Kanavapaketin laskutus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei,

Sain kokeiluun HBO-kanavapaketin keväällä ja minulle luvattiin lähettää ilmoitus ilmaiskokeilun päättymisestä. Heinäkuussa asioin soneran kanssa laitevian takia ja samalla yritin katkaista kanavapaketin tilauksen. Minulle kuitenkin sanottiin, että minulle lähettäisiin viestiä kun kokeilu päättyy, jolloin voisin päättää HBO:n. Tuota viestiä ei kuitenkaan koskaan tullut ja tänään sain teiltä laskun jossa oli mukana tuo kanavapaketti hintaan 9,94€. En todellakaan haluaisi tuota summaa maksaa, koska olen asiasta omasta mielestäni ilmoittanut jo hyvissä ajoin. Kuinka tässä tilanteessa on tapana menetellä? Puhuin puhelimessa asiasta hetki sitten ja siellä sanottiin, ettei heillä ole mitään tietoa siitä, että olisin halunnut päättää kanavapaketin. Viimeistään nyt haluan että tilaus katkaistaan samantien.

Laura Eerikäinen

1 kommentti

Hei arboretum !

Tarkistin järjestelmästä, eli kanavapaketin tarjouksen päättymisestä ei näy sinulle viestiä lähteneen. Sen vuoksi voimme laskulta tuon 9,94€ hyvittää ja voit sen korjata itse laskun loppusummaan kun laskua maksat.

Vastaa