DigiHate kirjoitti:
DV8919: Kaksi erilaista vikaa tähän samaan….
TeliaPlay ver. 12.2.56 / YleAreena ver. 12.0.2
1:
Viime aikoina (taas vaihteeksi) jotkut talletetut ohjelmat eivät suostu käynnistymään: Esimerkkeinä 2.12. LIV-kanavan elokuva “FC Venus” ja 4.12. YLE TV2-sarjan “Korpelan kujanjuoksu” osa 5. Muutama muukin mut en nyt muista ku delasin ne jo aiemmin.
Ohjelmat siis ilmestyvät talletettujen listalle normaalisti infoineen mut vasta käynnistettäessä fiban huomaa...
2:
YleAreenan mainitussa versiossa haku ei toimi (ei puheella - eikä ruutunäppäimistö, mikä ei edes ilmaannu tarjolle)
Mitä ykköskohtaan tulee, niin se liittyy ikävään häiriöön, joka koskee 28.11.-7.12. välisenä ajanjaksona tehtyjä tallennuksia. Eli tällaisissa kuvaamissasi tilanteissa vialliset tallennukset eivät lähde pyörimään tai tulee virheilmoitus, kun tallennetta yrittää katsoa.
Valitettavasti tallenteita ei pystytä näin jälkikäteen korjaamaan, mutta jos samasta ohjelmasta on tarjolla uusinta nyt lähiaikoina, niin suositelen tallentamaan uusiksi, sillä nyt niiden tulisi toimia!
Kakkoskohta puolestaan testattiin täällä meillä äsken ilman ongelmia. Yle Areenan tarkka versio testaajalla oli 12.0.2-eb8f7eb59. Jotta puhetoimintoa pystyi käyttämään, piti ensin mikrofonin käyttö laitteella sallia.
Yksi mitä vielä voisi tietysti suositella, on Yle Areena -sovelluksen uudelleenasentaminen, jos mikrofonin salliminen ei pelkästään auta. Eli jos sitä et vielä ole tehnyt, niin kannattaa sekin kokeilla.