Skip to main content
Kysymys

Telia Play -sovellus poistunut LG telkkarista

  • 16. maaliskuuta 2025
  • 3 kommenttia
  • 49 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti

Minne hävisi lg telkkarin storesta telia play appi? Samoin tutun lg telkkarin telia play appi ei myöskään enään kanavia näytä. Mitä on tapahtunut?

Muokkaus: Tarkennettu otsikon kuvausta //KaPetri

3 kommenttia

Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1670 kommenttia
  • 16. maaliskuuta 2025
Sams kirjoitti:

Minne hävisi lg telkkarin storesta telia play appi? Samoin tutun lg telkkarin telia play appi ei myöskään enään kanavia näytä. Mitä on tapahtunut?

Hei ​@Sams ja tervetuloa Yhteisöön! Hyvä kysymys ja mielenkiitoinen keskustelun avaus!

Ensimmäisenä tietenkin tulee mieleen häiriötilanne, sillä muistelen LG televisioissa myös aiemmin esiintyneen vastaavaa häiriöitä ettei Telia Play -sovellus käynnisty laitteella. Koska ongelmaa on nyt havaittu kahdella eri laitteella, niin tämä puhuisi yleisen häiriön puolesta. En löytänyt tiedotetta sovelluksen tarkoituksellisesta poistamisesta, joten sekin vahvistaa häiriön mahdollisuutta. 

Jos sovellus on poistunut sovelluskaupasta, niin tällöin sovelluksen uudelleen asennusta en pysty ohjeistamaan. Tässä tilanteessa suosittelen jättämään meille häiriöilmoituksen täältä. Lisääthän palvelupyyntöön laitteesi mallinumeron sekä tiedon laitteen ohjelmistoversiosta.

Ilmoitin tästä havaitusta häiriöstä eteenpäin Telia Play palvelun häiriötilanteista vastaavalle taholle. Mikäli ongelma johtuu Telia Play -sovellusversion ongelmasta tai sovelluksen julkaisun ongelmasta, niin korjaus tapahtunee vasta arjen aikana.

Onhan sinulla nyt mahdollisuus käyttää palvelua ulkoisen Chromecastin, Telia Play -boksin tai muun laitteen Telia Play -sovelluksen kautta?


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti
  • 16. maaliskuuta 2025

Juu, muut toimivat.


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1670 kommenttia
  • 16. maaliskuuta 2025
Sams kirjoitti:

Juu, muut toimivat.

Asiantuntijamme pyrkii seuraavana toistamaan häiriön testilaitteilla ja aloitamme viankorjauksen. Tyypillisesti telia.fi häiriötiedotteisiin tulee ilmoitus häiriöstä, kun olemme vahvistaneet häiriön ja viankorjaus on aloitettu.  


Vastaa