Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sikke11_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vikakoodi 525, mitkään verkkotallenteet eivät näy

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
onko korjausehdotuksia? Kaikkien verkkotallenteiden katsominen epäonnistuu. vikailmoitus on 525 yhteysvirhe. digiboksille on tehty factory reset,ei auta.
häiriötiedotteita viasta ei ole, vikailmoitus on tehty. Soneran 24/7 chatissä kukaan ei vastaa vaikka arvioitu odotusaika oli 20 minuuttia sitten 0 minuuttia
4 vastausta
Fielder_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Täällä sama juttu, mitkään verkkotallenteet eivät ole näkyneet eilisestä lähtien. Tänä aamuna viimeksi kokeilin ja tuli yhteysvirhettä. Videontoistovirhe "Käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Yritä käynnistää ohjelma uudelleen." jne.

T. Fielder.
h1gh_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eilisestä lähtien sama ongelma täälläkin, verkkotallennuksia ei voi katsoa.
Vikatiedotetta ei ole asiasta annettu vaikka tuntuu olevan laaja ongelma.

Missä mennään?
jasso852_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tämäkin vielä! Ei kai tässä auta kuin hankkia uudestaan digiboksi ja unohtaa tämä "palvelu".
"Jollei pian ala toimia, tapahtuu kauheita, sanoi emäntä kun Downton Abbey jäi näkemättä". Uusi kansansanonta...
PS Vikatiedote, mikä se on? Joku nähnyt joskus?
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kaikille!

Pääkaupunkisedulla tällä hetkellä voi tallenteissa, ohjelmakirjastossa ja videovuokraamossa ilmetä ongelmia. Kannattaa vielä käynnistellä digiboksi uudestaan ja resetoida modeemi. Jos vika jatkuu, niin suosittelen tekemään vikailmoituksen joko Omilta sivuilta tai soittelemalla vikapalveluumme 0206 90101.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu