Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63836
Kirjoituksia 173845

Kaapelikortin irtisanomisaika



Highlighted

Kaapelikortin irtisanomisaika

Uusi keskustelija
Viestejä 7 kpl

Kaapelikortin irtisanomisaika

1/16

Mikähän tuossa kaapelikortissa nyt on irtisanomisaika tällä hetkellä? Jossain oli että 14 vrk, mutta olin ma 10.8 yhteydessä chatin kautta jossa oli että 30 vrk? Ja eikö näistä tule mitään kuittausta tai vastaava että irtisanominen on onnistunut? Olisi kiva saada joku missä tuo olisi varmasti kirjallisesti ettei tule yllätyksiä joita on riittänyt vuosien varrella 🙂

0 tykkäystä
15 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 123 kpl

2/16

Kaapelikortin irtisanomisaika on 30 vuorokautta, eli kun olet nyt 10.8. kaapelikorttisi irtisanonut, menee tuo kortti sinulta poikki 9.9.2020. Meidän yleisistä toimitusehdoista voit vielä tuon katsoa halutessasi. Irtisanomisesta ei erikseen tule ilmoitusta tai kuittausta. Eli kun olet sopinut irtisanomisesta asiakaspalvelumme kanssa, menee palvelusi poikki sovitusti.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 189 kpl

3/16

Itse kun olin heinäkuussa chatissa asiakaspalvelijaan yhteydessä ja irtisanoin kaapeli kortin niin asiakaspalvelija sanoi,että kortti irtisanoutuu automaattisesti 14 päivän kuluttua tästä ilmoituksesta.  Joten oletan itse ainakin tässä tapauksessa kun viimeinen lasku tulee maksan tuon mukaan mitä minulle on sanottu chatissa (tallennettu keskustelu ). Koska heitin kortin jo menemään joten en ole sitä loppua 16 pvä myöskään käyttänyt.

 

Ja toivon mukaan hän antoi sitten oikean neuvon tuohon kortin poistoon, kun kysyin palautanko myymälään hän sanoi heitä pois elektroniikan kierrätys poistoon. Joten kortti on poissa.

 

PS. tuo yllä oleva linkki toimitusehdot sivulle niin sellainen huomio,että en saanut Microsoft Edge selaimella toimimaan sivua,eli näkemään ehtoja mutta firefoxilla toimi.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 123 kpl

4/16

Kaapelikorttia ei tarvitse palauttaa myymälään, eli sen voi hävittää niin kuin olet tehnytkin. Ja kiitos tuosta huomiostasi ja tiedosta selaimen osalta, hyvä kuitenkin, että sait Firefoxilla tuon linkin avattua ja sivu toimi.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 189 kpl

5/16

Ja oletan,että maksan vaan 14 päivän irtisanomisen mukaan enkä 30 päivän koska näin minulle sanottiin telian puolelta. Kortti irtisanottiin ennen 1.8 hinnan nousua niin ei joutuisi sitten elokuun puolelta maksamaan lisä hintaa vielä korkeampana kuin vanhan kortin hinta

 

Tähän olisi hyvä saada hiukan asiakaspalvelijoille lisäkoulutusta koska useasti tiedot ovat henkilöstä riippuen ihan erillaisia ja yleensä sitä luottaa johonkin kun sanotaan näin olevan. Ja itse pidän siitä kiinni mitä minulle luvataan. No lähti jo viimekertaisen lupauksien pettämisten jälkeen pois jo telian palveluja, joten ei pahasti enää voi poistaa muuta.Pitää viedä valitus sitten muualle jos sama linja jatkuu. toivotaan ,että tällä kertaa chatin lupaukset pitää,eikä joku toinen pyörrä päätöstä.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 164 kpl

6/16

Selvästi näki että @peekotu oli huolissaan voiko chatissa saatuun lupaukseen luottaa, mutta @HannaMarikaL  ei ottanut kantaa siihen. Luulisi että täällä seikkailevilla telialaisilla on tieto kuinka toimitaan. 

