Heti kun tänne tuli ilmoitus ohjelmapäivityksestä, alkoi TeliaPlay’ssä pyöriä ajoittain ärsyttävä ympyrä. Tänään illalla jämähti koko järjestelmä n 20:30 5-20 minuutiksi. Verkko toimi normaalisti, mutta TeliaPlay ilmoitti verkkovirheestä, taas…
Onko tämä häiriö jotenkin yhteydessä käynnissä olevaan laitepäivitykseen?
Ratkaisu jäseneltä KaPetri
jokeri59 kirjoitti:
Heti kun tänne tuli ilmoitus ohjelmapäivityksestä, alkoi TeliaPlay’ssä pyöriä ajoittain ärsyttävä ympyrä. Tänään illalla jämähti koko järjestelmä n 20:30 5-20 minuutiksi. Verkko toimi normaalisti, mutta TeliaPlay ilmoitti verkkovirheestä, taas…
Onko tämä häiriö jotenkin yhteydessä käynnissä olevaan laitepäivitykseen?
Ocxid kirjoitti:
Tätä vaivaa on lähiviikkoina ollut toistuvasti myös täällä päässä. Ja aina siinä 19-21 aikoihin.
Telia Play palvelussa oli eilen noin klo 20:30 aikaan alkanut lyhyt katkos. Näitä häiriöitä on ollut lyhyen ajan sisään useita. Esimerkiksi viime viikolla oli tämä häiriö. Ongelma ei @jokeri59 johtunut boksin päivityksestä.
Heti kun tänne tuli ilmoitus ohjelmapäivityksestä, alkoi TeliaPlay’ssä pyöriä ajoittain ärsyttävä ympyrä. Tänään illalla jämähti koko järjestelmä n 20:30 5-20 minuutiksi. Verkko toimi normaalisti, mutta TeliaPlay ilmoitti verkkovirheestä, taas…
Onko tämä häiriö jotenkin yhteydessä käynnissä olevaan laitepäivitykseen?
Tätä vaivaa on lähiviikkoina ollut toistuvasti myös täällä päässä. Ja aina siinä 19-21 aikoihin.
Miten sitten toimitaan kun kuvaruudun ylälaitaan ilmestyy punainen palkki jossa on ilmoitus:
Meillä on täällä vähän häikkää, mutta yritämme korjata sen mahdollisimman pian.
En syytä ketään, mutta ihmiset vouhottavat jonkun tekoälyn kanssa, kun ei edes normiälyä ole saatu mobilisoitua yksinkertaisten asioiden äärelle. Kuka uskaltaa antaa asioiden hoidon ihmisen luomalle tekoälylle? Siitä syntyy melko varmasti näillä eväillä Terminator.
Jos aina, kun joku pallo pyörähtää ruudussa, pitää alkaa tekemään asioita ykkösestä vitoseen, niin väittääkö joku tosissaan että asiat ovat kunnossa.
Itse ainakin odotan, että noustuani bussiin, johon olen ostanut lipun, se vie minut paikasta A paikkaan B, eikä niiden välillä täydy käydä työntämässä sitä pirun bussia, tai läimimässä kuskia poskelle.
On varmasti helpompaa jakaa kaiken maailman vippaskonsteja kun korjata itse ongelma, mutta kuluttajilla olisi mielestäni oikeus parempaan, vai mitä...
Heti kun tänne tuli ilmoitus ohjelmapäivityksestä, alkoi TeliaPlay’ssä pyöriä ajoittain ärsyttävä ympyrä. Tänään illalla jämähti koko järjestelmä n 20:30 5-20 minuutiksi. Verkko toimi normaalisti, mutta TeliaPlay ilmoitti verkkovirheestä, taas…
Onko tämä häiriö jotenkin yhteydessä käynnissä olevaan laitepäivitykseen?
Ocxid kirjoitti:
Tätä vaivaa on lähiviikkoina ollut toistuvasti myös täällä päässä. Ja aina siinä 19-21 aikoihin.
Telia Play palvelussa oli eilen noin klo 20:30 aikaan alkanut lyhyt katkos. Näitä häiriöitä on ollut lyhyen ajan sisään useita. Esimerkiksi viime viikolla oli tämä häiriö. Ongelma ei @jokeri59 johtunut boksin päivityksestä.
Tätä vaivaa on lähiviikkoina ollut toistuvasti myös täällä päässä. Ja aina siinä 19-21 aikoihin.
Telia Play palvelussa oli eilen noin klo 20:30 aikaan alkanut lyhyt katkos. Näitä häiriöitä on ollut lyhyen ajan sisään useita. Esimerkiksi viime viikolla oli tämä häiriö. Ongelma ei johtunut boksin päivityksestä.
Boksin tökkiminen alkoi lauantaina, vähän sen jälkeen kun @TeroRe oli ilmoittanut päivitysten alkamisesta. Sattui vain sopivaan saumaan. Lisäksi ajankohta oli vastaava, josta on ollut aikaisemmin huomioita. Joka ilta 19-21 välillä pyörii, vaikka pihat irrottaisi kuinka monta kertaa.
Tiedossahan on että päivitykset tehdään osissa, mutta mihin vuorokauden aikaan.
21.01.2025 oli joku iso häiriö, joka kesti pidempään. Nämä ovat sellaisia hetkellisiä kestohäiriöitä.
Ei tämä kenenkään maailmaa kaada, mutta oletusarvona on että laitteet toimivat.
Huomioin myös eilen 27.1 ilmoituksen ruudun yläosassa. Mutta minulla ei ollut mitään ongelmia. Yeeeeehaw!!! Tänään sitten ei toiminut mikään klo 23.00 maissa. Ajattelinkin, että mulle tulee ongelmat jälkijunassa. Mutta kun tein asetuksista uudelleen käynnistyksen niin kaikki alkoi toimimaan. 👍
Meillä häiriöt jatkuivat koko tistai illan edelleen. Huomasin jo päivällä että laitteen ohjelmaversio oli päivittynyt (9.0,1). Sitten hävisi ohjelmatiedot (20:00) ja boksi meni jumiin. Tein uudelleen käynnistyksen ja Voilà, kaikki toimii ja keskiympyrästä avautuva valikkokin on uudessa kuosissa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.