Miten saan sähköposti-ilmoitusten osoitteen vaihdettua?

  • 12 July 2017
  • 8 kommenttia
  • 22 katselukertaa

Hei!

Olen sulkemassa sähköpostiosoitteen, jonne nyt yhteisö lähettää ilmoitukset viesteistä jne.

 

Missä saan vaihdettua tilalle toisen meiliosoitteen?

 

Kiitos!


8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@mitenmodeemiauki kirjoitti:

Hei!


Olen sulkemassa sähköpostiosoitteen, jonne nyt yhteisö lähettää ilmoitukset viesteistä jne.


 


Missä saan vaihdettua tilalle toisen meiliosoitteen?


 


Kiitos!




Moi! Saatko laitettua mulle täällä Yhteisössä privaviestiä ja ilmoita sun uusi email osoite sitä kautta. Vaihdetaan se sun tietoihin sitten heti kun mahdollista!

Kiitos! Lähetin yksityisviestin! :)

Minä vaihdoin sähköpostiosoitteeni Omat tietoni ja asetukset -kohdasta, mutta ilmeisesti muutos ei päivity tänne yhteisöön. Yhteisön ilmoitukset tulevat edelleen vanhaan osoitteeseen, eikä täältä löydy omaa sähköpostiosoitetta jota voisi muuttaa. Pitääkö uusi osoite todella ilmoittaa ylläpitäjille yksityisviestillä?

Kunniamerkki +14

 


@tonyboy kirjoitti:

Minä vaihdoin sähköpostiosoitteeni Omat tietoni ja asetukset -kohdasta, mutta ilmeisesti muutos ei päivity tänne yhteisöön. Yhteisön ilmoitukset tulevat edelleen vanhaan osoitteeseen, eikä täältä löydy omaa sähköpostiosoitetta jota voisi muuttaa. Pitääkö uusi osoite todella ilmoittaa ylläpitäjille yksityisviestillä?


Kyllä se taitaa näin olla https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@tilasto kirjoitti:

 



@tonyboy kirjoitti:

Minä vaihdoin sähköpostiosoitteeni Omat tietoni ja asetukset -kohdasta, mutta ilmeisesti muutos ei päivity tänne yhteisöön. Yhteisön ilmoitukset tulevat edelleen vanhaan osoitteeseen, eikä täältä löydy omaa sähköpostiosoitetta jota voisi muuttaa. Pitääkö uusi osoite todella ilmoittaa ylläpitäjille yksityisviestillä?




Kyllä se taitaa näin olla https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage




Vaihtaaksesi Yhteisössä käyttämäsi sähköpostiosoitteen toimi näin:



Lähetä yksityisviesti Yhteisömanagerille nimimerkillä TeroRe ja kerro viestissäsi nykyinen sekä uusi sähköpostiosoitteesi.

Selvä juttu.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

sähköposti-osoitteen vaihto pitäisi olla helpompaa. onkohan syynä ettei ole linkki aktivointia.

Moi @lasselusse! Toistaiseksi Yhteisön mailiosoitteen vaihto onnistuu laittamalla yksityisviestiä @TeroRe:lle, joka toimii meidän yhteisöpomona. Olisi toki helpompaa, jos sen voisi vaihtaa itse, mutta teknisten rajoitteiden vuoksi se ei toistaiseksi ole mahdollista. Asia on kuitenkin tiedossamme ja pyritään löytämään siihen ratkaisu tulevaisuudessa :)

Vastaa