Varoitus: Älä usko myyjään, että kahdella digiboksillasi voit katsoa kanavia yhtäaikaa


Kunniamerkki +3

Myyjän kehotuksessa vaihdoin molemmat digiboksimme DV8919 digibokseiksi. Virhe.
"Kaikkia kanavia voi katsoa molemmilla digibokseilla, jos kirjautuu samalla tunnuksella" oli myyntipuhe.
Totuus: jos katsoo molemmilla yhtäaikaa kanavia, tuloksena on liian monta käyttäjjä. Chattiin olen ollut yhteydessä kolme kertaa, tehnyt vikailmoituksen (Siihen ei ole mitenkään reagoitu Telian puolelta) sekä soittanut puhelipalveluun.

Lopputulos "liian monta käyttäjää" ja katsomisesta ei tule mitään.


21 kommenttia

Käyttäjätaso 1

@ArskaMa  kirjoitti:

Myyjän kehotuksessa vaihdoin molemmat digiboksimme DV8919 digibokseiksi. Virhe.
"Kaikkia kanavia voi katsoa molemmilla digibokseilla, jos kirjautuu samalla tunnuksella" oli myyntipuhe.
Totuus: jos katsoo molemmilla yhtäaikaa kanavia, tuloksena on liian monta käyttäjjä. Chattiin olen ollut yhteydessä kolme kertaa, tehnyt vikailmoituksen (Siihen ei ole mitenkään reagoitu Telian puolelta) sekä soittanut puhelipalveluun.

Lopputulos "liian monta käyttäjää" ja katsomisesta ei tule mitään.




Nyt kuulostaa kyllä kummalliselta tilanteelta. Missä kanavassa tai  mitä kautta tämä asiointi oli tapahtunut ensimmäisen kerran, jolloin puhuttiin digiboksien vaihtamisesta? Tosiaan kahdella boksilla ei voi käyttää samoja tunnuksia, niin kuin kerroitkin. Jäin myös miettimään sitä, että oliko teillä nyt yksi Telia TV digiboksi -tilaus ja kaksi Telia TV digiboksia kotona, kun tosiaan Telia TV digiboksi vaatii aina Telia TV digiboksi -palvelun tilauksen. Eli jos teillä on kotona kaksi digiboksia, niin tällöin teillä pitäisi olla myös voimassa kaksi Telia TV digiboksi -palvelutilausta, jolloin molemmilla bokseilla pystyy katsomaan kanavia.

Kunniamerkki +3

Triplan myymälä ehdotti reitittimen ja digiboksin vaihtoa, koska reititin oli hybrid-reititin ja kuparilangat katoavat jollain aikataululla. En tiedä miksi ehdotettiin reitittimen lisäksi myös uudemman digiboksinkin vaihtoa.
Meillä on ollut kaksi digiboksia, joita on käytetty erillisillä tunnuksilla ja lähes kaikkia kanavapaketteja pystyi katsomaan molemmilla.(puhelinpalvelu monisti paketit molempiin). Nyt meillä on kaksi uutta digiboksia.
Telia Tv digiboksipalveluja piti jäädä kaksi, (päättyvät 2024) ja vanhojen palvelujen poistua (päättyy tänä vuonna). Jostain syystä toinen vanhoista näkyy yhä aktiivisena TV digiboksipalveluna, vaikka piti olla poistettu, jotta ei tule tuplalaskutusta.
Myymälässä ja chatissä ja puhelinpalvelussa sanottiin, että kirjautumalla molempiin samalla tunnuksella, kanavapaketit näkyvät molemmilla digibokseilla kuten tähänkin asti. Käyttäjätieto palveluissa on eri, mutta kirjautumisessa käytettiin samaa.
Lopetin netissä kaikki tunnuksen istunnot ja kirjauduimme samalla tunnukselle molempiin digibokseihin. Pienen hetken kaikki näytti hyvältä, mutta sitten alkoi taas tulla virheilmoitusta yli kahdesta käyttäjästä. Käyttäjiä oli oikeasti vain nuo kaksi.
Nyt kanavapaketit ovat "Minun Telian" mukaan 2022 poistuvassa palvelussa (joka piti olla jo lopetettuna) sekä toisessa uusista palveluita. Toisessa uusissa ei näy yksikään maksukanava eikä tallennus toimi.

