@Catariina9 kirjoitti:
Minulle myytiin/ esiteltiin ensimmöisen kerran Telia TV palvelu verraten sitä Elisa Viihde palveluun, en varsinaiselta myyjältä sitten enää tajunnut tarkistaa asiaa, nyt sain palvelun tänään käyttööni ja palvelu ei vastaa tuota ollenkaan, oletin esimerkikisi että tallentaminen on mahdollista, nyt minulla on laite joka ei vastaa odotuksiani, eikä tämän myyjän lupauksia
Hei @Catariina9 ja tervetuloa Yhteisöön! Kuten @tilasto jo kommentoikin, niin Oma Tallennus -palvelulla tallentaminen onnistuu. Kannattaa tosiaan olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluun, niin katsotaan tätä tarkemmin ja mahdollisesti myös laitetaan lisäpalvelut kuntoon, jotta Telia TV vastaa mahdollisimman hyvin odotuksiasi. Tässä vielä asiakaspalvelun yhteystiedot.