apua pikaisesti?

  • 20 December 2015
  • 4 kommenttia
  • 7 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia

Hei! Tilasin soneralta liittymän ja samalla päivitin nykyisen soneran nettitikkuni 4g versioon. Postissa tuli netti tikku ja yksi sim kortti. Oon nyt ymmälläni että eikö olisi pitänyt tulla kaksi korttia? Toinen siihen puhelimeen ja toinen netti tikkuun.? Liittymä siirtyy huomenna aamulla soneralle ja olis nyt sit hyvä tietää että onko tuo ko. Sim. Kortti nyt sitten puhelimeen ja mites sit toi mokkula? Eli laitanko siihen sitten vain sen vanhan sim kortin ja jotenkin päivittyykö se sitten vai mitä ihmettä?

Vastauksia kaipaan nopeasti. T. Sinba

 


4 kommenttia


@sinba kirjoitti:

Hei! Tilasin soneralta liittymän ja samalla päivitin nykyisen soneran nettitikkuni 4g versioon. Postissa tuli netti tikku ja yksi sim kortti. Oon nyt ymmälläni että eikö olisi pitänyt tulla kaksi korttia? Toinen siihen puhelimeen ja toinen netti tikkuun.? Liittymä siirtyy huomenna aamulla soneralle ja olis nyt sit hyvä tietää että onko tuo ko. Sim. Kortti nyt sitten puhelimeen ja mites sit toi mokkula? Eli laitanko siihen sitten vain sen vanhan sim kortin ja jotenkin päivittyykö se sitten vai mitä ihmettä?


Vastauksia kaipaan nopeasti. T. Sinba


 




Jos sinulla oli ennestään Soneran nettitikku, liittymä on varmaan päivitetty 4G:ksi ja vanha sim-kortti laitetaan uuteen nettitikkuun. Uusi sim-kortti on puhelimeen. Jos tarvitset varmistuksen asiaan, niin Omilla sivuilla on chat auki 24/7.

Ja lisäkysymys joka ei ole niin akuutti kuitenkaan. Eli kun otin tuon spotify premiumin myös niin kytkeytyykö se vasta sitten päälle kubn mulla kännykkäliittymä vaihtuu soneralle?

Chatissä on nyt ruuhkaa eikä pääse läpi. Kaippa mä sit uskallan vaan kokeilla tuota kikkaa. Ei kai siitä mitään ongelmia voi syntyä?

Noin noi liittymien päivitykset yleensä menee, että sim-kortti säilyy samana.


Spotify Premiumin ohje: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotifyn-tilaaminen-Omilta-Sivuilta?id=1328


Eli kun puhelinliittymäsi näkyy Omilla sivuilla, voit ottaa Spotify Premiumin käyttöön.

Vastaa