Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63988
Kirjoituksia 174268

Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi



Highlighted

Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Yritysliittymä ja Volte/Wi-fi puhelujen aktivointi

1/3

Eli kuinka kyseiset palvelut aktivoidaan yritysliittymässä?

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 376 kpl

2/3

Hei!

 

En nyt aivan satavarma ole, mutta uskoisin, että vaatii kontaktoinnin yritysaspaan sellaiselta henkilöltä, jolla valtuudet hallinnoida liittymäpalveluita. Voi olla myös mahdollista itsepalveluna, kunhan oikeudet löytyvät. Aivan tarkkaa ohjetta en tältä ohjesivulta löydä, Telialta voitaneen asiaa täsmentää.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 4 kpl

3/3

Moikka @Hardepadre ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan!

 

Mikäli sinulla on yrityksessä pääkäyttäjäoikeudet tai tilausoikeudet Yritysportaaliin, niin saat aktivoitua wi-fi puhelut itsepalveluna. Yritysportaaliin pääset kirjautumaan täältä: https://www.telia.fi/B2B_Login/ .

 

Onnistuu myös yritysasiakaspalvelun kautta, telia.fi/yrityksille sivun chatissä tai soittamalla meille numeroon 020 693 693.

 

Pääsetkö näillä eteenpäin asiassa?

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.