Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ19-06-2018 12:55
Tämmöistä digiboxi eilisestä lähtri valittanut ja kaikki on käynnistetty uudestaa ym.
Ja tilasin teiltä noin kaksiviikkoa sitten sen ilmaisen uuden digiboxin ja soitto tuli ja sano että lähettävät mutta mitään ei ole näkyny?!
19-06-2018 16:25
Hei @hanzski, onko digiboksi kytketty modeemiin verkkokaapelilla? Palvelureititinlaite kannattaa resetoida näiden ohjeiden mukaan.
Jos tämä ei kuitenkaan auta, niin otathan meihin yhteyttä vaikkapa Telian etusivun chatissä.
10-07-2018 19:29
No nyt hain tuon uuden digiboxin ja tämä tekee nyt vaan sitä että käynnistyy ja sammuun uudestaan?!! Sain wifin salasanat ym laitettua mutta eipä se tuosta lähde toimimaan.
10-07-2018 19:57
Millainen modeemilaite sinulla on käytössäsi? Wifin kautta toimiakseen Telia TV digiboksi laajakaistassa-palvelu vaatii Telialta tulleen Technicolor TG799Xtream-laitteen. Mikäli sinulla on vanhempi Technicolor tg799vac, Inteno dg301 tai Thomson tg789, tulee digiboksi kytkeä verkkokaapelilla.
10-07-2018 20:04
Joo mulla on just tuo thompsonin tg789, mutta eipä se auttanut vaikka verkkokaapelilla kytkin. Tulee vaan teksti ARRIS ruutuun ja mustapalkki sen alapuolelle ja sitten käynnistyy uudelleen.
11-07-2018 19:25 — muokattu 11-07-2018 19:28
Kokeile vielä poistaa ne langattoman verkon yhdistystiedot boksista. Laite saattaa nyt vanhasta muistista koettaa yhdistää verkkoon sen Wifin kautta eikä verkkokaapelilla ja TG789 laitteen kanssa tuo wifi ei toimi digiboksille saakka. Nollausohjeet saat tarvittaessa täältä
Jos ei auta niin laita vain häiriöilmoitus aiheesta tulemaan joko Omien sivujen kautta lomakkeella tai suoraan CHATista (arkisin avoinna 8-19.30, lauantaina 9-16.30). Todennäköisesti vaatii sitten toimenpiteitä verkon puolelta tai sitten ongelmaa on tuossa Thomsonin reitittimessä.
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.