Kirjoitettu
23-11-2021
19:31
Muokattu
24-11-2021
08:44
AaTanja
Onko oikein että yli vuoden pyyntöjen jälkeen saisimme uuden digiboksin kun edellinen ei toiminut. Mutta olemme siitä kumminkin maksaneet koko ajan. Ei saada hyvitystä eikä liittymän katkaisuun suostuta!!??? On jumalauta käsittämätöntä toimintaa!
Edit AaTanja: otsikkoa muokattua kuvaavammaksi.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
15-02-2022 13:11
Niin, harmillisesti nyt tämän vallitsevan tilanteen vuoksi tuo ruuhkatilanne on kestänyt jo jonkin aikaa. Kysyn uudelleen: Oletko laittanut meille viestiä chatissa vai omien sivujen viestikeskuksesta? En jotenkin pysty uskomaan, etteikö meiltä saisi asiakaspalvelua kun chat kuitenkin on auki vuorokauden jokaisena hetkenä. Toivoisin, että pystyisit asiallisesti keskustelemaan. Keuhkoamalla tämä asia ei yhtään selkene tähän suuntaan, ei täällä Yhteisössä eikä oikeastaan missään muussakaan kanavassa.
15-02-2022 17:56
Kaikki käyty läpi chatit,tekniset tuet ja varsinkin minun telia käyttäytyy todella törkeästi. Ja yli vuoden!! Eli pistää keuhkomaan!! Aivan luokatonta toimintaa! Rahastus kyllä toimii! Ei tää enää todellakaan ole laillista!
13-03-2022 15:22
No niin, tilanne edelleen sama. Ja nyt vielä minun telia ei vastaa kysymyksiin ollenkaan!! Tää on niin rikollista toimintaa että menee rosikseen. Ei pysty millään!! Käsittää tällästä !!
13-03-2022 15:33
@Spuke1 kirjoitti:
No niin, tilanne edelleen sama. Ja nyt vielä minun telia ei vastaa kysymyksiin ollenkaan!! Tää on niin rikollista toimintaa että menee rosikseen. Ei pysty millään!! Käsittää tällästä !!
Etkö siis ole saanut viesteihisi mitään vastausta? Tällä hetkellä vallitsevan tilanteen vuoksi asiakaspalvelumme on ruuhkautunut, eli vastauksiin saattaa kulua normaalia pidempi aika. Yhteydenotto saattaa tulla myös puhelimitse, jos tarvitsemme lisätietoja tai asia on selkeämpi käydä läpi keskustelemalla.
13-03-2022 17:01
Ihan oikeasti,lue noi viestit! Tätä sontaa on jatkunut yli vuoden!!! Oletteko kimpassa noitten kanssa jotka eivät auta? Käsitättämätöntä!!!!
13-03-2022
17:10
Muokattu
13-03-2022
18:25
@Spuke1 kirjoitti:
Ihan oikeasti,lue noi viestit! Tätä sontaa on jatkunut yli vuoden!!! Oletteko kimpassa noitten kanssa jotka eivät auta? Käsitättämätöntä!!!!
Olen ketjun toki lukenut, mutta pyysinkin sinulta tarkennusta onko siis viesteihisi vastattu lainkaan. Vaikka siellä on nyt normaalia pidempi vastausaika, niin jokaiseen kyllä vastataan. Olemme sinulle jo tuoneet sen esille, että täällä Yhteisössä ei meillä ole sinua tämän enempää mahdollista auttaa.
13-03-2022 17:37
No miksi tää on sitten olemassa???? Eli mistään telian linkistä ei saa apua?? Tämäkö linjaus? Eikös se ole laitonta laskuttaa tuotteesta joka on rikki ja uutta ei saa??? Pitääkö ******* poliisi pyytää???
14-03-2022 09:24
@Spuke1 kirjoitti:
No miksi tää on sitten olemassa????
Luethan tämän kommentin vielä ajatuksella läpi, kirjoitin sen 23.1.
Luethan myös muut kommentit ja neuvot vielä uudemman kerran läpi, mitä ollaan sinulle tässä annettu. Olen pahoillani mutta täällä julkisessa netissä emme voi sinua tämän enempää auttaa.
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!
15-03-2022 14:10
Oletko soittanut siitä numerosta mikä on Telialla kirjattu liittymän yhteysnumeroksi. Huomasin sen aikoinaan kun yritin peruuttaa kanavapakettia, pitää soittaa siitä numerosta mikä on Telialle ilmoitettu. Jos hoitaa eri numerosta, eivät muuta mitään tietoa.
21-03-2022 20:30
Kyllä, ja kaikki kanavat mitä telialla on (mistä PITÄIS saada) apua,niin ei mitään! Ei pysty millään käsittää,mikä tän *******uksen tarkoitus on????