Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mer_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Käyttäjätunnus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tämä oma Viihteen käyttöönottohan nyt takkuilee... =(

Lukuisia viestejä on kyllä tullut koskien salasanoja ja muuta, mutta käyttäjätunnusta ei ole näkynyt. Puhelimitse on tullut viesti "Tervetuloa Soneran Viihde asiakkaaksi. Luo käyttäjätunnus ja salasana käyttäjätilille xxxxxxx.Saat linkin toisella tekstiviestillä".
Noh, toisessa viestissä tuli linkki jossa olisi päässyt aktivoimaan netti-ja mobiilitunnukset, mutta tämä ko.palvelu ilmoittaa joka kerta, että palvelussa tapahtui virhe..

En pääse omille sivuille koska en ole liittymän omistaja. Täytyykö odotella että kyseinen henkilö pääsee kirjautumaan nettipankkitunnusten kautta omille sivuille vai mistä nuo käyttäjätunnukset pitäisi ylipäätään saada?
1 vastaus
Juha-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 153 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka mer!

Eli tuohon mobiiliviihteeseen pitää itse luoda se käyttäjätunnus ja salasana sen linkin kautta. Olitko testannut linkkiä puhelimella vai tietokoneella? Kokeileppa koneella ja vaikka toisella selaimella että vieläkö herjaa samaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu