Kanavapaketin irtisanominen

  • 30 July 2017
  • 1 kommentti
  • 653 katselukertaa

Hei, mites tuon viihde paketin saa poistettua? Pitäisi vaihtaa eri paketti. Sopimus on toistaiseksi voimassaoleva.

Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.


 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Markusty ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Olisiko näistä ohjeista apua?


 


KUINKA IRTISANON KANAVAPAKETIN?


Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.


Telia TV -palvelun ja kaapeli-tv:n kaapelikortin kanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 020 690 400.


Telia TV -netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse kirjautumalla Telian Omille Sivuille tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 020 690 400.


 


MITEN VOIN TILATA MAKSUKANAVIA?


Voit tilata uusia maksukanavia joko verkkokaupan, asiakaspalvelumme (puh. 020690400, ma-pe 8-18, la 9-16.30, maksuton) tai Telian TV -palveluiden jälleenmyyjien kautta. Voit tilata normaalihintaisia maksukanavia myös tekstiviestillä sekä Telia TV -digiboksiin että kaapelikortille. Tarkemmat tekstiviestitilausohjeet löydät täältä. Lisäksi ohjeet löytyvät Telia TV -digiboksissa menu-valikon Kaupasta.


ONKO MAKSU-TV-PAKETEILLA SOPIMUSKAUDESTA RIIPPUVIA HINTOJA?


Kyllä, kanavapaketeilla voi olla 6 tai 12 kuukauden määräaikaisella sopimuksella voimassa tarjoushinnoittelu. Voit katsoa tämän hetkiset kanavapakettien hinnoittelut ja tarjoukset Kanavapaketit-sivulta.


MIX-KANAVIEN VALINTA JA MUOKKAAMINEN


MIX-paketin hankittuasi, voit valita haluamasi kanavapaketit kätevästi Telia TV -palvelun valikosta. Tutustu tarkemmin MIX-paketin valintaohjeisiin (pdf).

Vastaa