Kaapelikortti

  • 23 September 2015
  • 3 kommenttia
  • 40 katselukertaa

Minulla on HT Thunder 5220SR Digiboksi ja Panasonici TV joka toistaa HD - Ohjelmat. Ongelmani on seuraava: Minulla on tämä Kaapelikortti a: 2.90 € / kk digiboksissa valmiina kortinlukija. Olen linkittänyt, niin kortin, kuin koneen Soneralle, mistä tuli vastaus että OK linkitys onnistui.  Soneran omien sivujen kautta pitäisi näkyä kanavat MTV 3 HD, NELONEN HD, FOX HD, TRAVEL CHANNEL, ja SONERA BONUS.  Mutta ei näy, kuin Yle 1 ja 2 teema ja Fem HD:na. Missähän ongelma ?


3 kommenttia

Morjens!

Ootko kokeillu vielä palauttaa laitteelle tehdasasetuksia ja hakenua kanavia uudelleen? Jos laite on ollu jossakin toisessa verkossa käytössä, ne ei aina löydä automaattisesti kaikkia kanavia, ennen ku tehdasasetukset on palautettu.

Kunniamerkki +5

Sama vika täällä, eli yhtäkkiä hävisivät (07.10.15) Mtv3-,Nelonen-, Fox-hd kanavat ja Sonera Bonus..on sammutettu boksista virrat, tehdas-asetukset tehty, kaapelikortti irrotettu ja kytketty, täällä HDThunder HD6000-boksi. Kaapelikortin numero ja digiboksin linkitysnumerot täsmäävät edelleen kuulemma Soneralla olevien tietojen kanssa ja kaapelikortin lasku maksettu tietty!  Tulee ruutuun ko.kanavien kohdalla teksti "Pääsy evätty (6)" Mikähän mättää??


@miksulitre kirjoitti:

Sama vika täällä, eli yhtäkkiä hävisivät (07.10.15) Mtv3-,Nelonen-, Fox-hd kanavat ja Sonera Bonus..on sammutettu boksista virrat, tehdas-asetukset tehty, kaapelikortti irrotettu ja kytketty, täällä HDThunder HD6000-boksi. Kaapelikortin numero ja digiboksin linkitysnumerot täsmäävät edelleen kuulemma Soneralla olevien tietojen kanssa ja kaapelikortin lasku maksettu tietty!  Tulee ruutuun ko.kanavien kohdalla teksti "Pääsy evätty (6)" Mikähän mättää??


Hyvä, kaikki perustoimenpiteet onkin tehty. Tietty jos sinulla on vielä joku vanha digiboksi tallella, niin kokeilla siinä maksukorttia. Näin pystytään rajaamaan ongelma vielä tarkemmin joko laitteeseen tai johonkin muualle.

 

Jos kyseiset kanavat eivät edelleenkään näy, jätä vikailmoitus Omilta Sivuilta http://bit.ly/1AlMNEy tai soita vikapalveluun 0206 90101, niin tutkitaan asiaa tarkemmin.

Vastaa