Mix kanavapaketin kanavien vaihto ja valinta netissä?

  • 5 December 2017
  • 3 kommenttia
  • 41 katselukertaa

Kaapelikortin omistajana olen aiemmin voinut valita ja vaihtaa kanavat netissä. Nyt useiden kuukausien passiivisuuden jälkeen ei tämä enää onnistu. Minulla on S kanavapaketti mutta Telian omat sivut eivät sisällä tätä mahdollisuutta?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@adantus kirjoitti:

Kaapelikortin omistajana olen aiemmin voinut valita ja vaihtaa kanavat netissä. Nyt useiden kuukausien passiivisuuden jälkeen ei tämä enää onnistu. Minulla on S kanavapaketti mutta Telian omat sivut eivät sisällä tätä mahdollisuutta.




Hei @adantus ja tervetuloa Yhteisöön! Mix S kanavien vaihto on edelleen mahdollista telia.fi -sivujen kautta. Mitä tuossa tarkkaan ottaen tapahtuu kun yrität kanavia muuttaa? Löytyykö Mix S paketti sieltä sinun tiedoistasi kuitenkin? Pääsetkö muokkaamaan sitä lainkaan vai mitä tuossa tapahtuu? Jos mahdollista, voit toki liittää jonkin kuvankin tähän viestiketjuun jos sivuilla on esim. virheilmoitus tms.

Hei,

 

Kun menen nettiin telia.fi /omat sivut pääsen allaolevaan näkymään. Tämän jälkeen mikään ei toimi. Jos valitsen "Sopimuksen tiedot" ei taphdu mitään. Jos toisesta kohtaa omilla sivuilla valitsen "muokkaa omia kanavia" aukeaa uusi tyhjä sivu.

Mistään en saa esille kanavaluetteloa josta oman mixin voisi valita. Sopimuksen tietoja - pituutta, hintoja,valittavia kanavia en saa näkyviin mistään.

MIX S TVO


Telia Mix S on kanavapaketti, johon voit itse valita 6 lempikanavaasi yli 30 kanavan joukosta! Valikoimasta löytyy kanavia seuraavista kategorioista:

  • Elokuvat
  • Lastenohjelmat
  • Uutiset ja ajankohtaisohjelmat
  • Ruotsinkieliset kanavat
  • Ulkomaalaiset ja kulttuurikanavat
  • Urheilukanavat
  • Luonto, tiede ja dokumentit
  • Viihde

Tutustu kanaviin osoitteessa telia.fi/mix. Mix S-paketin kanavia lisätään ja muutetaan Telia TV:n "MIX-paketit" -valikosta kaukosäätimellä. Ennen valinnan tekemistä Mix-paketin kanavalista on tyhjä. Mix-paketin kanavia voit vaihtaa kerran kuukaudessa, jokaisen kuukauden ensimmäisestä päivästä alkaen.

 


SOPIMUKSEN TIEDOT
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Jopas kuulostaa erikoiselta. Oletko kokeillut käyttää sivustoa toisella selaimella tai tyhjentää nykyisen selaimen välimuistia? Olisiko tuosta apua? Entä millä tunnuksella kirjaudut palveluun, onko käytössä verkkopankkitunnus tai sillä luotu Telia-tunnus?

Vastaa