Olympialaisten aikaan Telia Play boksi alkoi reistailemaan; laite sammuttaa virran ja palauttaa sen takaisin jonkin ajan kuluttua. Olisiko jokin kylmäjuotos heikossa hapessa...
Tuli katsottua liikaa urheilua, tuumasi boksi.
Nykyään on lähes mahdotonta kommunikoida yritysten kanssa. Usein vastassa on joku robotti, tai sitten Bulgariassa toimiva alihankintahenkilö, joka ei ymmärrä mistään mitään. Yritin selvittää miten saan epäilemättä korjauskelvottoman laitteen vaihdettua ehjään, ei ihan helppo tehtävä.
Helpointa olisi tässä kertakäyttömaailmassa heittää reistaileva laite roskiin ja ostaa uusi tilalle. Mutta boksi taitaa olla Telian omaisuutta…
Kävin kysymässä myymälässä, mutta pitäisi todistaa että laite on virheellinen, tai lähettää se jonnekin testattavaksi, Mitä hittoa? Pitäisikö montakin iltaa kestitä jotain Telian tyyppiä töllöä katsomassa, että milloin pimahtaa! Siinä voisi asiakas pimahtaa ensin…
Vai pitääkö lähettää laite viikoiksi jonnekin, jossa sen henkimaailma ei kiinnosta ketään. Seisotetaan sitä muutama viikko jossain romulaatikossa ja lähetetään asiakkalle uusi.
Olisiko antaa ohje, miten toimitaan virheellisen tuotteen osalta niin, että TV:n katselunautinto säilyy ilman turhaa viivettä ja venkoilua, ja boksia voi käyttää ilman kylmäkallejäähdytystä.
--
Muokkaus katjane: Muokkasin otsikkoa "Telia Play boksi reistailee, mutta reistailkoot..." kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.