Mä sai tommosen

  • 5 November 2019
  • 9 kommenttia
  • 18 katselukertaa

3EB51208.  Siispä telia, kerro mikä tuo on


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


Missä yhteydessä tuollainen koodi tuli? Onko se kenties jokin virhetunniste tai vastaava?

Vastatessa tänne tuli vastauksena

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Rami107@  kirjoitti:

Vastatessa tänne tuli vastauksena











Ok, @TeroRe on parhaat valmiudet noiden selvittelyyn.


 


Yleensä tuollainen virhe voi tulla, jos vaikka vastaat ketjuun, jota juuri moderaattori on esim. siirtänyt toisaalle, toiseen aihealueeseen, tai muuten muokannut. 

Tossa alempaa on mitä tuli. Mistä ****sta mä tiedän mikä toi on? Kait se joku vika/virhekoodi on, mä en sitä kirjoittanut

Siis mun pitää tietää koska voi vastata, moderoottori voi "korjata" mielipidettäni, siispä en saa vastata koska mielipiteesi ei ole sopiva, eikös tuolla itäsuomessa ole tommonen zydeemi

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Purnipsi  tuossa jo kertoi vaihtoehtoisia tilanteita joissa vastaava virheilmoitus voi tulla. Muita vaihtoehtoisia syitä voi olla esimerkiksi kun olet kirjoittamassa viestiä tai painamassa että "Lähetä viesti" niin jos nettiyhteydessä on juuri sillä hetkellä ongelmia niin alusta voi herjata siinä kohtaa. Lisäksi, jos olet ollut pitkään tekemättä mitään (Lue=Et ole klikkaillut mitään linkkiä tai painiketta kahteen tuntiin tai vaikka kirjoitat viestiä tänne pidempään kuin kahden tunnin ajan) ja niin sitten alusta tekee kirjautumiselle tietoturvasyistä aikakatkaisun. Yleensä tuosta herjasta pääsee etenemään kun painaa selaimen back-nappia ja kokeilee sitten uudelleen.


 


Jos herja jatkuu niin kerrohan tarkemmin, että missä yhteydessä tuo herja tulee (mitä olet tehnyt ja tekemässä) sekä selaimen tiedot niin voimme tutkia asiaa tarkemmin.

Vain ja ainoastaan telian sivuilla ongelmia, tieteskin minun koneessa vika, kuvitteletko että kaksituntia kirjoittaisin vastausta (oletko pelle, olemmeko me pellejä vai ovatko kaikki pellejä)

Yhteyteni on ainoastaan 100megaa (riittää muualle, ei telialle) sehän kyllä takkuaa telialla

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Rami107@  kirjoitti:

Vain ja ainoastaan telian sivuilla ongelmia, tieteskin minun koneessa vika, kuvitteletko että kaksituntia kirjoittaisin vastausta (oletko pelle, olemmeko me pellejä vai ovatko kaikki pellejä)


Yhteyteni on ainoastaan 100megaa (riittää muualle, ei telialle) sehän kyllä takkuaa telialla




En kuvittele enkä oleta mitään, kerroin vain vaihtoehdot mistä tuollainen herja voi johtua. Sen lisäksi mitä ketjussa oli jo aikaisemmin kerrottu.


 


Jos vika toistuu niin kerro tosiaan tarkemmin tilanteesta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Joo, siis eihän tuota koodia kukaan itse kirjoita.


 


Kuten Tero tuossa kirjoitti, niin tuo on foorumisivuston antama virhelimoitus, jos jotain menee vikaan sivustolla.


 


Itse en kyllä tiedä siitä, mitä missäkin päin on tai ei ole tapana tehdä. Jos jostain syystä jotain viestiä Telian moderaattorit muokkaisivat, niin he kyllä kirjoittavat muokkauksen syyn selkeästi esille. Esimoderointia tai jotain piilossa olevaa ei ole. Ainoastaan kirosanat menevät piiloon.

Vastaa