Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 22.9.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 21.8.2021:
Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta. Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. 


@LuMaria  kirjoitti 12.8.2021:

Päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


330 vastausta
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Japeaa  kirjoitti:

Keväällä lupailtiin tällaista :

  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana

Miten tallennuksiin liittyvä hakutoiminto on parantunut? Onko sellaista?
Tätähän on toivottu jo vuosia.

Onko Telian digiboksi-toteutuksessa edes teknisesti mahdollista toteuttaa hakua käyttäjän pilveen tekemistä tallennuksista?
Jotenkin tuntuu, että toteutusta ei ole edes mahdollista tehdä, kun sitä ei vuosiin ole tehty toiveista huolimatta.
Tätä ei ehkä vain ole haluttu käyttäjille kertoa.


Hyvä kun muistutit, unohdin palata tähän tallenteiden hakutoimintoon. 🙂

Listanäkymä oli ylivoimaisesti toivotuin tallennuspalvelun uudistukseksi, joten nostimme sen kehityslistan kärkeen. Hakutoiminto joutui tämän takia listoillamme pienemmälle prioriteetille. Haun toteuttaminen on mahdollista mutta vaatii paljon kehitystyötä ja tällä hetkellä en pysty sanomaan milloin haku olisi mahdollista toteuttaa. Ominaisuus kuitenkin säilyy kehitystoiveiden listallamme, koska tiedämme tämän olevan toivottu parannus, ja siitä tulee toiveita säännöllisesti.

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Eeros  kirjoitti:

Sellainen toive olisi että saisi nuo paikallisuutiset näkymään digiboxin kautta, kun yhteys on tuo 5G yhteys kotiin XL.


Paikallisuutisten alueen valinta 5G kotinetti -liittymiin on kehitystoiveiden listalla, mutta tällä hetkellä en pysty arvioimaan milloin ominaisuus voitaisiin mahdollisesti toteuttaa.
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Glasier  kirjoitti:

IMG_20210819_134145.jpg

Tallennetut elokuvat kyllä hakee, mutta tallennettuja tv-ohjelmia ei. Ja piilota vuokraamo "nappi" toimii päinvastoin.


Minäpä selvittelen tätä tarkemmin. 🙂 Onko sinulla Telia TV digiboksi Telian laajakaistalla vai toisen operaattorin yhteydellä? 

Glasier
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Teimme jo tiistaina digibokseille päivityksen, jonka myötä sarjatallenteet hävisivät yksittäisten tallenteiden joukosta. Käykää kurkkaamassa ja kertokaa mitä tuumaatte. 🙂

Päivityksen muu sisältö löytyy tuttuun tapaan omasta ketjustaan.

Japeaa
Vakiokalustoa
  • 36 custom-general.kudos
  • 98 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

> Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana

> > Hyvä kun muistutit, unohdin palata tähän tallenteiden hakutoimintoon. 

 

Minä ainakin luin tuon hakutoiminnon parantamisen lupauksena.

Mutta ehkä teillä Telialla on eri käsitys siitä mitä tarkoittaa 'tulevat paranemaan'.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5503 custom-general.kudos
  • 5103 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Japeaa  kirjoitti:

> Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana

> > Hyvä kun muistutit, unohdin palata tähän tallenteiden hakutoimintoon. 

 

Minä ainakin luin tuon hakutoiminnon parantamisen lupauksena.

Mutta ehkä teillä Telialla on eri käsitys siitä mitä tarkoittaa 'tulevat paranemaan'.


En ole @LuMaria enkä ole Telia TV:n kehitysjoukoissa mutta vastaan tähän yleisellä tasolla. Hän kirjoitti, että hakutoiminnon uudistaminen on edelleen listalla mutta siirtyi alemmas jonossa. Tulkitsen tämän niin, että on tulossa mutta aikataulu on siirtynyt myöhemmäksi.

 

Ei liity Telia TV -palveluun mutta (teknisissä) kehityshankkeissa on olemassa aina muuttujia, joiden johdosta aikataulut voivat muuttua. 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

madass
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juu, joku päivitys tuli ja nyt tuntuu useammalla tallenteella tulevan virhekoodi 722.

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@madass  kirjoitti:

Juu, joku päivitys tuli ja nyt tuntuu useammalla tallenteella tulevan virhekoodi 722.


Onko tallenteet tallennettu heinäkuussa vai elokuun puolella? Heinäkuussa tallennuspalvelussa oli virhetilanne, jonka vuoksi jotkut virheen aikana tallennetut tallenteet eivät toimi. Jos virhettä tulee elokuun tallenteiden kohdalla, voit toki ensin kokeilla sitä, että otat digiboksin virtapiuhan irti hetkeksi. Ainakin joissain tapauksissa on myös mahdollista kelata tallenteen virheellisen kohdan yli. Ja aina kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saamme tiedot virhetilanteesta ylös. 🙂

madass
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kesäkuun ohjelmia.