Telia TV kirjastot


  • Savumerkittäjä
  • 172 kommenttia

Meillä on perus Telia TV digiboksilla. Kirjastot tilatut kohdassa on Telia TV, foxhd ja cnn. Kuinka sinne saisi jotain muutakin? 


 


Edit SannaMKoo: Korjattu kirjoitusvirhe otsikossa


39 kommenttia

Ei vaan minulle tuli vip 2853 joka minulla oli jo. Selitin kyllä asian puhelimessa, että tästä puhelinnumerosta voi kuulemma pyytää uutta parempaa digiboksimallia, mutta se puhelinnumero ei tuntunut oikealta, kun nainen ei lähtenyt lähettämään digiboksia, vaan sanoi että siirtää asian häiriöpuolelle. Sanoin selvästi, että digiboksissa ei ole vikaa, vaan tarvitsen uuden mallin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Baron:


 


Oho, jokin väärinkäsitys ilmeisesti kyseessä :smileyvery-happy:


 


Jos et ole ehtinyt noutamaan postipakettia, niin sen voi jättää noutamatta, jolloin säilytysajan umpeudettua se palautuu takaisin automaattisesti tai nopeammin omailmoituksella verkossa Postille takaisin palautuksesta, niin se ei jää roikkumaan hyllylle. Lopuksi vielä kannattaa täyttää tämä Telian sähköinen perumisilmoitus niin homma selvä.


 


Kannattaa piipahtaa tuossa Telian chatissa tai Facebook chatissa ja laitat vielä viitteeksi tämän kampanjan linkin:


https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/tv-boksi/uusi-digiboksi


 


Voit toki jättää halutessasi yhteydenottopyynnön nettilomakkeella, jolloin Telian asiakaspalvelu on yhteydessä muutaman arkipäivän kuluessa.


 


Toivotaan, että saisit asian kerralla ratkaistua ja oikeanlaisen boksitilauksen eli VIP 4302W mallin matkaan! Onhan sitä mukavampi Youtubea ja Netflixiä käyttää samasta boksista ??

Eihän sen digiboksin malli selvinnyt ennenkuin avasin paketin kotona.

Aloitin sitten chattailun asiadta ja tällä kertaa oli viisaampi työntekijä. Hän lupasi että minulle lähetetään digiboksi  jonka numero alkaa viitosella.

Jälleen huomattiin, että tälläkin foorumilla hyvää tarkoittavat ihmiset jakavat "musta tuntuu" tietoa. Minulle kerrottiin täällä että saan toisen mallisen boksin. Tässä tulevassa on teratavu kovalevy.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Baron, etkö saanut tilausvahvistusta? Niissä on mainittu tämä. Tarkistin ainakin omista sähköpostiviesteistä. No, joka tapauksessa hienoa että sait kinkkisen tapauksen kuntoon ja melko tuliterän VIP 5305 -mallin. Kyseinen malli oli ainoastaan saatavilla Liiga-tilaajille muutama kuukausi sitten kun Liiga pyörähti käyntiin. Huomattavasti enemmän tehoa ja UltraHD-ominaisuudella varustetun kuin VIP 4302W -mallissa. Oijoi, tuo olisi hieno värkki itsellenikin ???


 

Tilausvahvistus...kummastakaan ilmaisesta boxista ei ole havaintoa tilausvahvistuksesta. Mihin se tulee? Maksullisista tilauksista tulee kyllä tejstiviestejä. Oman Telian sivuilta en ole vielä katsonut.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Baron sähköpostiin itselläni. Onkohan sinulla sallittu se "Suostumus sähköiseen viestintään" kohdassa:


https://www.telia.fi/OmatSivut/customerInfo.do?action=CUSTOMERINFO


 



 


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Telian modet osaavat paremmin vastata tuohon kysymykseen ?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Sähköpostiin tulee tilausvahvistukset lähetetyistä laitteistakin. Kannattaa vilkaista myös roskapostikansio, mikäli ei suoraan inboxista löydy!


 


Olethan jo saanut uuden boksin itsellesi?


@Sekunti@  kirjoitti:


Arris VIP 2853 -digiboksissa ei ole tukea Youtubelle ja Netflixille @Baron. Lisätietoa aiheesta löytyy täällä. Suosittelisin päivittämään uudempaan Telia TV digiboksiin maksutta:

https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/tv-boksi/uusi-digiboksi

 

Ainakin itse olen tykännyt, joten voin suositella :smileyvery-happy:


Ei tullut maksutta, vaan 99e. Toivottavasti olet edelleen oikeassa. Aloitin chattailun asiasta.

Chattailun tulos on että, ei tarviikkaa maksaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Baron@  kirjoitti:

Chattailun tulos on että, ei tarviikkaa maksaa.




Hieno homma ja sopivasti ennen joulun alkua! ?


 


Oletko jo saanut kaikki palvelut ajantasalle Telia TV:ssä? Pitäisi näkyä mm. Fox HD, Youtube ja Netflix Kirjastossa. 


 

 



@Baron@  kirjoitti:

Niin siinä kävi, että telian työntekijöillä oli eri linja kuin tässä ketjussa esitettiin. Minulle lähetettiin toinen samanmerkkinen digiboksi kuin nyt on Arris vip2853. Hohhoijaa..


 




No voi tavatonta, hoh hoijaa, tosin en ihmettele kun on kyse Teliasta. Otan osaa.


 


@Sekunti@  kirjoitti:

@Baron, etkö saanut tilausvahvistusta? Niissä on mainittu tämä. Tarkistin ainakin omista sähköpostiviesteistä. No, joka tapauksessa hienoa että sait kinkkisen tapauksen kuntoon ja melko tuliterän VIP 5305 -mallin. Kyseinen malli oli ainoastaan saatavilla Liiga-tilaajille muutama kuukausi sitten kun Liiga pyörähti käyntiin. Huomattavasti enemmän tehoa ja UltraHD-ominaisuudella varustetun kuin VIP 4302W -mallissa. Oijoi, tuo olisi hieno värkki itsellenikin ???

 


Minulla se VIP5305 on tuolla kaapissa käyttämättömänä. Eivät telkkari ja digiboksi tykkää toisistaan, enkä viitsi selvittää ongelmia kun on tämä television katselu mennyt liian monimutkaiseksi. Ennen sitä vaan vaihdettiin kanavaa ja toimi. 


@Baron@  kirjoitti:

Chattailun tulos on että, ei tarviikkaa maksaa.


Markkinatalous vaatii yrittämään, jospa maksais kokeillaan.;)

Vastaa