 

Edit HannaMarikaL: Lisätty maininnat käyttäjistä

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 123 kpl

7/16
Toimitusehtojemme mukaisesti kaapelikortin irtisanomisaika on 30 vuorokautta ja sitä noudatetaan. Varmistamme nyt kuitenkin vielä kertaalleen asian ja palaamme tähän ketjuun tiedon kanssa. Lupaukset kyllä pidetään, eli yllätyksellisiä laskuja vastoin meidän lupausta emme tietystikään peri. Nyt kun sinulle @peekotu  on luvattu kaapelikortin irtisanominen 14 vuorokaudella, päättyy tuo kaapelikortti sovitusti.
 
Päivitämme tietoja myös jatkuvasti asiakaspalvelumme työntekijöiden kesken, tämä asia tullaan käsittelemään meidän puolelta vielä tarkemmin asiakaspalvelutyössä olevien kanssa, jotta kaikilla tiedossa yhteiset toimintavat asioissa.
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 189 kpl

8/16

Toivotaan,että kun lasku tulee väärällä hinnalla ( tietenkin se tulee koska laskutusosasto ei tuollaista osaa vaihtaa automaattisesti tuohon luvattuun 14 pvä ) niin tuota ei sitten enää reklamaation jälkeen lupausta muuteta kuten kävi viimeksi kävi. Tämä selviää sitten lokakuussa vasta kun puolivuotta tulee täyteen ja viimeisin lasku tulee silloin kortista ( jollei aikaisemmin, kun irtisanottu ennen puoltavuotta). Linkkaan laskun jälkeen reklamaatioon tämän viestiketjun niin saadaan oikea hinta.

Highlighted

Konkari
Viestejä 686 kpl

9/16

@peekotu  kirjoitti:

Kortti irtisanottiin ennen 1.8 hinnan nousua niin ei joutuisi sitten elokuun puolelta maksamaan lisä hintaa vielä korkeampana kuin vanhan kortin hinta

Oliko kyse hinnankorotuksesta vai tarjouksen päättymisestä?

 

Mikäli kyse oli hinnankorotuksesta, asiakkaalla on välitön irtisanomisoikeus eli 0 vrk. Valitettavasti asiakaspalvelun tietotaito hinnankorotusten suhteen on heikko. Olen törmännyt sekoiluun aikaisemminkin.

Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 189 kpl

10/16

En enää itsekään ota selvää mitenkä tuo menee kun asiakaspalvelija vain sanoi että kortti irtisanoutuu 29.7 kun olin chatissa 15.7 joten tulee tuo 14 päivää. Kortin hinta oli nousemassa 1.8 mutta ei siellä sanottu,että se olisi heti irtisanottavissa tai sanottu,että 14 pvä tässä tapauksessa tai heti kuten sanoit ja normaalissa tapauksessa 30 pvä.Tuon 14 pvä kuitenkin katsoin joten sinällään ei ole väliä jos olisi saanut heti lopettaa  Tuo 29.7 oli keskiviikko joten jos olisi irtisanoutunut automaattisesti kun hinta nousee olisi se taas ollut 31.7 perjantai,joten oletan hänen menneen 14 pvä mukaan.No kuitenkin näen sitten seuraavalla laskulla mikä summa on,ilmoitan tänne niin näkee mitä siellä on todennäköisesti jateltu kun näkee summan mistä ajanjaksosta lasku tulee.

 

Kiitos hyvä tietää myös tuo tieto,mutta tässä tosiaan on taas tilanne missä asiakaspalvelija ei valitettavsti ole ajantasalla heidän käyttännöistään. Ei se ole tosiaan asiakkaan tarkoitus ottaa asiat selvää ennen kuin ottaa yhteyden asiakspavelijaan vaan sieltä pitäisi selkeästi tieto mitenkä tilanteessa toimitaan,miksi ja mitkä ovat asikkaan oikeudet.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.