Käyttäjätaso 1

@ArskaMa  kirjoitti:

Triplan myymälä ehdotti reitittimen ja digiboksin vaihtoa, koska reititin oli hybrid-reititin ja kuparilangat katoavat jollain aikataululla. En tiedä miksi ehdotettiin reitittimen lisäksi myös uudemman digiboksinkin vaihtoa.




Aivan, tietty jos teillä on ollut aikaisemmin Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu, mikä vaatii toimiakseen myös Telian kiinteän laajakaistan ja nyt ollaan pelit ja vehkeet päivitetty jo tulevaa ajatellen siten, että jatkossa Telia TV digiboksi -palvelu toimii myös ilman Telian kiinteää yhteyttä. Tämä selittäisi tuota vaihdosta.


 


 



@ArskaMa  kirjoitti:

Nyt meillä on kaksi uutta digiboksia.
Telia Tv digiboksipalveluja piti jäädä kaksi, (päättyvät 2024) ja vanhojen palvelujen poistua (päättyy tänä vuonna). Jostain syystä toinen vanhoista näkyy yhä aktiivisena TV digiboksipalveluna, vaikka piti olla poistettu, jotta ei tule tuplalaskutusta.




Tähän liittyen kannattaa vielä olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun, josta päästään tarkemmin katsomaan asiaa, sillä kerroitkin, että Telia TV digiboksipalveluita piti jäädä kaksi voimaan ja tällöinhän teillä olisi tosiaan kahdet tunnukset, molempiin digibokseihin omansa.


 


 



@ArskaMa  kirjoitti:

Nyt kanavapaketit ovat "Minun Telian" mukaan 2022 poistuvassa palvelussa (joka piti olla jo lopetettuna) sekä toisessa uusista palveluita. Toisessa uusissa ei näy yksikään maksukanava eikä tallennus toimi.




Tässä vielä sama juttu, että nyt selkeästi tuota täytyisi vielä katsoa asiakaspalvelun kautta, jotta Telia TV digiboksi -palveluihin saataisiin oikeat kanavapaketit näkyviin.

Kunniamerkki +3

Kiitos vastauksistasi!
Langan poistumisen vuoksi on koko ajan ollut täysin ymmärrettävää, että reititin tulee vaihtaa.

TV-palveluista ja digibokseista.
Asiakaspalvelu olin jo yhteydessä ja he eivät kuulemma voi auttaa, vaan pitää mennä myyjäliikkeeseen. Käynti liikkeessä on sitten kolmas kerta, jossa yritetään saada tilaus myymäänne vastaavaksi.  En kovinkaan paljon usko, että myyntiliikeessä käynti auttaa, koska edellisellä kertaa, kun yritin ylimääräistä TV-palvelua saada pois, sanottiin sen olevan "läppärin nettikäyttöä" varten. En kylläkään ymmärrä, millä perusteella se päättyisi tämän vuoden lokakuussa.


Ei muuta kai voi, kuin mennä huomenna taas yrittämään.... Kerron sitten miten kävi.
Arvaus: Seuraava vaihe on sitten saada laskutus kohdalleen, mutta toivotaan, että se kuitenkin menee oikein,

Käyttäjätaso 1

@ArskaMa  kirjoitti:

Kiitos vastauksistasi!
Langan poistumisen vuoksi on koko ajan ollut täysin ymmärrettävää, että reititin tulee vaihtaa.




Jes ei mitään ja aivan!


 


 



@ArskaMa  kirjoitti:

Ei muuta kai voi, kuin mennä huomenna taas yrittämään.... Kerron sitten miten kävi.
Arvaus: Seuraava vaihe on sitten saada laskutus kohdalleen, mutta toivotaan, että se kuitenkin menee oikein,




Joko olet käynyt asioimassa liikkeessä. Jäin tosiaan odottamaan viestiäsi siitä, että kertoisit miten tänään meni? Saatiinko asiaasi eteenpäin? Ja varmasti, jos asioita on nyt katsottu kuntoon, niin laskutuksen oikeellisuudesta on myös pidetty huolta.

Kunniamerkki +3

Ennen kuin menin liikkeeseen huomasin, että ajokortti jäi kotiin, ei kannattanut mennä. Huomenna sitten uusi yritys.

Kunniamerkki +3

Nyt myymälässä selvisi tilanne eli otsikon varoitus on oikein.

