Telia sähköposti ja roskapostin määrä

  • 19 August 2017
  • 7 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Miten ihmeessä nyt on alkanut tulla roskapostia inet-sähköpostiin jopa sadoittain. On S-market, ticket,finnkinoa jne... jopa kymmenittäin näitäkin.


 


EIKÖ INETIN VALONTA TOIMI ??????

Edit IlariJR: Otsikkoa muokattu ja siirretty aihe oikealle alueelle.


7 kommenttia

Kunniamerkki +14

Aiheesta on jo olemassa parikin ketjua

https://yhteiso.telia.fi/t5/Tietokoneet-tietoturva-ja-Telian/Roskaposti-suodattimen-paivitys/m-p/128505

https://yhteiso.telia.fi/t5/Yhteison-olohuone/Roskaposti-tulva-jatkuu/m-p/118033

 

Jaa ratkaisu? Vaihda gmaliin tai outlookiin.


Kunniamerkki +10

@verttix kirjoitti:

Miten ihmeessä nyt on alkanut tulla roskapostia inet-sähköpostiin jopa sadoittain. On S-market, ticket,finnkinoa jne... jopa kymmenittäin näitäkin.

 

EIKÖ INETIN VALONTA TOIMI ??????


Ei tietenkään toimi, kun inet saa roskapostittajilta .... arvaat kyllä mitä $$$$$.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@kefiiri kirjoitti:


@verttix kirjoitti:

Miten ihmeessä nyt on alkanut tulla roskapostia inet-sähköpostiin jopa sadoittain. On S-market, ticket,finnkinoa jne... jopa kymmenittäin näitäkin.


 


EIKÖ INETIN VALONTA TOIMI ??????




Ei tietenkään toimi, kun inet saa roskapostittajilta .... arvaat kyllä mitä $$$$$.




Tosiaan inettiin tulee vaikka mitä roskaa. "tili sulkeutuu" , varoitus 5/5  , ota spotify 5 kruunua, ja vaikka mitä. Onneksi aika tehokkaat avainsanat olen keksinyt, niin menee suoraan roskakansioon nuo turhat viestit.

Kunniamerkki +14

@Purnipsi kirjoitti:
Onneksi aika tehokkaat avainsanat olen keksinyt, niin menee suoraan roskakansioon nuo turhat viestit.

Pystyykös tuossa inetissä viemään/tuomaan noita listoja? Jos pystyy niin pistä ihmeessä filtteri jakoon, kun täällä tuntuu olevan tarvetta. Sitähän voisi sitten jokainen käyttäjä aina päivittää ja taas "uusi versio" jakoon :D

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +6

Oletkohan ottanut osaa kilpailuihin, montako eläintä näet, montako neliötä näet. Itse otin aikoinaan ja sen jälkeen tuli jo 50 roskapostia päivässä.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@klontti kirjoitti:

Oletkohan ottanut osaa kilpailuihin, montako eläintä näet, montako neliötä näet. Itse otin aikoinaan ja sen jälkeen tuli jo 50 roskapostia päivässä.


 




En ole, mutta on tullut käytettyä rekattaessa palveluihin, kuten Dropbox. Senkin käyttäjätunnukset ovat aikanaan vuodettu sähköpostiosoitteineen


 


@tilasto pitääpä katsoa, saako suotimen tuotua. Muistaakseni ei, mutta voihan nuo aina listata. Roskapostikansioon päätyy toki joitain oikeitakin viestejä, mutta kun sen kerta viikkoo tyhjää huomaa ne tärkeätkin.

 

Minulle taas ei tule kuin muutamalta lähettäjältä niissäkin osa roskapostina.

Vastaa