Ohjelmatiedot puuttuvat

  • 9 January 2018
  • 6 kommenttia
  • 40 katselukertaa

Viasatin suomen urheilukanavilta ja nhl extroilta puuttuu ohjelmatiedot sovelluksesta, jo pari päivää häiriköinyt.


6 kommenttia

Taitaa olla ominaisuus joka tulee maksutta mukaan. Sen verran kiitettävästi täällä on asiaa käsitelty talon puolesta. 

Moro Xjupux!

 

Tuo ongelma on tiedossa ja korjauksessa meidän verkonhallinnalla. Suoraan en pysty tästä lupaamaan korjausaikaa mutta tänään viimeksi asiaa hoputettu eteenpäin. 

 

Jos asiasta haluaa tiedon tekstiviestillä kun kunnossa niin kannattaa piipahtaa vaikka meidän häiriöilmoitusten chatissa niin  voidaan tehdä sinulle oma vikailmoitus :smileyhappy:

Kunniamerkki +3

Liittyneekö tähän ohjelmatietojen puuttumiseen... mutta minulta ei ohjelmakirjastosta löydy enää ollenkaan näitä viasatin suomenkielisiä urheilukanavia...ovat mystisesti kadonneet.

 


@Jamo06 kirjoitti:

Liittyneekö tähän ohjelmatietojen puuttumiseen... mutta minulta ei ohjelmakirjastosta löydy enää ollenkaan näitä viasatin suomenkielisiä urheilukanavia...ovat mystisesti kadonneet.

 


Tähän tosiaan nyt liittyy. Ohjelmakirjaston ohjelmat tallentuvat EPG-tietojen mukaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Otsikko on oikea niin kirjoittelen tänne.  Onko kuinka "normaalia" että ohjelmatiedot puuttuvat? Ja miksi puuttuu? Olen useinkin nähnyt nuo sanat ohjelmistossa, mutta en ole ajatellut asiaa, ennenkuin nyt. Kuva eiliseltä 27.4 jossa kahdelta kanavalta puuttuu. 

Nyt vasta tuli hox hox, että en tiedä mitä tuolloin on, ja jos on "mun" ohjelma niin en voi tallentaa. Katson kaikki tallennusten kautta.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Otsikko on oikea niin kirjoittelen tänne.  Onko kuinka "normaalia" että ohjelmatiedot puuttuvat? Ja miksi puuttuu? Olen useinkin nähnyt nuo sanat ohjelmistossa, mutta en ole ajatellut asiaa, ennenkuin nyt. Kuva eiliseltä 27.4 jossa kahdelta kanavalta puuttuu. 

Nyt vasta tuli hox hox, että en tiedä mitä tuolloin on, ja jos on "mun" ohjelma niin en voi tallentaa. Katson kaikki tallennusten kautta.

 

Ei ole normaalia, että ohjelmatiedot puuttuisi. Vain jos ohjelmaa kanavalla ei tule, on tuo ilmoitus oikein. Tietenkään tässä tilanteessa kyse ei ole siitä vaan häiriötilanteesta. Tarkistin niin osa ohjelmatiedoista MTV3 ja MTV Sub kanavilla voi puuttua laajemman häiriön vuoksi. Sen vuoksi myös tallenteet voi siis jäädä tallentumatta häiriön aikana.

Vastaa