  • TV-palvelu muuttui hieman huonommaksi, koska
    • Nyt vain toisella digiboksilla voi katsoa maksukanavia toisin kuin ennen. Läppärillä yhä pystyy katsomaan eli tämän kanssa on elettävä pari vuotta.
    • Toisesta digiboksista nyt puuttuu maksuton tallennus, joten live-katselua ei voi enää pysäyttää hetkeksi ja jatkaa kätevästi myöhemmin.  Tämä on selvä huononnus palvelun laatuun. En muistanut myymälässä vaatia tallennusta molempiin digibokseihin.   
    • Jos edellä olevat huononnukset olisin tiennyt, olisi vanha sopimus ja laitteet jääneet vähintään sopimuskauden loppuun.
  • TV-Palvelussa/digiboksissa, joka piti olla lopetettuna, oli laskutus yhä päällä. Nämä luvattiin sulkea ja hyvittää liika laskutus.
  • Nyt vielä katsotaan pari laskutuskautta, miltä näyttää, niin sitten vasta tietää lopullisesti

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hieman haluaisin vielä tarkentaa tätä tilannetta. DV8919 mallin boksin tullessa meille myyntiin tilanne oli se, että samaa palvelutunnusta pystyi käyttämään kahdella boksilla samanaikaisesti. Samoin palvelun tunnuksia pystyi ja edelleen pystyy käyttämään kahdella eri Telia TV-sovelluksella samanaikaisesti. Tähän on muutosta tullut nyt kevään aikana. Palvelutunnukset eivät toimi kuin yhdellä boksilla kerrallaan. 


Tarkoitus on alusta saakka ollut, että asiakkaalle palvelu myydään toimimaan vain yhdellä boksilla kerrallaan ja tarvittaessa asiakas voi tunnusta käyttää myös mobiililaitteella Telia TV -sovelluksen tai tietokoneella tv.telia.fi -sivuston kautta.


 


Mikäli palvelu on myyty niillä argumenteilla, että pystyt koko sopimuskauden käyttämään kahta boksia yhden sopimuksen tunnuksilla on myyntitapahtumassa annettu vakavaa virheellistä tietoa palvelun toiminnasta. Tämän vuoksi näkisin, että Telia TV-palvelu voidaan tarvittaessa irtisanoa kesken sopimuskauden vaikka määräaikainen sopimus olisi voimassa. 


 


 

Kunniamerkki +3

Kiitos vastaksestasi!

Sopeudumme tilanteeseen ja ensi kerralla pitää olla tarkempi, mitä "parannuksia" uudessa sopimuksessa palveluista on, kun sopimus vaihtuu. Tallennuksen katoaminen toiselta digiboksilta haittaa eniten.

Pieni korjaus ohjelmistoon olisi paikalllaan, miksi virheilmoitus väittää yhteyksiä olevan yli kaksi, kun niitä oli vain kaksi? Aluksi ajattelin sen johtuvan siitä, että  teillä palvelinpäässä luullaan istuntoja olevan enemmän kuin kaksi, kun kuormantasaaja vaihtaa palvelun toiselle palvelimelle. 

 

Olisin viikko sitten lopettanut kaiken yhteistyön Telian kanssa heti, kun se olisi ollut mahdollista, ellei meillä olisi pp.inet.fi sähköposteja käytössä.

Tänään luin, että niille saattaa tulla jatkoaikaa. Jos pp.inet.fi lopetaan, on todennäköistä, että kahden vuoden päästä vaihdamme kilpailijanne "...:n" palveluihin, jolla on paremmmat yhteydet kuin teillä niin kotona kuin Inarin mökillämme.


Kiitosta voin antaa tämän päivän palvelulle Triplan myymälassä, todella hyvää ja asiaan paneutuvaa! Saa välittää kiitokset!

 

Merkitsen tämän ratkaistuksi sitten, kun totean laskutuksen menneen oikein. Lähes 30 vuoden yhteistyö kanssanne on opettanut tämän. Uskon kuitenkin ja toivon tämän päivän jälkeen, että nyt kaikki on kunnossa seuraavaksi kahdeksi vuodeksi.  


@ArskaMa  kirjoitti:


Kiitosta voin antaa tämän päivän palvelulle Triplan myymälassä, todella hyvää ja asiaan paneutuvaa! Saa välittää kiitokset!




Välitän kiitokset Triplan myymälään 😁>

Kunniamerkki +3

Terve taas!

