liittymän sulkeminen

  • 27 September 2016
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

olen yrittänyt saada soneraan yhteyttä chatilla, soittamalla ja vaikka miten. soneralta on luvattu olla yhteydessä 2vrk:n kuluessa. mitään ei ole kuulunut kahteen viikkoon. ei kai tässä auta muu ku olla yhteydessä kuluttajansuoja asiamieheen.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei markope1 ja tervetuloa Klaaniin!


 


Tarkoitatko liittymän sulkemista vai irtisanomista?


Liittymän sulkeminen väliaikaisesti onnistuu Omilla Sivuilla.


Jos on kyse irtisanomisesta ja määräaikaisuutta ei ole päällä, on tuo normaali irtisanomisaika 2 viikkoa. Mikäli haluat irtisanoa 2 viikkoa pidemmälle, voit itse päättää päivän jolloin hommat lyödään poikki.


 


Eli, päivä voi olla siis keskellä laskutuskauttakin, tai halutessasi seuraavan laskutuskauden loppulla.


 


Suosittelen että lähetät Omien Sivujen kautta palvelupyynnön, niin Soneralta ollaan sinuun sitten yhteydessä asian tiimoilta. Pelkästään sähköisesti ei irtisanomista voi hoitaa, vaan aina tulee olla aspaan yhteydessä .https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta Hymiö Onnellinen Mutta palvelupyynnöllä hoituu tuokin näpsäkästi!


 

Vastaa