Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
PERTURU
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV ei toimi - Vaatii salasanaa ja käyttäjätunnusta

Eilen illlalla yhtä avatessamme TELIa tv pyysi kirjoittautumista ja salasanaa. Mikään ei tunnut auttavan, palvelut auki vain arkisin, kehenkään ei voi ottaa yhteyttä %&&%¤ ??? Tällasita vikaa ei ole ennen ilmennyt joten olemme kyllä taas tämän TELIAN kassa ihmeissään.

Laskut maksettu, sopimukset voimassa, mutta tätäkö on 2019 TV liittymäpalvelut. 

HELPPIä  siis pitäisi käyttää, viimeksi käytin minusta riippumattoamsta syystä ja menetin 50€ eikä aisia korjaantunut. 


Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa

13 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2367 custom-general.kudos
  • 3670 custom-general.replies
  • 332 custom-general.solutions

Hei @PERTURU ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Kyllä chat toimii 24/7 myös siis pyhinä ja viikonloppuisin : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767

 

Täällä tietoa käyttäjätunnuksesta ja salasanasta Telia TV:seen : https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi/kayttoonotto-ja-asennus-tv

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
PERTURU
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Näitä on kokeiltu. Minun "Sonera" sähköpostista ohjelma ilmoittaa ettei tunnista. Minun kännykkänumeroa ei ole ilmeisesti teillä missään, joten olemme ilman TVtä

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1727 custom-general.kudos
  • 2205 custom-general.replies
  • 178 custom-general.solutions


@PERTURU  kirjoitti:

Näitä on kokeiltu. Minun "Sonera" sähköpostista ohjelma ilmoittaa ettei tunnista. Minun kännykkänumeroa ei ole ilmeisesti teillä missään, joten olemme ilman TVtä


Voi ei! Luultavasti digiboksiin on tullut päivitys ja vaatii uudelleen kirjautumista. Olihan kyseessä siis digiboksi mobiilipalvelulla? Mikäli et pääse tiliin, ole yhteydessä Telian asiakaspalveluun chatissä. Voitte yhdessä katsoa yhteystiedot ajan tasalle ja että Telia TV tunnukset ovat voimassa 🙂

 

Omilta Sivuilta voi katsoa tarkemmin itsepalveluna "Telia TV" -kohdasta käyttäjätunnuksen ja sieltä sivulta pääsee myös näppärästi vaihtamaan salasanan palveluun. 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
PERTURU
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaikkea on kokeiltu jo monta tuntia. Kiitos vaan sympatiasta mutta sillä ei salasanat  toimi! Nyt ollaan tilanteessa jossa kaikki yritykset päättyy ilmitukseen salasana ei ole oikea. Mutta kiitän loistavasta palvelusta, en kuitenkaan missään nimessä suosittele TELIAA, uskon että hyvitätte nämä päivät jolloin minusta riippumattomasta syystä en voi käyttää TVeetäni?

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1727 custom-general.kudos
  • 2205 custom-general.replies
  • 178 custom-general.solutions

Heippa vaan @PERTURU! Voi ei. Asia ei siis ratkennut chat-asiakaspalvelun kanssa tänään? Hymiö Välinpitämätön

 

 

Jos et halua keskustella chatissä, niin suosittelen jättämään Telian asiakaspalveluun palvelupyynnön oheisella lomakkeella:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2

 

Telian asiakaspalvelu on yhteydessä sinuun kahden arkipäivän kuluessa. En voi ottaa kantaa reklamaatioasioissa, koska ne ovat tapauskohtaisia jokaisella. Aina löytyy ongelmatilanteisiin ratkaisu 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 204 custom-general.kudos
  • 831 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions


@PERTURU  kirjoitti:

Eilen illlalla yhtä avatessamme TELIa tv pyysi kirjoittautumista ja salasanaa. Mikään ei tunnut auttavan, palvelut auki vain arkisin, kehenkään ei voi ottaa yhteyttä %&&%¤ ??? Tällasita vikaa ei ole ennen ilmennyt joten olemme kyllä taas tämän TELIAN kassa ihmeissään.

Laskut maksettu, sopimukset voimassa, mutta tätäkö on 2019 TV liittymäpalvelut. 

HELPPIä  siis pitäisi käyttää, viimeksi käytin minusta riippumattoamsta syystä ja menetin 50€ eikä aisia korjaantunut. 


Kysyikö TeliaTV -kirjautumisessa kirjaimia ja numeroita vai pelkästään numeroita tunnuksen osalta? Meidän asiakaspalvelun Chat on auki 24/7 eli aina tavoitettavissa Omien Sivujen kautta. Asiakaspalvelussa osataan perusteet näissä asioissa ja Häiriöilmoitukset ovat paikalla myös näin viikonloppuisin. Tässä yhteystietomme

Oletko käynnistänyt palvelureitittimen tai modeemin uudelleen? En pääse tästä katsomaan liittymätietojasi, mutta esim. digiboksi laajakaistalla tarvitsee vain numeraaliset tunnukset, ja pelkkä digiboksi (millä tahansa yhteydellä) käyttää sekä kirjaimia että numeroita tunnuksen yhteydessä. 

Telia Helppi on ajankohtainen palvelunumero silloin, jos tarvitaan apuja tietokoneisiin liittyvissä ongelmissa tai tarvitaan asennusapuja, ohjeistuksissa tms. 

Han31ll
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mistä nuo numeeriset tunnukset saa. Omilla sivuilla on vain sähköposti tunnukset

Asiakaspalvelukan ei osaa vastata tuohon kysymykseen ohjeissa on teksti

Syötä sinulle lähettämämme 10-merkkinen käyttäjätunnus kaukosäätimen numeronäppäimillä. tämä koodi on hakusessa

Han31ll
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tämä on toiminut, mutta liittymämuutosten myötä katosi päivityksessä

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 257 custom-general.kudos
  • 557 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions


@Han31ll  kirjoitti:

Mistä nuo numeeriset tunnukset saa. Omilla sivuilla on vain sähköposti tunnukset

Asiakaspalvelukan ei osaa vastata tuohon kysymykseen ohjeissa on teksti

Syötä sinulle lähettämämme 10-merkkinen käyttäjätunnus kaukosäätimen numeronäppäimillä. tämä koodi on hakusessa


TeliaTV Digiboksi laajakaistalla -palvelu tarvitsee tosiaan tuon 10-numeorisen käyttäjätunnuksen sekä salasanan kirjautumiseen. Löydät ne kirjautumalla Omille sivuille (olettaen, että olet palveluiden omistaja) verkkopankkitunnuksilla, itse luodulla Telia-tunnuksella tai mobiilivarmenteella. Omilla sivuilla ne löytyvät -> Liittymäni ja palveluni -> valitse TeliaTV Digiboksi laajakaistalla -> näet tiedoissa käyttäjätunnuksen ja voit tilata uuden salasanan sieltä myös.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*