Nyt on ensimmäinen lasku saapunut. Toive, että kaikki olisi viimein kunnossa, ei toteutunut

  • Nettipakettin suhteen lasku ok.
  • Vanhasta digiboksista 2,83 € liikaa laskulla, mutta sanoin puhelimessa asiakaspalvelijalle, että ei tarvitse oikaista. Tällä tavalla mikään ei voi mennä pieleen.
  • Sähköpostit yllättäin muuttuneet maksullisiksi eli yli 10 euroa tuli kalliimmaksi ottaa "halvempi" "samoilla ominaisuuksilla" oleva nettiliittymä+kanavapaketit
    • Myyntihetkellä tästä sähköpostien maksulliseksi muuttumisesta ei mainittu mitään.

Tässä yhteenveto ja suomennos myyntihetken "Samat ominaisuudet halvemmalla"-lauseelle.

  • Vanha nettiliittymä: Hinta sisälsi sähköpostit --> Uusi nettiliittymä: Jokaisesta postilaatikosta pitää maksaa erikseen.
  • Vanha digiboksi 1 : Tallennus, maksulliset kanavat näkyivät --> Uusi digiboksi 1: OK, entiset ominaisuudet toimivat.
  • Vanha digiboksi 2:  Tallennus, maksulliset kanavat näkyivät samaan hintaan--> Uusi diboksi: Ei tallennusta eikä maksullisia kanavia. Tallennus ja paketit pitäisi ostaa erikseen tähän digiboksiin.

Onneksi puhelinliittymissämme ei tällä hetkellä ole määräaikaisia sopimuksia. Niille voi heti etsiä vaihtoehtoja toiselta operaattorilta.
Digibokseista ja kanavapaketeista pääsee tarvittaessa eroon viimeistään vuoden/parin vuoden päästä. Silloin en tule tekemään samaa virhettä, että uskon Telian myyjien "edellisempiin samat ominaisuudet" sisältäviin laitteisiin/paketteihin/nettiyhteyteen.

Sähköposti jää joksikin aikaa, koska on todella työlästä vaihtaa yli(?) 20 vuotta käytössä ollut "pp.inet.fi"-osoite kaikkiin palveluihin.

 

Tämä Telia on nyt ratkaistu tapaus ja siirryn yhä enemmän katsomaan, mitä toiset operaattorit tarjoavat ja miten toimivat.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@ArskaMa  kirjoitti:

Terve taas!


Nyt on ensimmäinen lasku saapunut. Toive, että kaikki olisi viimein kunnossa, ei toteutunut



  • Nettipakettin suhteen lasku ok.

  • Vanhasta digiboksista 2,83 € liikaa laskulla, mutta sanoin puhelimessa asiakaspalvelijalle, että ei tarvitse oikaista. Tällä tavalla mikään ei voi mennä pieleen.

  • Sähköpostit yllättäin muuttuneet maksullisiksi eli yli 10 euroa tuli kalliimmaksi ottaa "halvempi" "samoilla ominaisuuksilla" oleva nettiliittymä+kanavapaketit

    • Myyntihetkellä tästä sähköpostien maksulliseksi muuttumisesta ei mainittu mitään.




Tässä yhteenveto ja suomennos myyntihetken "Samat ominaisuudet halvemmalla"-lauseelle.



  • Vanha nettiliittymä: Hinta sisälsi sähköpostit --> Uusi nettiliittymä: Jokaisesta postilaatikosta pitää maksaa erikseen.

  • Vanha digiboksi 1 : Tallennus, maksulliset kanavat näkyivät --> Uusi digiboksi 1: OK, entiset ominaisuudet toimivat.

  • Vanha digiboksi 2:  Tallennus, maksulliset kanavat näkyivät samaan hintaan--> Uusi diboksi: Ei tallennusta eikä maksullisia kanavia. Tallennus ja paketit pitäisi ostaa erikseen tähän digiboksiin.


Onneksi puhelinliittymissämme ei tällä hetkellä ole määräaikaisia sopimuksia. Niille voi heti etsiä vaihtoehtoja toiselta operaattorilta.
Digibokseista ja kanavapaketeista pääsee tarvittaessa eroon viimeistään vuoden/parin vuoden päästä. Silloin en tule tekemään samaa virhettä, että uskon Telian myyjien "edellisempiin samat ominaisuudet" sisältäviin laitteisiin/paketteihin/nettiyhteyteen.


