Yritysliittymän PUK-koodi

  • 18 February 2018
  • 3 kommenttia
  • 56 katselukertaa

firman puhelin ja meni siihen että että vaatii puk koodin. liittymän nro on XXXXXXX, en löydä koodia telian sivuilta koska työshuhdepuhelin, miten sen saan?


 


Edit Katjane: Liittymänumero piilotettu ja tarkennettu otsikkoa


 


3 kommenttia

Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali


 


Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää huomenta @Kuksa2312 ja tervetuloa Yhteisöön! Telian yrityksien tukisivustolla kuvaillaan seuraavanlaisesti:


 


 


Voit tarkistaa PUK-koodisi itse kirjautumalla matkapuhelinumerollasi telia.fi-sivustolle. Lue lisää työsuhdeliittymän hallinnoinnista täältä.


 


Jos et ole yrityskäyttäjä vaan yksityisasiakas, saat PUK-koodin omistamaasi liittymään kirjautumalla sisään täällä.


 


Jos liittymäsi on lukittu ja et ole aiemmin luonut työsuhdeliittymällesi tunnuksia telia.fi-sivustolle, et voi tarkistaa PUK-koodia telia.fi-sivuston kautta.


 


Tässä tapauksessa voit


 



 


 


Lisätiedot: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/puk-koodi


 


 


Toivottavasti saat puhelimesi näillä ohjeilla taas toimintakuntoon mahdollisimman pian! :smileyhappy:


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@PasiS kirjoitti:

Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali


 


Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.




Niin, jos et ole aiemmin tilannut salasanaa kyseiselle puhelinnumerolle (tai oikeuksiasi on rajattu) @Kuksa2312, niin vaihtoehdoiksi jää...



  1. Pyydät työpaikkasi vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista kuten @PasiS mainitsi.

  2. Soitat Telian Yritysasiakaspalveluun 020693693 (mpm/pvm), joka aukeaa maanantaina klo 8.

Vastaa