Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
annamixxx
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ilmaiset elokuvat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mistä voin tarkistaa, milloin olen katsonut elokuvia Sonera Viihteen videovuokraamosta? 

 

 

11 vastausta
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pääset näkemään kaikki vuokraukset menemällä polkua Menu-> Tietoa palvelusta ->Vuokraukset.

Löytyikö?

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


annamixxx
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Löysin, kiitos. 

 

Sain 7.2.2015 sähköpostiini viestin:

 

Hei! Sinulla on nyt käytettävissäsi 1  elokuvalippu, jonka voit käyttää Soneran videovuokraamossa elokuvien katseluun. Voit valita katsottavan elokuvan vapaasti kaikista vuokraamon elokuvista. T. Sonera

 

Olen katsonut elokuvan 16.3. ja 28.3. ja molemmista on laskutettu uusimmalla laskullani. En ole huomannut minkäänlaista mahdollisuutta valita maksullisen ja ilmaisen elokuvan välillä ja olen olettanut, että ensimmäinen viestin jälkeen katsomani elokuva on siis ollut ilmainen. Jos listalla ei näytetä ilmaisia elokuvia, kaivakaa ne jostain esiin ja todistakaa, että olen etuni käyttänyt. Muussa tapauksessa vähennän laskultani 16.3. katsomani elokuvan hinnan 4,99 euroa.

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 483 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@annamixxx tervetuloa muuten mukaan Klaaniin.

 

Tuota mietin sellaista, että miten pitkään sulla Viihde on ollut voimassa? Oletko ottanut tuolloin helmikuussa mobiiliviihteen käyttöösi?

 

Jos olet tuon mobiiliviihteen ottanut käyttöösi tuossa alkuvuonna, koskee tuo saamasi viesti sitä mobiiliviihteen videovuokraamoa, ei siis kiinteän.

 

Tarvittaessa voit olla yhteydessä meidän aspaan, esimerkiksi Omien Sivujen Chatin (kysy meiltä) kautta. Tätä kautta autamme mielellämme sellaisissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. 🙂

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

annamixxx
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pitää paikkansa, että otin mobiiliviihteen ilmaisen kokeilujakson tuolloin.

 

Saamassani viestissä sanotaan kirjaimellisesti kuten edellisessä viestissänikin lukee:

 

Hei! Sinulla on nyt käytettävissäsi 1  elokuvalippu, jonka voit käyttää Soneran videovuokraamossa elokuvien katseluun. Voit valita katsottavan elokuvan vapaasti kaikista vuokraamon elokuvista. T. Sonera

 

Missä tuossa lukee että kyse on mobiiliviihteen vuokraamosta?

 

En keskustele chatissa "asiantuntijoidenne" kanssa. Pitävät asiakkaita täysin tolloina vaikka eivät itse tiedä senkään vertaa kuin asiakas itse. Olen yrittänyt, mutta tärkeintä heille on tarkistaa pitävätkö osoitetietoni paikkansa ja olenko huomannut kaikki houkuttelevat tarjouksenne. 

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Täällä Klaanissa ei voida asiakastietoja käsitellä ja mikäli et halua chatin kautta olla yhteydessä, niin saat asiakaspalvelun kiinni myös Twitterissä tai Facebookissa. Kannattaa laittaa tästä viestiä, niin saadaan tilanne katsottua kuntoon.

JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No, eik


@NikoNo kirjoitti:

Täällä Klaanissa ei voida asiakastietoja käsitellä ja mikäli et halua chatin kautta olla yhteydessä, niin saat asiakaspalvelun kiinni myös Twitterissä tai Facebookissa. Kannattaa laittaa tästä viestiä, niin saadaan tilanne katsottua kuntoon.


No,eikö puhelimella voi näitä asioita hoitaa? Kaikki ei todellakaan ole missään Twitterissä tai teinien suosimassa Facebookissa. Teillä on myös aikuisia asiakkaita. Voisitte huomioida myös heitä/meitä.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5229 custom-general.kudos
  • 4621 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ilman muuta puhelimessa tällaiset voidaan hoitaa, numero on 0200 17000. Tai jos et halua tai kerkeä soittaa niin Omilla Sivuilla on palvelupyyntölomakkeita jonka täyttämällä asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyden.

Tapoja on siis monia, somen lisäksi 🙂

Tero, Yhteisömanageri

<<<< Lomalla 30.6. - 1.8.2021 >>>>

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

annamixxx
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kun yritetään kehittää hienoja palveluja, unohdetaan, että yksinkertainen on parasta. Näihin eri asiakaspalvelumuotoihin, -reitteihin ja -tapoihin tukehtuu, ei niistä saa enää mitään tolkkua, ja oikeasti teillä on siellä töissä ihmisiä, jotka eivät ole riittävän hyvin perehtyneet tehtäviinsä. Aikaa kuluu aivan tarpeettomasti turhiin asioihin. 

 

Puhelimellakaan en halua ottaa yhteyttä, koska en jaksa sen aikuisviihdeäänisen automaatin kanssa keskustella. Vaihtakaa siihen edes joku normaalisti puhuva tyyppi. Tosin äänestä riippumatta menee hermo, kun ei koskaan ymmärretä toisiamme eikä valikoista löydy sopivaa vaihtoehtoa. Mutta tuo soittopyynnön jättämismahdollisuus on ihan hyvä, sitä voisin jopa kokeilla. Tosin eihän tässä asiassa mitään selvittämistä sinänsä ole. Kävi jo selväksi, että ilmainen elokuva on mobiiliviihteessä. Laittakaa nyt jatkossa kuitenkin siihen viestiin tarkennus, etteivät muut mene vipuun, niin säästytte muutamalta valitukselta.

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Halusin tulla vielä kertomaan tähän ketjuun, että nyt on tekstiviestien pohjat korjattu selkeämpään muotoon. Nyt siellä näkyy siis selkeästi, että onko ilmainen vuokraus Viihdepakettiin vai Mobiiliviihteeseen. Kiitos hurjasti @annamixxx palautteestasi! Näin ne hommat menee eteenpäin, kun viestiä laitetaan teiltä eteenpäin meidän talossa oikeille tahoille.