pp.inet.fi sähköpostin ongelmat

  • 26 April 2019
  • 6 kommenttia
  • 29 katselukertaa

Onko tässä spostiohjelmassa ollut jotakin ongelmia, kun välillä jumityaa, hidastelee ja äsken ei avautunut ollenkaan ja sitten toisella kertaa avautui. Tähän osoitteeseen lähetettiin myös linkki osoitteen varmistamiseksi, mutta kun saapuneet kansio ei avautunut ollenkaan, niin miten linkin vahvistaa? Myöhemmin sitten avautui ja sain tämän viestin lähetettyä. Tuossakin ylläpitäjälle korjattavaa, ei pidä lähettää viestiä osoitteeseen, joka ei toimi ja josta halusi kysyä!! Vaihtoehtoinenkin tapa pitäisi olla.


6 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +6

Viimeisen parin viikon aikana on mulla tullut ilmoitus Telian sähköpostiin mennessä, "istutosi on vanhentunut". Nordealla sama juttu ollut pitkään, kun painaa tunnusluku kortin valinnan, tulee ilmoitus, "istutosi on vanhentunut".

Johtuukohan se siitä, kun mulla on evästeiden automaattinen poisto kun selaimen sammuttaa.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@klontti@  kirjoitti:

Viimeisen parin viikon aikana on mulla tullut ilmoitus Telian sähköpostiin mennessä, "istutosi on vanhentunut". Nordealla sama juttu ollut pitkään, kun painaa tunnusluku kortin valinnan, tulee ilmoitus, "istutosi on vanhentunut".

Johtuukohan se siitä, kun mulla on evästeiden automaattinen poisto kun selaimen sammuttaa.

 


Telian sähköpostissa Webmailissa on aikakatkaisu 30min automaattisesti, joten mahdollisesti johtuisiko kohdallasi siitä istunnon vanhenemistieto. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +6

Se "istuntosi on vanhentunut" tulee heti kun on kirjautunut sisään. Pitää kirjautua uudestaan sitten toimii. Tänään kävin pikaisesti ja näin ettei ole uusia posteja ja painoin ulos kirjautumisen, saman tien välähti, että "istuntosi on vanhentunut".

 

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@klontti@  kirjoitti:

Se "istuntosi on vanhentunut" tulee heti kun on kirjautunut sisään. Pitää kirjautua uudestaan sitten toimii. Tänään kävin pikaisesti ja näin ettei ole uusia posteja ja painoin ulos kirjautumisen, saman tien välähti, että "istuntosi on vanhentunut".

 

 


Siis käytätkö webmailia, klikkaa linkistä, niin tiedetään että puhutaan tästä samaisesta paikasta. Vai käytätkö jotain muuta sähköpostiohjelmaa? 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +6

Webmailia, just sitä mihin linkki vie. Siinä läpyskässä lukee myös "kirjaudu uudestaan", kun webmailiin mennessä ilmoittaa istunnon vanhentuneen.

Äsken kun sillä linkillä meni, ei ilmoitellut istunnon vanhentuneen. Johtuisiko siitä, että linkki aukaisee uuden alasivun selaimeen vai mikä se on nimeltään.

 

Käyttäjätaso 7

@klontti@  kirjoitti:

Webmailia, just sitä mihin linkki vie. Siinä läpyskässä lukee myös "kirjaudu uudestaan", kun webmailiin mennessä ilmoittaa istunnon vanhentuneen.

Äsken kun sillä linkillä meni, ei ilmoitellut istunnon vanhentuneen. Johtuisiko siitä, että linkki aukaisee uuden alasivun selaimeen vai mikä se on nimeltään.

 


Hmmmm...

 

Olisikohan kyse siitä , että selaimen välimuistissa on jotakin vanhentunutta tietoa , joka kiusaa. Kokeile tyhjentää selaimen välimuisti. Jos ei auta , niin sitten tee vikailmoitus.

Vastaa