ARRIS 4302 - Tallenteen keskeyttäminen

  • 9 December 2017
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

koettakaas tuupata tähän boxiin sellainen softa, ettei sitä tarvi joka päivä sammutella ( irroittaa pistorasiasta)


eli jos olen aloittanut tallenteen katsomisen, mutta keskeyttänyt sen en saa katsottua sitä uudestaan, en myöskään pääse poistamaan tallenteita. kun sammutan sen irroitan piuhan laitan takaisin ja päälle niin sitten taas toimii. EI HYVÄ

Edit RaMaria: Otsikko


6 kommenttia

Kunniamerkki +14

@KAHR61 kirjoitti:

koettakaas tuupata tähän boxiin sellainen softa, ettei sitä tarvi joka päivä sammutella ( irroittaa pistorasiasta)


eli jos olen aloittanut tallenteen katsomisen, mutta keskeyttänyt sen en saa katsottua sitä uudestaan, en myöskään pääse poistamaan tallenteita. kun sammutan sen irroitan piuhan laitan takaisin ja päälle niin sitten taas toimii. EI HYVÄ




Onko laite kokeiltu resetoida? Jos on, niin suosittelen tekemään vikailmoituksen, eihän sen noin kuuluisi toimia toki.


@tilasto kirjoitti:


@KAHR61 kirjoitti:

koettakaas tuupata tähän boxiin sellainen softa, ettei sitä tarvi joka päivä sammutella ( irroittaa pistorasiasta)


eli jos olen aloittanut tallenteen katsomisen, mutta keskeyttänyt sen en saa katsottua sitä uudestaan, en myöskään pääse poistamaan tallenteita. kun sammutan sen irroitan piuhan laitan takaisin ja päälle niin sitten taas toimii. EI HYVÄ




Onko laite kokeiltu resetoida? Jos on, niin suosittelen tekemään vikailmoituksen, eihän sen noin kuuluisi toimia toki.




 mites resetointi tapahtuu?

Kunniamerkki +14

@KAHR61 kirjoitti:


@tilasto kirjoitti:


@KAHR61 kirjoitti:

koettakaas tuupata tähän boxiin sellainen softa, ettei sitä tarvi joka päivä sammutella ( irroittaa pistorasiasta)


eli jos olen aloittanut tallenteen katsomisen, mutta keskeyttänyt sen en saa katsottua sitä uudestaan, en myöskään pääse poistamaan tallenteita. kun sammutan sen irroitan piuhan laitan takaisin ja päälle niin sitten taas toimii. EI HYVÄ




Onko laite kokeiltu resetoida? Jos on, niin suosittelen tekemään vikailmoituksen, eihän sen noin kuuluisi toimia toki.




 mites resetointi tapahtuu?




1. Ota digiboksista virtajohto irti.
2. Paina digiboksin päällä olevaa painiketta pohjassa samalla kun digiboksin virtajohto kytketään takaisin ja pidä painike painettuna niin kauan kunnes etupaneelin valon vilkunta muuttuu vihreästä punaiseksi.
3. Kun TV ruudulle tulee kuva, paina kaukosäätimen INFO-painiketta, niin System Configuration Menu näkymä aukeaa. (INFO-painiketta voi alkaa näpsyttelemään jo sen jälkeen kun digiboksin painikkeesta on päästetty irti).
4. Valitse nuolinäppäimillä valikosta SYSTEM.
5. Valitse nuolinäppäimillä REMOVE SOFTWARE, paina OK, valitse yes ja paina OK.
6. Valitse nuolinäppäimillä FACTORY RESET, paina OK, valitse yes ja paina OK.
7. Navigoi nuolinäppäimillä EXIT-kohtaan ja paina OK.
8. Valitse EXIT OPTIONS -valikosta REBOOT WITHOUT SAVING ja paina OK. (Pitäisi olla automaattisesti valittuna, eikä anna vaihtaa muuksi jos resetointi on onnistuneesti suoritettu).
9. Digiboksi käynnistyy uudelleen ja pyytää syöttämään tunnukset.


 


https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Arris-vip-4303-ei-lataa-ohjelmisto/m-p/146298/highlight/true#M4877


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

4302-mallin digiboksissa:





  1. Katkaise virta pois digiboksista irroittamalla virtajohto laitteen takaa.

  2. Kytke virtajohto takaisin ja paina samanaikaisesti digiboksin päällä olevaa nappia pohjassa, odota kunnes etupaneelin valo lopettaa vilkkumisen ja muuttuu punaiseksi.

  3. Lopeta napin painaminen ja paina kaukosäätimen INFO-nappia, kun "Tervetuloa Telia TV -palveluun" tulee näkyviin.

  4. Ruudulle aukeaa System-valikko.




  1. Valitse REMOVE SOFTWARE, paina OK.

  2. Digiboksi varmistaa vielä poiston kysymyksellä, valitse YES ja paina OK.

  3. Navigoi nuolinäppäimillä kohtaan EXIT ja paina OK.

  4. Valitse valikosta REBOOT WITHOUT SAVING ja paina OK.

  5. Homma on valmis! Digiboksi käynnistyy nyt uudestaan. Syötä Telia TV -käyttäjätunnus ja –salasana laitteen käynnistyessä uudestaan tarvittaessa.


 


Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv/kaytto-ja-tilanteet-tv

KIITOS, kokeilen kun seuraavan kerran tilanne päällä


@KAHR61 kirjoitti:

KIITOS, kokeilen kun seuraavan kerran tilanne päällä




Moikka @KAHR61 ja tervetuloa yhteisöön! Hyviä ohjeita tuossa yllä jo saitkin, toivottavasti niistä oli apua. Mikäli ongelma ei tällä ratkea, otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin katsotaan tähän muuta ratkaisua. Tässä vielä yhteystiedot asiakaspalveluun

Vastaa