Ilmaiset elokuvat


Mistä voin tarkistaa, milloin olen katsonut elokuvia Sonera Viihteen videovuokraamosta? 

 

 


11 kommenttia

Pääset näkemään kaikki vuokraukset menemällä polkua Menu-> Tietoa palvelusta ->Vuokraukset.


Löytyikö?

Löysin, kiitos. 

 

Sain 7.2.2015 sähköpostiini viestin:

 

Hei! Sinulla on nyt käytettävissäsi 1  elokuvalippu, jonka voit käyttää Soneran videovuokraamossa elokuvien katseluun. Voit valita katsottavan elokuvan vapaasti kaikista vuokraamon elokuvista. T. Sonera

 

Olen katsonut elokuvan 16.3. ja 28.3. ja molemmista on laskutettu uusimmalla laskullani. En ole huomannut minkäänlaista mahdollisuutta valita maksullisen ja ilmaisen elokuvan välillä ja olen olettanut, että ensimmäinen viestin jälkeen katsomani elokuva on siis ollut ilmainen. Jos listalla ei näytetä ilmaisia elokuvia, kaivakaa ne jostain esiin ja todistakaa, että olen etuni käyttänyt. Muussa tapauksessa vähennän laskultani 16.3. katsomani elokuvan hinnan 4,99 euroa.

@annamixxx tervetuloa muuten mukaan Klaaniin.


 


Tuota mietin sellaista, että miten pitkään sulla Viihde on ollut voimassa? Oletko ottanut tuolloin helmikuussa mobiiliviihteen käyttöösi?


 


Jos olet tuon mobiiliviihteen ottanut käyttöösi tuossa alkuvuonna, koskee tuo saamasi viesti sitä mobiiliviihteen videovuokraamoa, ei siis kiinteän.


 


Tarvittaessa voit olla yhteydessä meidän aspaan, esimerkiksi Omien Sivujen Chatin (kysy meiltä) kautta. Tätä kautta autamme mielellämme sellaisissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. :)

Pitää paikkansa, että otin mobiiliviihteen ilmaisen kokeilujakson tuolloin.

 

Saamassani viestissä sanotaan kirjaimellisesti kuten edellisessä viestissänikin lukee:

 

Hei! Sinulla on nyt käytettävissäsi 1  elokuvalippu, jonka voit käyttää Soneran videovuokraamossa elokuvien katseluun. Voit valita katsottavan elokuvan vapaasti kaikista vuokraamon elokuvista. T. Sonera

 

Missä tuossa lukee että kyse on mobiiliviihteen vuokraamosta?

 

En keskustele chatissa "asiantuntijoidenne" kanssa. Pitävät asiakkaita täysin tolloina vaikka eivät itse tiedä senkään vertaa kuin asiakas itse. Olen yrittänyt, mutta tärkeintä heille on tarkistaa pitävätkö osoitetietoni paikkansa ja olenko huomannut kaikki houkuttelevat tarjouksenne. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Täällä Klaanissa ei voida asiakastietoja käsitellä ja mikäli et halua chatin kautta olla yhteydessä, niin saat asiakaspalvelun kiinni myös Twitterissä tai Facebookissa. Kannattaa laittaa tästä viestiä, niin saadaan tilanne katsottua kuntoon.

No, eik


@NikoNo kirjoitti:

Täällä Klaanissa ei voida asiakastietoja käsitellä ja mikäli et halua chatin kautta olla yhteydessä, niin saat asiakaspalvelun kiinni myös Twitterissä tai Facebookissa. Kannattaa laittaa tästä viestiä, niin saadaan tilanne katsottua kuntoon.


No,eikö puhelimella voi näitä asioita hoitaa? Kaikki ei todellakaan ole missään Twitterissä tai teinien suosimassa Facebookissa. Teillä on myös aikuisia asiakkaita. Voisitte huomioida myös heitä/meitä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Ilman muuta puhelimessa tällaiset voidaan hoitaa, numero on 0200 17000. Tai jos et halua tai kerkeä soittaa niin Omilla Sivuilla on palvelupyyntölomakkeita jonka täyttämällä asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyden.

Tapoja on siis monia, somen lisäksi 🙂

Kun yritetään kehittää hienoja palveluja, unohdetaan, että yksinkertainen on parasta. Näihin eri asiakaspalvelumuotoihin, -reitteihin ja -tapoihin tukehtuu, ei niistä saa enää mitään tolkkua, ja oikeasti teillä on siellä töissä ihmisiä, jotka eivät ole riittävän hyvin perehtyneet tehtäviinsä. Aikaa kuluu aivan tarpeettomasti turhiin asioihin. 

 

Puhelimellakaan en halua ottaa yhteyttä, koska en jaksa sen aikuisviihdeäänisen automaatin kanssa keskustella. Vaihtakaa siihen edes joku normaalisti puhuva tyyppi. Tosin äänestä riippumatta menee hermo, kun ei koskaan ymmärretä toisiamme eikä valikoista löydy sopivaa vaihtoehtoa. Mutta tuo soittopyynnön jättämismahdollisuus on ihan hyvä, sitä voisin jopa kokeilla. Tosin eihän tässä asiassa mitään selvittämistä sinänsä ole. Kävi jo selväksi, että ilmainen elokuva on mobiiliviihteessä. Laittakaa nyt jatkossa kuitenkin siihen viestiin tarkennus, etteivät muut mene vipuun, niin säästytte muutamalta valitukselta.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Halusin tulla vielä kertomaan tähän ketjuun, että nyt on tekstiviestien pohjat korjattu selkeämpään muotoon. Nyt siellä näkyy siis selkeästi, että onko ilmainen vuokraus Viihdepakettiin vai Mobiiliviihteeseen. Kiitos hurjasti @annamixxx palautteestasi! Näin ne hommat menee eteenpäin, kun viestiä laitetaan teiltä eteenpäin meidän talossa oikeille tahoille.

Hyvä juttu.

 

Tämä viesti tuli minulle sähköpostiin, korjasittehan myös sen pohjan? 

Tämä on vielä selvityksessä, mutta ainakin noi tekstarit on ok. :) 

Vastaa