Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60230
Kirjoituksia 165887

Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-08-2019
Kirjoituksia: 2
1/3

Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi

Eli kuinka kyseiset palvelut aktivoidaan yritysliittymässä?

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 235
2/3

Vs: Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi

Hei!

 

En nyt aivan satavarma ole, mutta uskoisin, että vaatii kontaktoinnin yritysaspaan sellaiselta henkilöltä, jolla valtuudet hallinnoida liittymäpalveluita. Voi olla myös mahdollista itsepalveluna, kunhan oikeudet löytyvät. Aivan tarkkaa ohjetta en tältä ohjesivulta löydä, Telialta voitaneen asiaa täsmentää.

0 tykkäystä
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎11-06-2019
Kirjoituksia: 4
3/3

Vs: Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi

Moikka @Hardepadre ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan!

 

Mikäli sinulla on yrityksessä pääkäyttäjäoikeudet tai tilausoikeudet Yritysportaaliin, niin saat aktivoitua wi-fi puhelut itsepalveluna. Yritysportaaliin pääset kirjautumaan täältä: https://www.telia.fi/B2B_Login/ .

 

Onnistuu myös yritysasiakaspalvelun kautta, telia.fi/yrityksille sivun chatissä tai soittamalla meille numeroon 020 693 693.

 

Pääsetkö näillä eteenpäin asiassa?