiin, mutta vastavuoroisesti jotkin hintaedut ovat nimenomaan pelkästään olemassaoleville liittymille, ja näitä ei puolestaan uusiin ole mahdollista saada. Mikäli mieluista vaihtoehtoa ei päivitys -valikon kautta löydy, voit myös laittaa meille chatissa viestiä, niin katsotaan yhdessä sinulle sopivin vaihtoehto.


 


Kannattaa myös asiakassivuilta tarkistaa onhan markkinointiluvat voimassa. Tällöin saamme lähettää sinulle tietoja käynnissä olevista kampanjoista, sekä myös omiin voimassaoleviin palveluihisi perustuvia räätälöityjä tarjouksia, ja hintaetuja.


 


Nykyiset asiakkaamme ovat meille erittäin tärkeitä, ja haluamme ehdottomasti että jokaiselle löytyy mieluinen liittymä sen hetkisen hintaedun päätyttyäkin. :smileyhappy:

Very nice.

 

2 hengen perheen saman aikaisia liittymä operaattorin vaihto suunnitelmia:

 

a.) Vaimolle "huippu" tarjous Telialta, minulle sama "paketti" toki kallimpana +10 e./kk. Ei hyvältä näytä,

vai näyttääkö ?

 

b.) Osoitekin sama vaimon kanssa, ei vielä ole tietääkseni heivannut ulkoruokintaan heh...

 

c.) Ottassakaan ei lue tatuointina "TYHMÄ" heh...

Kunniamerkki +14

Nykypäivänä parhaan tarjouksen saa yleensä aina kun käy tilaamassa numeronsiirrolla liittymän toiselta operaattorilta ja odottelee takaisinhoukuttelutarjousta... Heti kun numeronsiirto tulee Telialle tiedoksi, siirtyy liittymäsi "pelastustiimin" hoidettavaksi jolta löytyy yleensä aika koviakin tarjouksia ainakin seuraavaksi vuodeksi.

 

Sama homma on muuten jokaisella operaattorilla, julkiset houkuttelutarjoukset koskevat (pääsääntöisesti) uusia liittymiä ja vanhoille löytyy kunnon kampanjat vasta kun numsi on vetämässä toiselle operaattorille.

Vastaa