Sonera Viihteen paketin sisältö


Olen jossain vaiheessa palauttamassa tuota laiteyhdistelmää, ja nyt mietin mitä kaikkea siihen kuuluikaan. Lähinnä mietin Inteno DG301 mukana tulevia kaapeleita, Motorolan digiboksin paketin sisällön löysinkin ohjeista. Nurkissa kun pyörii oudon näköisiä lähiverkkokaapeleita :)


12 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Sonera Viihde paketissa on sisällä:

 

Inteno DG301AL:

- Virtakaapeli muuntajalla

- Punainen Ethernet kaapeli

- Keltainen Ethernet kaapeli

 

Motorola:

- Virtakaapeli muuntajalla

- Musta Ethernet kaapeli

- HDMI kaapeli

- Scart kaapeli


@olkitu kirjoitti:

Sonera Viihde paketissa on sisällä:

 

Inteno DG301AL:

- Virtakaapeli muuntajalla

- Punainen Ethernet kaapeli

- Keltainen Ethernet kaapeli

 

Motorola:

- Virtakaapeli muuntajalla

- Musta Ethernet kaapeli

- HDMI kaapeli

- Scart kaapeli


Kiitos! Nuo värit toisaalta ovat erilaisia itselläni mutta niinhän taidetaan ohjeessakin sanoa. Mutta tunnistan kyllä mitkä ovat tulleet noissa paketeissa ja osaan pakata samat kaapelit takaisin.

Tässä ketjussa Ratkaisu meni väärälle, ratkaisun antoi @olkitu eikä @haalma1 

Oliko se niin, että vain ketjun aloittaja voi hyväksyä ratkaistuksi ? Tärkeintä kai on, että ongelma on ratkaistu, eikä se, kuka sen ratkaisi.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

ketjun aloittaja voi vain hyväksyä ratkaisun... Tosi kyllä toisaalta typerää että omia viestejä voi hyväksyä ratkaisuksi... Jos aloittaja tietäisi ratkaisun, ei hän kysyisi mitään... No siinä Soneralla parantamisen varaa...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Tai alustassa :)

Katselin asetuksia enkä äkkiseltään edes löytänyt nappia josta tuon voisi estää. Ja toisaalta olen ollut koko ajan sitä mieltä että tuo on ihan ok feature koska moni voi kysyä ja jatkaa silti tiedon etsintää. Ja jos hän löytää ratkaisun ennen muita ja tulee siitä meille muille myös kertomaan niin hän voi merkitä sen ratkaisuksi ja se auttaa näin muita myöhemmin kun etsivät tietoa samaan asiaan liittyen. Toki tuota mahdollisuutta voi käyttää myös väärin mutta sitä varten minulla on täällä kolme Neuvonantajaa 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

No alusta sitten... ei kai voi syyttää Soneraa että käyttää Lithium alustana... Tai käyttää ylipäätänsä kolmannen osapuolen alustaa... niissä aina omat ongelmat...

 

Kai sen voi noinkin ajatella... 

 

Murobbs vaihtoi myös alustaa ja samalla huononi... taisi melkein käydä klaanillekkin.... Vanhassa vara on välillä parempi... Toivoisin vielä että mobiilissa ei poistettaisi niin paljon tietoa...  Siksi aina kännykällä valitsen työpöytänäkymän.

Joo mun moka, klikkasin nyt uusiks oikeata viestiä, kunnia sille jolle se kuuluu 🙂 Toivottavasti tuon voi muuttaa jälkikäteen noin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Joo ei mitään probleemaa haalma1, niinkuin PasiS kirjoitti niin tärkein on että asia ratkesi.

Klaani on tietopankki joka kasvaa koko ajan, kysymys/vastaus-parit ovat arvokkaita silloin kun jollain on probleema ja hän etsii siihen apua. Oikealla merkinnällä apu löytyy nopeammin joten siinä mielessä tärkeä juttu kuitenkin. Mutta ei tässä sen kummempaa ole tapahtunut, minun Neuvonantajat fiksaavat tuon kuntoon 🙂

Pitääkö mun nyt vielä ostaa joku paketti näille parin kympin vehkeille palautusta varten?
Varmaan useampi sata euroa tullut maksettua sopimuskausien aikana näistä ja saan vain yhden lapun, joka pitäisi laittaa pakettiin mukaan. Kuitenkin laitteita on kaksi, omissa paketeissaan.

Ja kuulemma ohjekirjatkin pitäisi palauttaa ja laitteiden kulumisesta laskutetaan - noh, suomessa lienee kuitenkin kuluttajansuoja ja kohtuus.

 

Hyvä, kun sai edes iritsanottua sopimuksen, kun asiakaspalvelijalla oli vaikeuksia ymmärtää muuton ja tuotteen rajoitetun saatavuuden muodostamaan irtisanomispakko, josta vielä erikseen mainitsin, että merkitkää se irtisanominen ylös.
Kehtasi vielä ruveta änkyttämään, että "ei tästä kyllä millään voi ymmärtää, että olisit ollut irtisanomassa".

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei CEOCIO!


 


Ei sinun tarvitse ostaa pakettia palautusta varten, pyydä jostain kaupasta tarpeeksi iso pahvilaatikko johon mahtuu laitteet. Laitteiden palautus pitäisi olla maksuton, kun palautat ne saamaasi palautusosoitteeseen.

Voit palauttaa paketit myös erikseen tarvittaessa. Palautus on maksuton kun käytät ilmoitettua sopimustunnusta. Kirjaa kuitenkin lähettäjän nimi molempiin paketteihin.

Normaali kuluminen ei haittaa mitään. Viihde-laitteethan on asiakkaalla aina lainassa sopimuksen ajan. Jos ne sattuvat hajoamaan, niin vaihdamme ne pääsääntöisesti veloituksetta uuteen.

Vastaa