Telia TV -päivitys harmittaa

  • 17 February 2022
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Tuli ajankohtaiseksi päivittää Telia TV sopimus kanavapaketteineen, mikä johti myös laitteiden uusimiseen. Modeemi vaihtui ZTE MC801A 5 G reitittimeksi ja digiboxi Arrisin uudempaan VIP 5305 malliin. Ei olisi ehkä kannattanut! Enää ei näy paikalliskanavat kuten ennen ja katsottu ohjelma on katkennut ja ruudulle tulee ilmoitus, että toisto on keskeytetty, kun kukaan ei katsele. Jos haluat jatkaa, painaa OK. Olen chattaillut asiakaspalvelun kanssa ja neuvon mukaan ollut yhteydessä Helppiiin Kalliiksi on tullut ja tilanne jatkuu samanlaisena. Onko kokemusta tällaisesta?


1 kommentti

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@Tuiskuta  kirjoitti:

Tuli ajankohtaiseksi päivittää Telia TV sopimus kanavapaketteineen, mikä johti myös laitteiden uusimiseen. Modeemi vaihtui ZTE MC801A 5 G reitittimeksi ja digiboxi Arrisin uudempaan VIP 5305 malliin. Ei olisi ehkä kannattanut! Enää ei näy paikalliskanavat kuten ennen ja katsottu ohjelma on katkennut ja ruudulle tulee ilmoitus, että toisto on keskeytetty, kun kukaan ei katsele. Jos haluat jatkaa, painaa OK. Olen chattaillut asiakaspalvelun kanssa ja neuvon mukaan ollut yhteydessä Helppiiin Kalliiksi on tullut ja tilanne jatkuu samanlaisena. Onko kokemusta tällaisesta?


Telia TV digiboksi -palvelussa näytetään tosiaan vain pääkaupunkiseudun aluelähetyksiä. 

Kertoisitko hiukan lisää tuosta toiston keskeytymisestä. Tapahtuuko tämä nopeasti ohjelman aloittamisen jälkeen? Tapahtuuko tämä kaikkien ohjelmien kohdalla? Digiboksi voi kyllä keskeyttää toiston, jos ohjelma pyörii tunteja itsekseen ilman että kaukosäädintä käytetään. 

Vastaa