Skip to main content

Yritysliittymän PUK-koodi

  • 18. helmikuuta 2018
  • 3 kommenttia
  • 120 katselukertaa

firman puhelin ja meni siihen että että vaatii puk koodin. liittymän nro on XXXXXXX, en löydä koodia telian sivuilta koska työshuhdepuhelin, miten sen saan?

 

Edit Katjane: Liittymänumero piilotettu ja tarkennettu otsikkoa

 

3 kommenttia

PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 3994 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2018

Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali

 

Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 3035 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2018

Hyvää huomenta @Kuksa2312 ja tervetuloa Yhteisöön! Telian yrityksien tukisivustolla kuvaillaan seuraavanlaisesti:

 

 

Voit tarkistaa PUK-koodisi itse kirjautumalla matkapuhelinumerollasi telia.fi-sivustolle. Lue lisää työsuhdeliittymän hallinnoinnista täältä.

 

Jos et ole yrityskäyttäjä vaan yksityisasiakas, saat PUK-koodin omistamaasi liittymään kirjautumalla sisään täällä.

 

Jos liittymäsi on lukittu ja et ole aiemmin luonut työsuhdeliittymällesi tunnuksia telia.fi-sivustolle, et voi tarkistaa PUK-koodia telia.fi-sivuston kautta.

 

Tässä tapauksessa voit

 

 

 

Lisätiedot: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/puk-koodi

 

 

Toivottavasti saat puhelimesi näillä ohjeilla taas toimintakuntoon mahdollisimman pian! :smileyhappy:

 

 


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 3035 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2018

@PasiS kirjoitti:

Yrityksille on oma asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/yritysportaali

 

Jollei itse pysty kirjautumaan, niin työpaikalla on yleensä joku, joka hoitaa puhelinasiat.


Niin, jos et ole aiemmin tilannut salasanaa kyseiselle puhelinnumerolle (tai oikeuksiasi on rajattu) @Kuksa2312, niin vaihtoehdoiksi jää...

  1. Pyydät työpaikkasi vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista kuten @PasiS mainitsi.
  2. Soitat Telian Yritysasiakaspalveluun 020693693 (mpm/pvm), joka aukeaa maanantaina klo 8.

Vastaa