22-08-2021 12:32
Perjantai-illasta asti sähköpostin salasanan vaihtaminen ei ole toiminut eli kirjauduin tunnus-1 ja pääsähköpostin salasana, ja klikkasin laajakaistan kohtaa. Tämän jälkeen tulee virheilmoitus.
22-08-2021 17:44
@Tomppa_1 kirjoitti:
Olen testannut vaihtamista tietokoneella, tabletilla ja matkapuhelimella, ja kaikilla laitteilla tulee sama virheilmoitus.
Selvä, ongelma voi siis nyt liittyä tunnukseen. Ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
23-08-2021 21:18
Oletteko tutkineet tarkemmin tämän toimivuutta ?
24-08-2021 08:53
@Tomppa_1 kirjoitti:
Oletteko tutkineet tarkemmin tämän toimivuutta ?
Itselleni ei ole tullut tietoon, että tukintaa olisi aloitettu. Oletko ollu asiakaspalveluumme yhteydessä? Jos olet ja sinulle on kuitattu häiriön selvitys aloitetuksi niin varmasti tutkinta on käynnissä.
Ilman asiakastietoja ja tunnusta, jolla kirjaudut, ei tutkintaa voida aloittaa koska emme ole itse pystyneet toistamaan ongelmaa. Tutkintaa varten tolisi tärkeää tietää: asiakasnumero, käytettävä tunnus, ongelman esiintymisen ajankohdat, käytettävä selain ja sen versio. Näitä asiakastietoja emme voi kysellä täällä Yhteisössä, siksi olen pyytänyt olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
24-08-2021 17:14
Tilasin aamulla soittopyynnön häiriöpuolelta, ja minulle soitettiin iltapäivällä. Tekninen asiantuntija sai myös saman virheilmoituksen käyttäjätunnuksellani eli jotain teknistä häiriötä on. Löytyykö tämä ongelma vikailmoituslistalta ?
24-08-2021 17:37
@Tomppa_1 kirjoitti:
Tilasin aamulla soittopyynnön häiriöpuolelta, ja minulle soitettiin iltapäivällä. Tekninen asiantuntija sai myös saman virheilmoituksen käyttäjätunnuksellani eli jotain teknistä häiriötä on. Löytyykö tämä ongelma vikailmoituslistalta ?
Harmi, ettemme pysty Telia Yhteisön kautta katsomaan tätä asiaa tarkemmin. Häiriöilmoitukset ilmeisemminkin teki tästä ilmoitusta eteenpäin. Yleistä vikatilannetta tästä ei ole tiedossamme, joten jäänee tunnuskohtaiseksi häiriötilanteeksi. Saat siitä kyllä vastausta, kun tilanne on tutkittu.