Sähköposti jää joksikin aikaa, koska on todella työlästä vaihtaa yli(?) 20 vuotta käytössä ollut "pp.inet.fi"-osoite kaikkiin palveluihin.


 


Tämä Telia on nyt ratkaistu tapaus ja siirryn yhä enemmän katsomaan, mitä toiset operaattorit tarjoavat ja miten toimivat.




Pahoittelut puolestani, että vaihto ei ole sujunut täysin ilman ongelmia. Onko sinulla tällä hetkellä käytössä minkälainen nettiyhteys meiltä? Jos käytössäsi on meidän kiinteä laajakaistayhteys (esim. valokuitu, kaapeli, kiinteä 5G), tulisi sinun saada sähköpostiosoitteet maksutta. Jos sähköpostilaatikoista on veloitettu ja käytössäsi on meidän kiinteä yhteys, on tuossa jokin mennyt pieleen ja asia olisi hyvä selvittää asiakaspalvelumme kautta. Olet oikeassa, että on ehdottoman tärkeää myyntitilanteessa sanoa, jos sähköpostiosoitteet muuttuvat maksullisiksi.


 


Telia TV digiboksin kuukausihinta on 13,90€ ja se ei sisällä kanavapaketteja tai Tallennuspalvelua. Kyseiset kanavat tulee tilata erikseen, eli pelkällä digiboksin kuukausihinnalla kanavapakettien sisältöjä ei näe. Tätä kautta en pääse katsomaan, minkälaisesta sopimuksesta sinun tilanteessasi on kyse, mutta meillä on olemassa paketteja, jotka sisältävät esimerkiksi Telia TV digiboksin + Tallennuspalvelun + C Moren yhteishintaan 21,90 €/kk. Voimassa olevat sopimuksesi ja niiden sisällöt näet Minun Teliasta.


 


Harmillista kuulla, jos aiot vaihtaa puhelinliittymäsi toisaalle. Mielellään kyllä katsotaan nuo paketit kuntoon niin, että ne palvelevat juuri sinua.

Kunniamerkki +3

Kiitos vastauksestasi!

Viimeinen pisara oli tämä yllättävä "toimii kuten ennenkin"-myyntipuheen todellinen merkitys eli sähköposti toimii, mutta se maksaa. Tämä unohtui kertoa.

Tämä varoituksena muille Hybrid-reitittimen omistajille.

Teillä ei ole tarjota valokuitua, kaapelia tai 5G:tä meille, joten turha mainita niistä sähköposteihin liittyen. Ette kohtele entisiä Hybrid-reitintin asiakkaita  tasapuolisesti. Vielä kerran, ehdotus muutokseen tuli teiltä, ei meiltä. Perusteluna oli mm. se, että poistatte kupariyhteyden lähitulevaisuudessa. 

 

Jos ei nyt uudestaan katsota mitään kuntoon. Syyn kielteiseen kantaani ymmärtää, kun lukee teidän aloitteesta tehdyt "parannukset" teidän palveluihimme..

Meillä oli ennenkin kaksi digibiksia ja uusien digiboksien hinnoittelussa ei ole mitään epäselvää. Pari euroa liikaa maksuja, mutta sen nyt tiedämme.
Myyntitanteessa luvattiin kanavapakettien ja tallennuksen toimivan molemmilla digibokseilla kuten ennenkin, ei toimi. Nyt näkyy vain toisessa ja toisessa ei ole enää tallennusta.

 

Tässä juuri katsoimme sähköpostit, lopetamme ainakin kolme sähköpostia, ja kolme puhelinliittymää saamme muualta halvemmalla ja tiedonsiirron niihin nopeampana.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@ArskaMa  kirjoitti:

Viimeinen pisara oli tämä yllättävä "toimii kuten ennenkin"-myyntipuheen todellinen merkitys eli sähköposti toimii, mutta se maksaa. Tämä unohtui kertoa.




Juuri näin, eihän se toimi kuten ennenkin. Tämä oli virheellisesti sanottu ja itsekin olisin tuohtunut. Omasta puolestani pahoittelut että homma ei mennyt putkeen. Kuten @SaJoonas tuossa aiemmin mainitsikin niin mielellämme pidämme teidän asikkaanamme myös puhelinliittymien osalta, mutta ymmärrän täysin jos haluat siirtyä "seuraavalle rastille". Tässä keskustelussa on tullut esiin tärkeitä asioita, kiitos sinulle että olet nostanut niitä esille. Meillä on parantamisen paikka monessakin kohtaa. 

