Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tomppa_1
Vakiokalustoa ☆
  • 41 custom-general.kudos
  • 193 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Sähköpostin salasanan vaihtaminen ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Perjantai-illasta asti sähköpostin salasanan vaihtaminen ei ole toiminut eli kirjauduin tunnus-1 ja pääsähköpostin salasana, ja klikkasin laajakaistan kohtaa. Tämän jälkeen tulee virheilmoitus.

14 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 163 custom-general.kudos
  • 892 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

@Tomppa_1  kirjoitti:

Olen testannut vaihtamista tietokoneella, tabletilla ja matkapuhelimella, ja kaikilla laitteilla tulee sama virheilmoitus.

Selvä, ongelma voi siis nyt liittyä tunnukseen. Ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.

Tomppa_1
Vakiokalustoa ☆

Oletteko tutkineet tarkemmin tämän toimivuutta ?

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 163 custom-general.kudos
  • 892 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

@Tomppa_1  kirjoitti:

Oletteko tutkineet tarkemmin tämän toimivuutta ?

Itselleni ei ole tullut tietoon, että tukintaa olisi aloitettu. Oletko ollu asiakaspalveluumme yhteydessä? Jos olet ja sinulle on kuitattu häiriön selvitys aloitetuksi niin varmasti tutkinta on käynnissä.

Ilman asiakastietoja ja tunnusta, jolla kirjaudut, ei tutkintaa voida aloittaa koska emme ole itse pystyneet toistamaan ongelmaa. Tutkintaa varten tolisi tärkeää tietää: asiakasnumero, käytettävä tunnus, ongelman esiintymisen ajankohdat, käytettävä selain ja sen versio. Näitä asiakastietoja emme voi kysellä täällä Yhteisössä, siksi olen pyytänyt olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.

Tomppa_1
Vakiokalustoa ☆

Tilasin aamulla soittopyynnön häiriöpuolelta, ja minulle soitettiin iltapäivällä. Tekninen asiantuntija sai myös saman virheilmoituksen käyttäjätunnuksellani eli jotain teknistä häiriötä on. Löytyykö tämä ongelma vikailmoituslistalta ?

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 229 custom-general.kudos
  • 1005 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions

@Tomppa_1  kirjoitti:

Tilasin aamulla soittopyynnön häiriöpuolelta, ja minulle soitettiin iltapäivällä. Tekninen asiantuntija sai myös saman virheilmoituksen käyttäjätunnuksellani eli jotain teknistä häiriötä on. Löytyykö tämä ongelma vikailmoituslistalta ?

Harmi, ettemme pysty Telia Yhteisön kautta katsomaan tätä asiaa tarkemmin. Häiriöilmoitukset ilmeisemminkin teki tästä ilmoitusta eteenpäin. Yleistä vikatilannetta tästä ei ole tiedossamme, joten jäänee tunnuskohtaiseksi häiriötilanteeksi. Saat siitä kyllä vastausta, kun tilanne on tutkittu.