Kunniamerkki +3

Farssi jatkuu. Jo toisen kerran sähköpostit ovat muuttumassa maksulliseksi, vaikka  minulle myytiin liikkeessänne 24 kuukaudeksi paketti “samoilla ominaisuuksilla”  kuin silloin vielä voimassa oleva sopimus. Tästä hetkestä vielä melkein vuoden piti olla ilmaiset sähköpostit. Kuten viestiketjusta näkee, pari muutakin poisjäävää ominaisuutta jäi myyjältä mainitsematta.  

Onneksi kilpailijoillanne on parempi ratkaisu kotimme nettiyhteydeksi.  Siirryn heidän asiakkaaksi heti, kun sopimukset Telian kanssa sen sallivat.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Farssi jatkuu. Jo toisen kerran sähköpostit ovat muuttumassa maksulliseksi, vaikka  minulle myytiin liikkeessänne 24 kuukaudeksi paketti “samoilla ominaisuuksilla”  kuin silloin vielä voimassa oleva sopimus. Tästä hetkestä vielä melkein vuoden piti olla ilmaiset sähköpostit. Kuten viestiketjusta näkee, pari muutakin poisjäävää ominaisuutta jäi myyjältä mainitsematta.  

Onneksi kilpailijoillanne on parempi ratkaisu kotimme nettiyhteydeksi.  Siirryn heidän asiakkaaksi heti, kun sopimukset Telian kanssa sen sallivat.

On totta, että sähköposti on siitynyt Fjordmailille 23.5. alkaen. @AaTanja  mainitsikin täällä toisessa ketjussa että jos on määräaikainen laajakaistasopimus, johon sähköpostipalvelu on kuulunut lisäpalveluna, ei sähköpostipalvelusta peritä maksuja määräaikaisen sopimuksen voimassaoloajalta nyt Fjordmailille siirtymisen jälkeenkään.

Kunniamerkki +3

Minulla on määräaikainen laajakaistasopimus ensi toukokuuhun. Miksi Fjordmail sanoo, että ensi kuun alussa pitää alkaa maksaa sähköpostista? Ovat kysyneet kuulemma tekniseltä tuelta, mutta käsittääkseni myyntinne, ei tekninen tuki, muutti sähköpostimme takaisin maksuttomiksi, koska 5g ei ole meille mahdollinen, jolloin ilmainen sähköposti olisi automaattisesti kuulunut pakettiin.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

mulla on elisa viihde premium mutta aion hankkia joko telia tv tai dna hubin myös niin on lisää katsottavaa

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Minulla on määräaikainen laajakaistasopimus ensi toukokuuhun. Miksi Fjordmail sanoo, että ensi kuun alussa pitää alkaa maksaa sähköpostista? Ovat kysyneet kuulemma tekniseltä tuelta, mutta käsittääkseni myyntinne, ei tekninen tuki, muutti sähköpostimme takaisin maksuttomiksi, koska 5g ei ole meille mahdollinen, jolloin ilmainen sähköposti olisi automaattisesti kuulunut pakettiin.

 

Tässä tapauksessa lienee kyse siitä, että 9.3.2022 jälkeen solmittuihin laajakaistasopimuksiin ei enää ole kuulunut sähköposti atuomaattisesti maksuttomana lisäpalveluna. Viimeisin sopimuksesi on tehty tuon päivämäärän jälkeisenä aikana toukokuussa 2022, jonka vuoksi hinnoittelu astuu voimaan Fjordmailin sinulle ilmoittamana ajankohtana. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +3

mulla on elisa viihde premium mutta aion hankkia joko telia tv tai dna hubin myös niin on lisää katsottavaa

Miten tämä lisäisi katsottavaa 🤔

Eikös kanavat ja apit ole samoja, katsoi niitä kenen tahansa palveluntarjoajan laitteilla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

mulla on elisa viihde premium mutta aion hankkia joko telia tv tai dna hubin myös niin on lisää katsottavaa

Miten tämä lisäisi katsottavaa 🤔

Eikös kanavat ja apit ole samoja, katsoi niitä kenen tahansa palveluntarjoajan laitteilla.

Samat jutut ovat vuoron perään kaikissa palveluissa. En itse ole oikein koskaan päässyt suoratoistojen makuun, kun ei yksinkertaisesti riitä aika vuorokaudesta muutenkaan.

Vastaa